Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 b6 V8 info 666OMG (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 4963)
KJO
huviline



Registreerunud 27.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BiT C7

postitati 16.11.17 09:20 Tsiteeri
S4 b6 V8 info 666OMG



https://m.auto24.ee/2478847

Keegi vaatamas käinud ja oskab rääkida autost?
Enne diili ilmselgelt viiks kontrolli aga kas on üldse mōtet vaatama minna ja aega kulutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 16.11.17 10:13 Tsiteeri


Ega see müüja normaalne ei saa olla. Müüb autot, aga numbrimärgi peab uus ostja lisatasu eest ostma. See peaks ikka tema probleem olema.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 16.11.17 16:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
...kas on üldse mōtet vaatama minna ja aega kulutada?

Korra silma jäänud see auto linnas (tänu nr märgile) ja nägi parajalt räämas välja, lisaks oli küljes ka piltidel olev pukseerimis aas, mis mulle jätab mulje, et ilmselt olnud mingeid tehnilisi probleeme mille tõttu pole omal jõul olnud suuteline liikuma.
Lisaks on päris paljudel oma arvamus gaasiseadmest ja selle mõjust mootori tervisele (kas ka tõepõhi all on, ei tea). Tallinnas elades ei võta ju tükki küljest, et käia vaadata üle.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 16.11.17 16:55 Tsiteeri


Gaasist rääkides, siis mul on auto 305000km gaasiga sõitnud ja mootoriga probleeme veel pole. Kolm süütepooli olen vahetanud ja karteri tuulutuse volla aga need vaevalt gaasiga seotud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
MirkoK
huviline



Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Man.

postitati 16.11.17 18:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
...kas on üldse mōtet vaatama minna ja aega kulutada?

Korra silma jäänud see auto linnas (tänu nr märgile) ja nägi parajalt räämas välja, lisaks oli küljes ka piltidel olev pukseerimis aas, mis mulle jätab mulje, et ilmselt olnud mingeid tehnilisi probleeme mille tõttu pole omal jõul olnud suuteline liikuma.
Lisaks on päris paljudel oma arvamus gaasiseadmest ja selle mõjust mootori tervisele (kas ka tõepõhi all on, ei tea). Tallinnas elades ei võta ju tükki küljest, et käia vaadata üle.


Väga huvitav(loe:imelik) arusaam puksiirimis aasast. Võibolla oli vaja kedagi sikutada või aku hoopis tühi?
Räämas näevad enamus autod välja tänu eesti ilmastikule

Gaasiseade on jah kahtlase väärtusega sellise auto juures. Nagu prj kirjutas ,jäävad enamus v8 mootorid nälga gaasiseadme juures ning kuluvad hõredaks.
Põhjus liiga nõrga tootlikusega gaasireduktori juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.17 18:41 Tsiteeri


Ma küsiks esimese asjana arvet vahetatud ketipingutite kohta, eriti arvestades läbisõitu. Muud on tavalised vana auto rõõmud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
MirkoK
huviline



Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Man.

postitati 16.11.17 18:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Ma küsiks esimese asjana arvet vahetatud ketipingutite kohta, eriti arvestades läbisõitu. Muud on tavalised vana auto rõõmud.


Aint ketipingutite kohta pole mõtet küsida. Sellel mootoril asub juba kogu ketiliin mootori taguosas,niiet pigem tasuks uurida millal kogu komplekt vahetatud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 16.11.17 19:27 Tsiteeri


Ei saa aru miks on 2 x aastas KORRALISEL ülevaatusel käinud (ja mõlemal korral on saanud korduva ülevaatuse). Politsei poolt saadetud? Isiklikult mina ei läheks vaatamagi autot, mida müüja on omanud vaevalt aasta aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 16.11.17 20:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Isiklikult mina ei läheks vaatamagi autot, mida müüja on omanud vaevalt aasta aega.


Mis teema sul sellega on, igapool on mingi probleem sellega, et liiga vähe omanik olnud.
Inimesed ostavad ja müüvad masinaid vastavalt soovile/vajadusele.
Ei ole enam vene aeg, et pead ootama auto ostu luba, igaühe vaba valik millal ostab/müüb.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 16.11.17 20:35 Tsiteeri


No täpselt- igaühe oma vaba valik, õnneks autoturul valikut on. Minu valik on selline, nagu eespool mainisin.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.11.17 20:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Ega see müüja normaalne ei saa olla. Müüb autot, aga numbrimärgi peab uus ostja lisatasu eest ostma. See peaks ikka tema probleem olema.

Kokkuleppe küsimus. Enamikul edeva numbriga autode müügikuulutustel on juures tekst, et number kaasa ei tule. Või võib seda eeldada, isegi kui kirjas pole. Samuti pole müüjal enne reaalset omanikuvahetust mingit pointi numbri vahetusega kaasnevaid riigilõive plekkida. Ostja on pisikesest lisakulust teavitatud, võtku või jätku. Tean inimesi, kes võtavad autot ostes alati omal soovil uue numbri, et mingit vana taaka kaasa ei tuleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 16.11.17 21:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
Gaasist rääkides, siis mul on auto 305000km gaasiga sõitnud ja mootoriga probleeme veel pole. Kolm süütepooli olen vahetanud ja karteri tuulutuse volla aga need vaevalt gaasiga seotud.

Eks siin on kaks eri asja - Tehasetoode BiFuel ja kodus paigaldatud asi.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 17.11.17 05:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MirkoK
Väga huvitav(loe:imelik) arusaam puksiirimis aasast. Võibolla oli vaja kedagi sikutada või aku hoopis tühi?
Räämas näevad enamus autod välja tänu eesti ilmastikule


Mina nägin seda autot suvel juuni-juuli ja siis oli juba see pukseerimis aas seal küljes. Taga on samuti aas olemas, miks peaks kedagi teist tagurpidi sikutama?
Tühja aku puhul on ka lihtsamaid lahendusi (loe krokodillid), kui käima sikutamine. Kuna ilm oli sellel ajal kuiv ja soe, siis auto ei olnud räämas mitte selle tõttu, et oleks kaetud sopaga, vaid selle tõttu, et nägi käest lastud välja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KJO
huviline



Registreerunud 27.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BiT C7

postitati 17.11.17 06:41 Tsiteeri


Kuna plaanis pihusti/turbo/automaadi muredest eemale saada siis suuremahuline vabalthingav manuaal kolab üpris muretult. Gaasiseadmega enne kokkupuutunud pole aga keegi ei lisaks seda 1500€ga kui see nii halb variant oleks, selle teemaga arvamusi rohkem kui kogemusi. Iluvigade poolest toesti koige siledam pole aga 14a vana autot ei saagi uueks eeldada. Keti ja sellega seonduva kohta oli tal näidata paar aastat vana pakkumine ainult ja 100% kindlalt väita ta ei saanud midagi.

Esmamulje pani motlema isegi, kuna tegemist oleks vahetusega kus tema maksab peale siis nr märgiga muretsema mina ei pea.

Pakkumisi on mitmeid ja ostusoovi on ka näidatud hetkelvolevale autole siis esimese juurde käsi lööma ei jookse. Esimene auto millega emotsioon tekkis hetksetest pakkumistest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 17.11.17 16:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
Gaasiseadmega enne kokkupuutunud pole aga keegi ei lisaks seda 1500€ga kui see nii halb variant oleks, selle teemaga arvamusi rohkem kui kogemusi.

Minu hinnagul eriti tiheda pööninguga kodanik S/RS ja muu taolise pisut kangema raua külge seda peerugaasi ei paigalda. Kui tähtis on odav kilomeetri hind, siis automaailm pakub laialdast valikut sellesse segmenti. Ilmselt on maamunal olemas ka kodanik, kes lambasõnniku baasil biogaasigeneraatori sellele S-le installiks. S-ga sõidab ikka persoon, kellel bensuraha on.

Vildakas info kuulutuses, statsionaarne pukseerimiskonks tekitab hulga küsimusi.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 17.11.17 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
Gaasiseadmega enne kokkupuutunud pole aga keegi ei lisaks seda 1500€ga kui see nii halb variant oleks, selle teemaga arvamusi rohkem kui kogemusi.

Minu hinnagul eriti tiheda pööninguga kodanik S/RS ja muu taolise pisut kangema raua külge seda peerugaasi ei paigalda. Kui tähtis on odav kilomeetri hind, siis automaailm pakub laialdast valikut sellesse segmenti. Ilmselt on maamunal olemas ka kodanik, kes lambasõnniku baasil biogaasigeneraatori sellele S-le installiks. S-ga sõidab ikka persoon, kellel bensuraha on.

Vildakas info kuulutuses, statsionaarne pukseerimiskonks tekitab hulga küsimusi.


Kahju, et siin like või midagi sellist panna ei saa. Nii õige jutt. Igakord, kui sirvin mõnda s6 või midagi seal v8 kandis ja näen gaasiseade siis läheb aken kohe kinni. Lausa tigedaks teeb see ila, mis tuleb, et näe säästan, mine säästa 1.9 dislaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 17.11.17 21:10 Tsiteeri


Ma omalt poolt oleks veelgi karmim ja ütleks "minge säästke mõne teise automargiga!". Õige Audi on bensiinimootoriga, kahju et neid on üldse diiselmootoritega tehtud. Ja siin pole isegi mõtet kellelgi vaidlusesse laskuda, sest see on ja jääb mu isiklikuks arvamuseks.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 18.11.17 11:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Ma omalt poolt oleks veelgi karmim ja ütleks "minge sääste mõne teise automargiga!". Õige Audi on bensiinimootoriga, kahju et neid on üldse diiselmootoritega tehtud. Ja siin pole isegi mõtet kellelgi vaidlusesse laskuda, sest see on ja jääb mu isiklikuks arvamuseks.:cool:

Teeb nii, et igas teemas ei suru oma arvamust peale.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 18.11.17 11:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Ma omalt poolt oleks veelgi karmim ja ütleks "minge sääste mõne teise automargiga!". Õige Audi on bensiinimootoriga, kahju et neid on üldse diiselmootoritega tehtud. Ja siin pole isegi mõtet kellelgi vaidlusesse laskuda, sest see on ja jääb mu isiklikuks arvamuseks.:cool:


Nii rumalat juttu pole ammu lugenud. Kahju lausa sinust.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 18.11.17 15:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Teeb nii, et igas teemas ei suru oma arvamust peale.


Praktiliselt igas teemas avaldatakse oma arvamust, millised järeldused keegi loetust teeb ja kui isiklikult keegi seda võtab, see on ta enda teha juba.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.11.17 16:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Teeb nii, et igas teemas ei suru oma arvamust peale.


Praktiliselt igas teemas avaldatakse oma arvamust, millised järeldused keegi loetust teeb ja kui isiklikult keegi seda võtab, see on ta enda teha juba.:)


Mingisugune pasafilter võiks ikkagi olla.

Mis puutub gaasi - nii nagu ülalpool kirjeldatud, enamus võimsamaid mootoreid jäävad sellega küttenälga ning see lülitus bensiinilt-gaasile, kui natukene gaasipedaali lähedale minna ei ole üldse hea mootorile. Juba selle pärast, et gaasiga õpib mootoriaju nii süüte- kui ka kütusekorrektuuri valeks ning hetkega olukorda muutes saab iga kord selle mõnusalt detoneerima.

Ka ei saa ma aru mõttest osta suure mootoriga auto selleks, et sinna mingit gaasi sisse ajada. Osta siis parem 3.0 TDI B7, lase natukene järgi aidata ning saad peaaegu sama võimsuse, nelikveoga, samas ökonoomse. Kui tahad ka manuaalkastiga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 20.11.17 10:24 Tsiteeri


See aparaat jääb Jõhvis ikka aeg-ajalt silma, suht väsinud välimusega on ta küll. Samuti on naljakas osta mölaka mootoriga sportlik auto ja siis säästu nimel panna gaasiseade peale.
Numbri osas- mis seal imelikku on, et uus nr ostja kulul? Inimene ei raatsi oma raha teise heaks kulutada, nii lihtne see ongi. Samas, 62€ uue numbrimärgi eest ei tohiks kellelgi tükki küljest võtta- ei ostjal ega müüjal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaxPower
huviline



Registreerunud 25.12.07
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.17 18:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
Gaasiseadmega enne kokkupuutunud pole aga keegi ei lisaks seda 1500€ga kui see nii halb variant oleks, selle teemaga arvamusi rohkem kui kogemusi.

Minu hinnagul eriti tiheda pööninguga kodanik S/RS ja muu taolise pisut kangema raua külge seda peerugaasi ei paigalda. Kui tähtis on odav kilomeetri hind, siis automaailm pakub laialdast valikut sellesse segmenti. Ilmselt on maamunal olemas ka kodanik, kes lambasõnniku baasil biogaasigeneraatori sellele S-le installiks. S-ga sõidab ikka persoon, kellel bensuraha on.

Vildakas info kuulutuses, statsionaarne pukseerimiskonks tekitab hulga küsimusi.


Kahju, et siin like või midagi sellist panna ei saa. Nii õige jutt. Igakord, kui sirvin mõnda s6 või midagi seal v8 kandis ja näen gaasiseade siis läheb aken kohe kinni. Lausa tigedaks teeb see ila, mis tuleb, et näe säästan, mine säästa 1.9 dislaga.


Oled vist selgeltnägija - täpselt minu mõte;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.2% - SQL: 53.8%]