rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 17.11.17 20:36
|
|
|
et siis pole targemaid ,teadjamaid?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.11.17 22:33
|
|
|
Probleem on selles, et sa küsid elementaarseid küsimusi, millele vastused on samamoodi elementaarsed / lahendatavad ühe kapoti avamisega /
googeldamisega.
Adaptsioon loksub nagunii ise paika ajaga, akuklemmi on mõttetu maha võtta, kui veakoode ei taha kustutada, oota kuni sleepi läheb auto (pinin kaob
ära kapoti all) ning differentsiaalrõhu andur on otseloomulikult kahe vooliku otsas, mis DPF-i juurest tuleb.
Edu.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.11.17 04:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
et siis pole targemaid ,teadjamaid? |
Ma küsiks vastu, et miks tahad teha asju, millest sul mitte mingeid teadmisi pole?
Tihti pole üldse vaja andurit ennast vahetada, lihtsalt vihje.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 19.11.17 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Probleem on selles, et sa küsid elementaarseid küsimusi, millele vastused on samamoodi elementaarsed / lahendatavad ühe kapoti avamisega /
googeldamisega.
Adaptsioon loksub nagunii ise paika ajaga, akuklemmi on mõttetu maha võtta, kui veakoode ei taha kustutada, oota kuni sleepi läheb auto (pinin kaob
ära kapoti all) ning differentsiaalrõhu andur on otseloomulikult kahe vooliku otsas, mis DPF-i juurest tuleb.
Edu. | Tänan! Olen tunde nüüd lugenud selle rõhuanduri kohta ja ka tema adaptsiooni kohta!
Nimelt,on ta minu autol ühe vooliku otsas-teine on lihtsalt 5cm pikkune voolikujupp anduri küljes! Ja kõik kirjutavad et vaja adaptsiooni-engine
01,-login /coding 11,-30605 adaption ja 30 sec süüde välja!
Minu vcds aga ei paku mingeid variantte nagu googles on nõidatud-30605 sisestades ütleb et vale kood ja proovi peale süüte väljalülitamist paari
minutipärast uuesti!
Kuigi jah,peale uue rõhuanduri paigaldust enam veakoodi ei näidanud!
Proovisin kah sellist adaptsiooni,et 3 korda süüde sisse/väljanagu ühes vällismaises audifoorumis õpetati! Aga kuradi aku sai tühjaks! Laen raiska
vähe..eks siis teen sõittu ja konstateerin fakti kas on vaja adapteerimist või mitte!
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 19.11.17 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
et siis pole targemaid ,teadjamaid? |
Ma küsiks vastu, et miks tahad teha asju, millest sul mitte mingeid teadmisi pole?
Tihti pole üldse vaja andurit ennast vahetada, lihtsalt vihje. | Teadmised ju tulevadki googeldades või foorumit lugedes ja teiste
targemate õpetusi järgides!
Egas ma päris pehmega pähe pole saanud,lihtsalt masinad lähevad uuemaks ja keerulisemaks! Mu vana B5 passat on lihtsalt bellaruss Q7 ga võrreldes!
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 19.11.17 21:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
Proovisin kah sellist adaptsiooni,et 3 korda süüde sisse/väljanagu ühes vällismaises audifoorumis õpetati! Aga kuradi aku sai tühjaks! Laen raiska
vähe..eks siis teen sõittu ja konstateerin fakti kas on vaja adapteerimist või mitte! |
Enne sellist tegevust võiks endale selgeks teha, mis peab olema miinimum aku pinge, et mingitki adaptsiooni teha.
Kui aku sai tühjaks siis ilmselt polnud sul lootustki midaga teha.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.11.17 21:56
|
|
|
Kui on ühe voolikuga, siis on lihtsalt summuti vastusurve andur, mitte differentsiaalrõhu oma. Mõnel mootoril oli ka nii asi lahendatud.
See, mida igal pool kirjutatakse ei vasta ka alati tõele...
See adaptsioon on seal tavaliselt alla 5 mbar-i, mis suures plaanis ei muuda mitte midagi ning nagu ma ütlesin, loksub see ise paika uue anduriga.
Ehk siis keera uus tükk külge, kustuta veakoodid ja asi lõpetatud.
Ning konkreetse auto puhul on nii, et kui sa tahad midagi õppida, siis google ja foorum on viimane koht, kus seda teha.
Võta ElsaWin-st remondijuhend ette ning järgi seda. Ongi kõik. Ütleb täpselt mida ja kuidas teha.
|
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 20.11.17 06:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kui on ühe voolikuga, siis on lihtsalt summuti vastusurve andur, mitte differentsiaalrõhu oma. Mõnel mootoril oli ka nii asi lahendatud.
See, mida igal pool kirjutatakse ei vasta ka alati tõele...
See adaptsioon on seal tavaliselt alla 5 mbar-i, mis suures plaanis ei muuda mitte midagi ning nagu ma ütlesin, loksub see ise paika uue anduriga.
Ehk siis keera uus tükk külge, kustuta veakoodid ja asi lõpetatud.
Ning konkreetse auto puhul on nii, et kui sa tahad midagi õppida, siis google ja foorum on viimane koht, kus seda teha.
Võta ElsaWin-st remondijuhend ette ning järgi seda. Ongi kõik. Ütleb täpselt mida ja kuidas teha. | Tänud! Jälle targem!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.11.17 16:33
|
|
|
Mis mõttes? Kõigil G450 sensoritel on sees piezo element, mis rõhu kasvades enne dpf-i ajule ka vastava signaali annab. Kas õhurõhku mõõdetakse peale
dpf-i nagu vanematel või siis otse läbi väikese voolikujupi ei oma tähtsust, nagu audi insenerid ka lõpuks aru said.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 20.11.17 17:00
|
|
|
Ka ühe voolikuga andurit nimetab VAG rõhu differentsiaalianduriks. Nagu ka Jann mainis, siis vahet pole millisest punktist õhurõhk võetakse.
http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/sensors_17525.html
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 20.11.17 18:07
|
|
|
huvitav jah-pildil 2 toru minuomal ainult üks
toru ja teine voolikujupp! Kurat seda teab!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.11.17 21:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mis mõttes? Kõigil G450 sensoritel on sees piezo element, mis rõhu kasvades enne dpf-i ajule ka vastava signaali annab. |
Nii võib kõiki rõhu andureid hakata "diferentsiaalanduriteks" nimetama, sest kõik nad on piezoelemendiga ning kõik mõõdavad rõhku millegi suhtes. On
absoluutrõhuandurid, mis mõõdavad rõhku absoluutse vaakumi suhtes, on relatiivse rõhu andurid, mis mõõdavad rõhku reeglina atmosfääri suhtes ning on
diferentsiaalrõhu andurid, mille tunnuseks on tavaliselt see, et mõõdetakse kahe erineva rõhu vahet.
See, et Audi seda nii nimetab, ei tee sellest mingisugust tõde, mida peaks kummardama.
Differentsiaalrõhuanduri puhul mõeldakse reeglina auto puhul ikka seda, kui mõõdetakse rõhku enne ja pärast tahmafiltrit.
Tsitaat: | Kas õhurõhku mõõdetakse peale dpf-i nagu vanematel või siis otse läbi väikese voolikujupi ei oma tähtsust, nagu audi insenerid
ka lõpuks aru said. |
Omab ja kuidas veel. Ühel juhul mõõdetakse DPF-i diferentsiaalrõhku, teisel juhul mõõdetakse lihtsalt summuti vasturõhku alates DPF-st.
Seal on ikka väga suur vahe ning ka softis on modelleeritud summuti vasturõhk ja tahmafiltri täituvuse arvutamine. See, mitme toruga asi on, on
lahendatud puhtpraktilistel / ruumi kaalutlustel, ei midagi muud, aga füüsikalised suurused on täiesti erinevad. Ühel juhul mõõdetakse konkreetselt
tahmafiltri vasturõhku, teisel juhul tuletatakse see teoreetiliselt. Või arvad sa tõesti, et tehasesummuti vasturõhk põhjagaasil kõrge pöördega on
null?
Ühe toruga G450 on lihtsalt väljalaske vasturõhu andur. Kahe toruga on diferentsiaalandur, mis mõõdab reaalselt diferentsiaalrõhku tahmafiltris.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.11.17 04:02
|
|
|
Vahet ju pole, milliseid rõhke omavahel võrreldakse. Tähtis on teada, palju gaase tahmakas läbi laseb erinevatel pööretel. Pole vaja ju lihtsat asja
keeruliseks ajada.
Tead ju ise ka, et sumpsi vastusurve möötmine pole tegelt oluline ja seepärast on see uuematel ka ära kaotatud. E.s. enne dpf-i on absoluutrõhk
(õhurõhk + väljuvate gaaside poolt tekitatud rõhk enne dpf-i) teine ots on õhurõhk lihtsalt. Rõhkude vahet mõõdetakse ikka samamoodi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.11.17 09:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Vahet ju pole, milliseid rõhke omavahel võrreldakse. Tähtis on teada, palju gaase tahmakas läbi laseb erinevatel pööretel. Pole vaja ju lihtsat asja
keeruliseks ajada.
Tead ju ise ka, et sumpsi vastusurve möötmine pole tegelt oluline ja seepärast on see uuematel ka ära kaotatud. E.s. enne dpf-i on absoluutrõhk
(õhurõhk + väljuvate gaaside poolt tekitatud rõhk enne dpf-i) teine ots on õhurõhk lihtsalt. Rõhkude vahet mõõdetakse ikka samamoodi.
|
Sul on ikka asi segamini, nagu puder ja kapsad.
Loe uuesti minu eelnev postitus läbi ning see, mis ja kuidas tehtud on.
1. Väljalaske vasturõhku ei mõõdeta siis, kui on kahe otsaga andur, siis mõõdetakse otse DPF-i diferentsiaali. Mõõdetav suurus on rõhukadu üle
filtri.
2. Ühe toruga mõõdetakse väljalaske vasturõhku ning sealt tuletatakse arvutusliku mudeli kaudu DPF-i diferentsiaal. Mõõdetav suurus on rõhukadu üle
väljalaske.
3. Rõhuandur ei mõõda "palju gaase tahmakas läbi laseb". Rõhk ja voolavus on kaks täiesti eriasja.
4. "Uuematel autodel" on täis bullshit - kõikidel uuematel ajudel on erinevad rõhu mõõtmise variandid toetatud. Kasutatakse seda, mida on mugavam
kasutada mingites oludes. On ka täiesti tutikaid mudeleid, millel kaks toru, on selliseid automarke, kus kahte toru pole kunagi olnud.
5. Väita, et "mõõdetakse ühte ja sama asja" on lauslollus. Ikka ei mõõdeta küll. Ka on "ühe" toruga anduri puhul probleem see, kui sa näiteks
catbacki autole paned, sest DPF-i täituvus läheb võssa. Kahe toruga anduri puhul aga mingit vahet ei ole, mis väljalaskega peale DPF-i toimub.
Soovitan natukene rohkem asjast ja füüsikalistest protsessidest aru saada, enne, kui lahmida.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.11.17 11:06
|
|
|
Mille alusel siis ajule tulemus arvutatakse, kui rõhku ei mõõdeta enne ja peale dpf-i?? G450 mõõdab seda mõlemast otsast ju kahe toru puhul.
Vaata pilte ja näed, et mõlemast torust poeb g450 sisse "pressure" nimeline asi. Või räägid sa millest?
http://www.vaglinks.com/vaglinks_com/Docs/SSP/VWUSA.COM_SSP_336_VW_Diesel_particulate_filter.pdf
Lehekülg 23-24.
Soovitaks kõigil lugeda, seal palju kasulikku.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.11.17 11:11
|
|
|
Tsitaat: | Vaata pilte ja näed, et mõlemast torust poeb g450 sisse "pressure" nimeline asi. Või räägid sa millest? |
Antud teemas oleval autol tuleb rõhk sisse ainult ühest otsast. Teist kas ei ole või ei kasutata.
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mille alusel siis ajule tulemus arvutatakse, kui rõhku ei mõõdeta enne ja peale dpf-i?? |
Selle lause puhul võiks ju oletada, et omaniku Q7 ei eksisteeri, aga näe eksisteerib küll ja mõõdab ainult enne DPF-i, pärast ei mõõdagi
Kirjutasin juba. Mõõdetakse kogu väljalaske vastusurve, edasi on ajus modelleeritud teoreetiline väljalaske vasturõhk pärast DPF-i.
Kuigi päris nii asi ei tööta, siis võid lihtsuse mõttes mõelda - mõõdetud väljalaske rõhust lahutatakse teoreetiline ajus defineeritud rõhk ning
saadakse arvutuslik diferentsiaalrõhk üle DPF-i.
Iva peitubki siin, et diferentsiaalrõhk on oletuslik, seda ei mõõdeta mitte ühelgi hetkel.
Ainult kahe otsaga anduri puhul, kus mõlemad otsad on ühendatud DPF-i külge mõõdetakse diferentsiaalrõhku ning võib rääkida diferentsiaalrõhu
andurist.
See sinu dokument kehtib ainult osade autode kohta. Kõigil ei ole kahe tilaga andurit, näiteks BMW-l ei ole seda paljudel mudelitel kunagi olnud.
VAG-l osadel autodel mõõdetakse ka ainult summuti vasturõhku ühe toruga, nagu teemaalgataja puhul. Teistel on diferentsiaalandur kahe toruga, nagu
selles dokumendis.
Boschi ajud on konfigureeritavad mõlemat pidi seda mõõtma. Kas otseselt või kaudselt. Kaudse mõõtmisega on väga tähtis, et autol oleks orig. sumps
all, sest muidu hakkab DPF-i täituvust reaalsest väiksemaks valetama.
|
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 21.11.17 23:07
|
|
|
väga tore teema-vaidluses peittub tõde! Aga minu auto enam veakoodi ei näitta!
Ainult et minumeelest tuleb anduritoru peale tahmafiltrit!! Homme lähen autoalla ja vaatan konkreetselt järele!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.11.17 00:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
väga tore teema-vaidluses peittub tõde! Aga minu auto enam veakoodi ei näitta!
Ainult et minumeelest tuleb anduritoru peale tahmafiltrit!! Homme lähen autoalla ja vaatan konkreetselt järele! |
Peale tahmafiltrit ei lähe ta sul kindlasti. Ilmselt ajad kati ja tahmafiltri segamini omavahel.
|
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 24.11.17 17:12
|
|
|
jep-ikka enne tahmafiltrit!
|
|
|
|