seevald
huviline
Registreerunud 09.11.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.17 10:53
|
|
|
A4 b5 1,9 tdi quattro kütusepump.
Tere. Mure on siis antud isendi pika käivitusega. Kahtlustan paagisisest kütusepumpa. Oskab keegi öelda kas see lööb kütet kogu aeg või ainult
käivitades, või mille jaoks see seal üldse on.On sellised sümptomid nagu küte vajuks ära hommikune käivitus suhteliselt pikk, aga kui uuesti panna
siis käivitub koheselt.On keelelgi ideid millest alustada , lampi uut pumpa ka ostma ei kipuks.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 09.11.17 16:36
|
|
|
Paagis ei ole pumpa ! Alustuseks tuleks vaadata süüdet , küünlaid ja kütte filtrit.
|
|
|
seevald
huviline
Registreerunud 09.11.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.17 19:10
|
|
|
Ma arvasin ka et ei ole ,aga quattrol on paagis pump.olen paaki puhastanud ja selles ise veendunud.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 09.11.17 19:23
|
|
|
Pump on paagis ainult pd mootoritel. Vanakooli mootorid imevad ise kütte üles ja seal pole vahet kas on Quattro või esiveoline.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 09.11.17 19:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Pump on paagis ainult pd mootoritel. Vanakooli mootorid imevad ise kütte üles ja seal pole vahet kas on Quattro või esiveoline. |
Kas B5 Quattro paak ei ole kahe osaline mitte ja see pump siis pumpab kütet ühes paagi osast teise?
|
|
|
|
seevald
huviline
Registreerunud 09.11.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.17 20:26
|
|
|
Minul on paagis pump 100 protsenti. Ja paak on küll debiilse kujuga aga pump on ikka seal tundub et etteandeks.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 09.11.17 20:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seevald
Minul on paagis pump 100 protsenti. Ja paak on küll debiilse kujuga aga pump on ikka seal tundub et etteandeks. |
Pump on paagis tsirkulatsiooni tekitamiseks mitte etteandeks. Eelevalt kirjutatijuba, et pd pumbab ette.
Pihusti ülevoolu voolikud, kõrgsurve pumba tihendid, filtripeal olev plastikust klapp tasub kontrollida hommikuse kehva käivutuse puhul.
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.11.17 21:07
|
|
|
Siit ei loe ju väljagi, et millisest mootorist jutt käib, see 1.9TDI ei ütle midagi. Või pole olemas 85kW nelikveolist b5 peal?
Tegelikult pole isegi kõigil PD mootoritel etteandepumpa, just nendel esimestel 85kW mootoritel.
|
|
|
seevald
huviline
Registreerunud 09.11.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.17 21:35
|
|
|
Sorry.. jutt siis 81 kw mootorist. Pihusti ülevoolud ja pump ka nagu kuivad ja ei leki ja filtripealsest klapist ka loobusin kuna paigaldasin
teistsuguse filtri. Aga hommikuti jah lubab pikalt aga kui käima turtsatab siis käib ilusti, natuhe sinist võibolla tuleb ainult.oli veel paigaldatud
lisa tagasivoolu klapp et välistada kütuse tagasivool aga tolku ei mingisugust. Tundub nagu et kerib ka natuke liiga aeglaselt võrreldes teise
samasuguse pilliga, âkki mingi bensuka starter peale topitud.või need erinevad?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 10.11.17 13:39
|
|
|
Kui manuaalkastiga pill, siis tee korra tõukamise trikki.
Kui siis on käivitumine hetkega olemas, hakka viga starterist või akust otsima.
Uuemad diislid tahavad saada reeglina korralikuks käivitumiseks väga konkreetset väntvõlli pöörlemiskiiruse infot.
|
|
|
|
seevald
huviline
Registreerunud 09.11.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.17 13:47
|
|
|
Aku on tutikas 100amperiline. Pean vist tõesti teist starterit proovima ,kui ainult see vahetus nii debiilne poleks. Mälu järgi oli vist suht kehva
ligipäãs.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 10.11.17 15:17
|
|
|
No selle mootori starteri vahetus võrreldes V6 ja V8 mudelitega on jalutuskäik pargis.
See tutikas 100Ah on mahtuvuse näitaja millega pole suurt miskit peale hakata.
Palju olulisem number on käivitusvool A (EAN/DIN).
Enne kui hakkad starterit maha kiskuma, kontrolli multimeetriga palju on pingelang starterit rakendades. Kas mootori ja kere vahelised massid on
korras jne.
|
|
|
|
seevald
huviline
Registreerunud 09.11.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.17 15:54
|
|
|
100 amprisel reeglina väga väike käivitusvool ei ole aga sellel konkreetsel akul on 800 A.Massi peaks tõesti üle vaatama.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 10.11.17 15:56
|
|
|
Pidavat olema jah mingi minimaalne starteri pöörete arv nendel mootoritel, et aju kütuse peale annaks. Samas kui mootor lubab juba, siis pole nagu
viga selles. Ja minu meelest on see seotud ainult sooja mootori käivitamisega, tarkvara muutmisega ravitakse seda.
|
|
|
seevald
huviline
Registreerunud 09.11.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.17 22:04
|
|
|
Teine starter proovitud. Külmalt ikka lubab oma 10 sekki kuni käima läheb. Massid ja muud juhtmed ka nagu korras.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 12.11.17 09:30
|
|
|
Aga kas süüde on paigas ja kütuse kogused ?
|
|
|
seevald
huviline
Registreerunud 09.11.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.17 12:46
|
|
|
Süüde oligi väga varane. Pumpa keerama hakates selgus aga et hammasrihm varsti minekul .nii et vahetab rihma ja muud jutud ära ja siis vaatab mis
edasi.
|
|
|
seevald
huviline
Registreerunud 09.11.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.17 18:05
|
|
|
Noo nii. Vahetasin rihma ära ,panin märgid kõik omast alust ilusti paika. Hooratta peal oli 2 märki 0 ja 1 mina panin 0 ei tea kas see ikka õige.
Aga arvuti ikka näitab et süüde liiga varane ....timing is too advanced to be plotted.... mingi 225 oli vist süüte ajastus.. ja suht suures olatuses
muutus vahebal 180 siis 225.Käima kuidagi läks aga mitte ilusti. Pumpa keerates nagu paremaks asi ei läinud. Kui üritasin pumpa hilisemaks keerata
siis ei käivitunud enam normaaselt. Kas peaks pumpa ühe hamba hilisemaks keerama ,et proovida mida süüde teeb. Mõistus on otsas.
|
|
|
seevald
huviline
Registreerunud 09.11.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.17 10:08
|
|
|
Suure mängimise peale sain süüte paika. Soojast peast käivitub nii kui võtit keerad ,külmast peast ikka 7-8 sekundit.Mõistus otsas. Kas siis ikka
küte vajub ära? Peaks lisa tagasivoolukappidega proovima? Või oskab keegi veel midagi soovitada? Peaks vist selle teemaga diislite fooromisse minema
hoopis.
|
|
|