Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 c3 2,3 100kw 1986a tühikäik kõrge. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1874)
Light
huviline



Registreerunud 17.06.12
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.17 16:12 Tsiteeri
Audi 100 c3 2,3 100kw 1986a tühikäik kõrge.



Tere foorumlased.
Probleem antud mootori tühikäiguga, nimelt hoiab ühtlaselt tühikäigul 1200-1300 pööret.
Kuna auto on äsja soetatud ja pole antud mootori elu/oluga kursis siis otsiksin abi siit.
Mis võib tekitada antud mootoril kõrget tühikäiku?
Tühikäigu regulaator? Temp andur?..

Ehk on tegu levinud veaga ja oskab keegi täpsemalt juhendada?

Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 28.10.17 16:16 Tsiteeri


2.3 meh pritsest on siin jahutud väga palju.
Otsing on abiks.
Või Speedsterisse abi otsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Light
huviline



Registreerunud 17.06.12
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.17 18:26 Tsiteeri


Kasutasin otsingut...ei leidnud miskit seoses kõrge tühikäiguga. Kõigil ebaühtlaste pööretega probleeme.
Valgast Tallinnasse (Speedsterisse) pole hetkel tõesti mahti sõita.

Ootan vastuseid, et kas kellegil on olnud sarnane probleem ja mis lahenduse leidsite?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.10.17 19:46 Tsiteeri


Enamus probleeme on tekitatud inimfaktori kaasmõjul üldiselt.
Esmalt kontrolli õhulekked, (WD40, brake cleaner, käivitusgaas) pihusta üle kogu sisselaske pool kaasa arvatud drosselklapp.
Tühikäigu klapi saab lihtsalt välistada, töötava mootoriga pistik küljest ja hetke pärast külge tagasi, kas muutub midagi või mitte. Tühikäigumootori korpuse küljes on ka üks pisike kruvi millega reguleeritakse seal sees olev siiber tehases paika. See ava peab olema kaetud vaiguga, juhul kui keegi on seal kallal käinud, tõenäoliselt läheb utiili.

Kas gaasitross ei ole liiga pingul? Drosselklapi juures on reguleerimiskruvi mutriga, mis peaks olema kaetud ka punase või kollase lakiga. Äkki on keegi sealt jõuga juurde keeranud pöördeid. On ka näpitsatega seda plekki väänatud mille vastu reguleerimiskruvi puutub.
Juhul kui seda kruvi on puudutud, siis kontrolliks on lihtne see lahti keerata ja baas seadena toetab kruvi ots vaid imekergelt gaasihoovastiku vastu, täpselt niipalju et siiber ei saaks kinnises asendis seina kinni kiiluda.

Tühikäigu lüliti, kontrolli testriga kas toimib.
Kapoti alt kaitsmekarbi kaas maha ja kontrolli et ei oleks kaitset sees kütusepumba releel.
Need on sellised lihtsad asjad mida saab kontrollida ja teha kiirelt, sealt edasi on juba vaja süveneda ja olla rohkem kodus selle mootori hingeeluga.
Kindlasti on vajalikud korralik multimeeter, stroboskoop jne.
Kui inglise keel on hästi suus, siis anna oma meili aadress ja saadan NF mootori kohta täiusliku PDF juhendi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 28.10.17 20:37 Tsiteeri


Kui on ühtlaselt kõrged põõrded on mõned variandid:
1. Tühikäiguklapp kinni kiilunud lahtises asendis.
2. Vaakumileke kuskil.
3. Kütuserõhk madal.
Kui kõrgetel põõretel on jõud taga siis kütuserõhu võib 50 prossa välistada.
Ülejäänud saab eelpoolmainitut võtetel kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Light
huviline



Registreerunud 17.06.12
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.17 21:20 Tsiteeri


Homme hommikul katsun otsida lekkeid ja testin tühikäigu regulaatorit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Light
huviline



Registreerunud 17.06.12
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.17 09:03 Tsiteeri


Nüüdseks pöörded ilusti 800.
Drosselklapi küljes olev reguleerimiskruvi oli ikka kõvasti peale keeratud mingil põhjusel.
Tõenäoliselt kui Herr Quattro poleks antud kruvile viidanud, poleks ma ealeski osanud sinnapoole vaadata..

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.2% - SQL: 65.8%]