Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi B3 õlisööv mootor vajaks lahendust (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2353)
indreks
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B3 1989

postitati 14.10.17 12:52 Tsiteeri
audi B3 õlisööv mootor vajaks lahendust



Tere!
Dubleerin FBs ülesvõetud nutu ja hala.

Isend:
Audi b3 1989, 83kw
LS 261 tuh näidiku järgi
Töösoe mootor suitseb (mitte alati), ülevaatuselt läbi ei lähe.
Summuti ots seestpoolt pigine.
Püttide surved 10,5 kuni 13
Jahutusvedelik püsib, värvi ei muuda.
Õlikulu: ülemine norm oli 260679km, pool normist läinud 261281km.
Välised lekked puuduvad.
Mootor liigutab piisavalt hästi, nagu 83kw seda ikka teeb.

https://www.upload.ee/thumb/7557347/WP_20171013_21_46_35_Pro.jpg

Senise info põhjal saan aru, et kas klapisääre tihendid ja/või õlirõngad.

Kuidas arvate, mil viisil õlikulu kontrolli alla saada (enne kui kat päris ära sureb) ja näidud TÜV kõlbulikuks? Eks suur rahahunnik lahendab kõik aga leiaks mingi mõistliku kompromissi.
St, missuguse plaani teeks teie et lahenduseni jõuda?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 14.10.17 13:27 Tsiteeri


Köige odavam kompromiss on leida korras asendus mootor😆


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indreks
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B3 1989

postitati 14.10.17 18:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Köige odavam kompromiss on leida korras asendus mootor😆

Ja võtma riski, et korralikkus selgub alles pärast seda, kui mootor peal ja hääled sees (seda ka heal juhul)? Ega muud vist suurt üle jää jah...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 14.10.17 18:19 Tsiteeri


Ostad uue mootori. Tõmbad aatomiteks. Vahetad kuluosad, paned kokku. Tõstad lõpuks moto peale ja süidad edasi. Uue mootori ostad sellepärast, et autot seisma ei peaks jätma vahepeal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indreks
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B3 1989

postitati 14.10.17 18:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Ostad uue mootori. Tõmbad aatomiteks. Vahetad kuluosad, paned kokku. Tõstad lõpuks moto peale ja süidad edasi. Uue mootori ostad sellepärast, et autot seisma ei peaks jätma vahepeal.

Seda varianti kaalusin isegi. Puuduseks on omal ehitusvõimaluste (ehk selleks tarbeks siseruumide) puudumine. Seisma kipub samas vist niiehknaa jääma kuna TÜV aeg saab läbi. Aga kas kaaluda ka muid neljapütilisi? 85kw ja 16V? kui hull ümberehitus oleks?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 14.10.17 19:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indreks
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Ostad uue mootori. Tõmbad aatomiteks. Vahetad kuluosad, paned kokku. Tõstad lõpuks moto peale ja süidad edasi. Uue mootori ostad sellepärast, et autot seisma ei peaks jätma vahepeal.

Seda varianti kaalusin isegi. Puuduseks on omal ehitusvõimaluste (ehk selleks tarbeks siseruumide) puudumine. Seisma kipub samas vist niiehknaa jääma kuna TÜV aeg saab läbi. Aga kas kaaluda ka muid neljapütilisi? 85kw ja 16V? kui hull ümberehitus oleks?


Nende ümberehitus pole midagi hullu, kui endal käed jalad otsas on. Aga samas kas see ka mõtekas on. 16V on pööretemaias ja ega seal väga tegelikult mingit ulme jõudu ei ole. Natuke kiirem kui teised variandid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alvarpro
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014

postitati 14.10.17 21:50 Tsiteeri


Kui auto seisab öö otsa, siis kas hommikul käima pannes on sinise suitsu pilv tagant väljas või mitte?

Kui on, siis arvatavasti lasevad klapisääretihendid õli läbi ja hommikuks ongi sul hea kogus õli kolvidel, mis pahmaka sinist tagant välja ajab, kui ei, siis pigem süüdlaseks õlirõngad :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indreks
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B3 1989

postitati 15.10.17 09:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alvarpro
Kui auto seisab öö otsa, siis kas hommikul käima pannes on sinise suitsu pilv tagant väljas või mitte?

Kui on, siis arvatavasti lasevad klapisääretihendid õli läbi ja hommikuks ongi sul hea kogus õli kolvidel, mis pahmaka sinist tagant välja ajab, kui ei, siis pigem süüdlaseks õlirõngad :)


Hommikune käivitamine pole suitsune kunagi tundunud. Ootasin nüüd hommikuni et filmida. Ei mingit suitsupahvakut, tasapisi hakkab auru ajama. Ja kui juba päris soojaks läheb hakkab sinine sekka imbuma...
Pigem ikka õlirõngaste ja emexi teema...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
indreks
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B3 1989

postitati 30.10.17 10:55 Tsiteeri


Niisiis läheb mootori ehituseks/vahetuseks. Kas 2,0 83kw mootori plokid on b3 ja b4 korral identsed? st, kas b4 plokki saab b3 peal kasutada?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 30.10.17 21:05 Tsiteeri


Üks-ühele külge kruvida ei saa,(kui mootorit ringitõsta) mootorikäppade poldikohad on erinevad.
B3e 2,0 3A plokki läheb B4ja plokist ainult väntvõll.
(vbolla viimastel b3del oli juba uus kõrge plokk nagu B4jal, siis on mingi teine mootorikood)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 31.10.17 04:54 Tsiteeri


Koos käppadega peaks ju vahele sobima-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 31.10.17 07:04 Tsiteeri


B3 elab poolraamil ja B4 lansekatel, seega ei sobi ka koos käppadega.
Selle ülevaatuse paberi põhjal õlikulu küll süüdlane ei ole, katalüsaatorit on vaja. Hetkel ei tööta see katalüsaator mitte ühestki asendist ju.
Palju on reaalne õlikulu vahetus välba kohta? On mootoreid millele ei ole mõtetki täisnormi sisse valada, sööb esimese tuhandega poolele normile ja siis jääb püsima.
Mis näoga õhufilter on, kas leemendab õlist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 31.10.17 08:43 Tsiteeri


Mul korralik 3a mootori alumine ots üle, kui huvi ehitada. Oli korralik mootor, kuid jäi 1.8 20vt swapiga üle. Kaas pealt müüdud, ülejäänu veel alles. Paarikümne kohaliku rahatähe eest saadaval. Vajadusel saan ka abk kaane kaasa anda(sobib 1:1 sinna peale).


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indreks
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B3 1989

postitati 31.10.17 09:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Selle ülevaatuse paberi põhjal õlikulu küll süüdlane ei ole, katalüsaatorit on vaja. Hetkel ei tööta see katalüsaator mitte ühestki asendist ju.
Palju on reaalne õlikulu vahetus välba kohta? On mootoreid millele ei ole mõtetki täisnormi sisse valada, sööb esimese tuhandega poolele normile ja siis jääb püsima.
Mis näoga õhufilter on, kas leemendab õlist?


Mingi põhjus peab ju olema et katalüsaatorid maha surevad? Kas pidev silmaga nähtav suitsemine ei tee seda?
Õli ma pakun on kulunud umbes 1,5L/1000km ja see kõik peab torust minema sest mootor väljast täiesti kuiv. Ei jää poole normi peale pidama, kulub seal allapoole kuni alumise normini (sealt edasi ei taha enam eksperimenteerida kas veel kulub...). Summuti ots on seestpoolt pigine ning väljastpoolt pigem õli-, mitte veeauru niiske.
Õhufilter (suvel vaadatud) seestpoolt sama puhas nagu uuena sinna pandud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 31.10.17 09:54 Tsiteeri


Minu kunagisel sama mootoriga B3l aitas klapisääre tihendite vahetus. Õlikulu oli 1L 1000km ja soojalt suitses koguaeg. Alguses polnud endal ka usku, et tihendite vahetus aitab aga peale vahetust ja mõningast sõitmist oli asi korras.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 31.10.17 14:07 Tsiteeri


Mis õli kasutad? Kas oled proovinud ka miskit muud?
Klapisääretihenditega on võimalik tõesti max. liiter alla saada ajutiselt. Selle töö jaoks ei ole vaja mootorit ka lahti kiskuda, maksimaalselt 3 tunni töö selle mootoriga, koos detailide puhastamise ja kokkupanemisega.

Katalüsaatoritega on asi suhteliselt lihtne, võrdusmärgi võib tuua täna paljukirutud tahmafiltriga.
On inimesi kellel ei ole probleeme ja on inimesi kes vahetavad igal aastal enne ülevaatust uue alla.
B-osa katalüsaatori eluiga on, kas ei tööta üldse või max. 5 aastat. Kui kaalud käes originaali ja B osa siis ei teki eriti küsimusi miks B ei kesta.
Katalüsaator on võimalik ära tappa täiesti tavalise linnasõiduga säästureziimis, lühikesed otsad teevad asja veel hullemaks.
2,6 V6 sööb kodus hetkel välba peale ca 8 liitrit ja seda tõusvas joones viimased 4 aastat, ajab sinist jne. Paar korda kuus naise asemel rooli ja korralikult tühjaks, kõhualune krõbiseb tükil ajal hiljem järgi. Gaasid ilusad. Minu kogemuste põhjal kohapeal kräunutamine ja pikalt peeneks laskmine ei anna eriti head efekti, parem on kasutada sellist kardirajale sobivat käiguga alla pidurdamist ja täiega kiirendamise stiili.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.1% - SQL: 52.9%]