AllenL
huviline
Registreerunud 16.12.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.17 06:51
|
|
|
Audi A6 õhkvedrustuse probleem
Tervist
Auto Audi A6 Allroad 2006 lõpp.
Teema selline, et elukaaslane sõitis natuke kiiresti lamavast "mendist" üle. Väidetavalt ei olnud pauk väga tugev. Peale seda hakkasid kohe mõlemad
õhkvedrustuse tuled põlema/vilkuma. Roheline (nool alla) ja kollane (nool üles ja alla).
Auto seisis paar päeva (alla ei vajunud) ja siis oli jälle kõik korras. Sai sõita paar päeva ja siis jälle samad tuled põlema.
Nüüd auto seisis umbes 2 nädalat. Alla vajunud ei olnud.
Ise olen eestist ära. Sõber vaatas/proovis tõsta langetada jne. Kõik tundub ok.
Hakkas siis diagnosti sõitma, alguses kõik ok. 15 min hiljem lõi jälle tuled põlema.
Diagnostist/töökojast öeldi, et parem esimene õhkpadi katki. Mingis asendis pidi ennast tyhjaks laskma. Teised asendid okei.
On see võimalik, et ühest asendist laseb ennast ainult tühjaks ja seistes ei lase?
Ma küll ei ole automehaanik aga minujaoks tundub rohkem, et äkki lõi mingi parema esimene mingisuguse anduri/klapi/tihendi paigast või katki.
Ei tahaks kohe õhkpatja ostma hakata.
Niisiis oskab keegi nõu anda?
On kellegil sama probleem olnud?
Kelle poole tasuks veel pöörduda Tartus või Lääne-Virumaal et teist arvamust kuulda.
Tänud
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 11.10.17 09:26
|
|
|
Vbolla on leke väike ja ta ei vajugi alla, sest kompressor annab pidevalt õhku peale.
Pane ta siledale põrandale seisma, akuklemm maha, maalriteip koopast põrandani pingule ja öö läbi seisnuna peaks selge olema, milline ots maha
vajub.
Või, kiirem variant fairiga (jah, see nõudepesu vahend) vesilahust patjadele pritsida, kui mullitab kuskilt, on kohe näha.
Aga üldiselt, mulle on jäänud mulje, et need VAG-i padjad on hulka paremad, kui ntx Land Roverite omad ja naljalt ajaga lekkima ei hakka. Ainult, jah,
mingi laksu või äärekivisse sõidu tagajärjel.
Mis sul ju oli. Kui ma oleks naine, siis ütleks ka, et kerge põks vaid oli....
.
|
|
|
AllenL
huviline
Registreerunud 16.12.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.17 20:01
|
|
|
Tänud vastamast.
No auto seisis nädala ilma, et kordagi oleks käima pannud. Ei vajunud üldse. Kompressor ei tööta ka sõites pidevalt.
Täna sõber helistas ütles, et sõites läheb komp korraks lolliks ja siis kustuvad need õhkvedrustuse tuled jälle ära ja kõik korras.
MMis viskab ka kõik halliks korraks kui hulluks läheb ja siis jälle normis.
Üritan ikka leida kellegi targema kes üle saaks vaadata.
Ma lihtsalt ei saa aru, et kuidas saab padi nii katki olla, et pm auto seisab nädala ja tühjaks ei lähe. Ja siis sõites mingis asendis laseb tühjaks
ennast. Äkki mingi klapp? Andur paneb segast ja laseb õhu välja ?
Ma võin muidugi segast ka siin praegu rääkida aga minu kui asjast vähe teadva inimese loogiline oletus oleks ikka mingi muu jama kui see, et padi
katki.
Esimese diagnoosi peale ei tahaks küll kohe õhkpatja ostma hakata.
Lihtne on vaadata,et midagi seal ees paremal on jama. Padi katki. Aga äkki peaks süvenema rohkem sellese mis seal toimub? Olen igast jutte kuulnud, et
vahetatakse padjad ära ja pärast tuleb välja, et hoopis mingi relee või muu väike jubin läbi.
Niisiis soovitab keegi targemat inimest kelle poole pöörduda?
|
|
|
mike1
huviline
Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.17 15:39
|
|
|
Vedrustus korrigeerib ennast ka süüde väljas asendis ning väga väikese lekke korral ei tekigi hetkel silmnähtavat vahet ehk lihtsalt. Pikemas
perspektiivis reaalse lekke olemasolul kompressori elueale muidugi see positiivselt ei mõju.
Ei oska öelda mida/kuidas remondikohas diagnoositi ja seeläbi ka raske kinnitada/ümber lükata väidet õhkpadja defetki kohta. Kasuta eelpool mainitud
varianti lekete kontrolliks või lülita "tungraua(jacking mode)" režiimi enne ööks seisma jätmist ning kontrolli pärast kõrgused autojuurde tulles
uuesti üle. Kui vedrustus avariirežiimi läheb, siis ongi menüü sellekohaselt hall ning režiime vahetada ei saa. Kui kõrgused ei muutu, siis ilmselt
viga mujal. Tallinnas saan aidata, kui lähemalt abi ei leia.
Vw; Audi, Škoda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
|
|
|
|
230Ott
huviline
Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Espace 4; Scenic II
|
postitati 12.10.17 16:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mike1
Vedrustus korrigeerib ennast ka süüde väljas asendis ning väga väikese lekke korral ei tekigi hetkel silmnähtavat vahet ehk lihtsalt. Pikemas
perspektiivis reaalse lekke olemasolul kompressori elueale muidugi see positiivselt ei mõju.
Ei oska öelda mida/kuidas remondikohas diagnoositi ja seeläbi ka raske kinnitada/ümber lükata väidet õhkpadja defetki kohta. Kasuta eelpool mainitud
varianti lekete kontrolliks või lülita "tungraua(jacking mode)" režiimi enne ööks seisma jätmist ning kontrolli pärast kõrgused autojuurde tulles
uuesti üle. Kui vedrustus avariirežiimi läheb, siis ongi menüü sellekohaselt hall ning režiime vahetada ei saa. Kui kõrgused ei muutu, siis ilmselt
viga mujal. Tallinnas saan aidata, kui lähemalt abi ei leia. |
Vedrustus ei korrigeeri ennast lõputult. Viimast korda, vajadusel, vist ca 10 tundi pärast süüte väja keeramist.
Võib olla ei olegi viga vedrustuses. MMI ei tohiks hanguda katkise õhkpadja peale. Äkki põrutas mingi aju pistiku lahti või aju enda segi. Pigem
võiks diagnostikaga alustada.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.10.17 16:40
|
|
|
Alusta andurite näitude jälgimisest arvutiga erinevatel kõrgustel. Padjad jäta esialgu rahule. Kui andurite näidud korras, jäta auto ööseks eri
kõrgustele seisma. Kui mingis asendis ära vajub ööga, on padja leke, kuid ainult teatud asendis.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
AllenL
huviline
Registreerunud 16.12.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.17 05:55
|
|
|
Läheb see nädal Tartu Dia autodiagnostika ja saab ehk teise arvamuse mis võiks viga olla.
Tänud kõigile
Kui peaks ikkagi õhkpadi olema siis keegi oskab soovitada head kohta kust neid saab vähe normaalsema hinnaga?
Esimene parem siis
|
|
|
AllenL
huviline
Registreerunud 16.12.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.17 08:08
|
|
|
Nii. Käis Dias ära. Öeldi, et kompressor vana ja väsinud. Õhkpadjad pidid terved olema. Kompressor pidi ainult 8 (atti? ) välja andma, siis enam ei
jõua.
Loodan, et uue kompressoriga probleem laheneb.
Tundub loogiline ka, et kompressor ei suuda oma tööd teha ja siis läheb ka kompuuter lolliks
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.10.17 11:32
|
|
|
Tavaliselt kuumeneb ta sel juhul üle ja vastav märge ka selle kohta veamälus olemas.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
AllenL
huviline
Registreerunud 16.12.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.17 21:32
|
|
|
Ma ei oska öelda kas oli seal mingi veakood olemas. Nii mulle sõbrale öeldi, et kompressor vajab vahetust.
No kompressor igatahes korras ju nagunii ei ole kui ei jõua oma tööd teha. Isegi kui on õhkpadi ka katki siis kompressor peaks enda töö ikka ära
tegema? Ehk siis 16 atti oli vist? Võin eksida.
Kas MM võib lolliks minna kui kompressoris viga?
|
|
|
|