Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: Mida siit keeratakse... (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1506)
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 25.06.05 11:02 Tsiteeri
K: Mida siit keeratakse...



Nimelt sai käidud just ülevaatusel & üks meestest sorkis kuusandiga sealt august midagi keerata.
Nüüd vajuvad põõrded nii ära et võtab auto tervest kerest vibreerima & nii pole enam ültegi mõnus :(
Jõudu oleks kah nagu väheke vähemaks jäänud aga jah mida sealt keerata annab & kas võib ise sealt asja uuesti endiseks keerata ???

http://www.b4u.co.uk/images/photosalbum/Pritsung2.JPG


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.06.05 11:12 Tsiteeri


see on 1 väga kaval "auk". Ise ära sinna kuuskandiga küll ligi mine, mina ei laseks isegi vähemteadlikku ülevaatuseonu sinna ligidale. Põhimõtteliselt reguleeritakse sealt küttesegu. Soovitan diagnostikas käia, kus audi 5cyl mootoreid vähegi tuntakse. (Speedster OÜ näiteks Tallinnas) Tõenäoliselt on sul kuskil ka mingi kala, miks ülevaataja seda kruvi pldse puutus (co liiga kõrge ?)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 25.06.05 13:44 Tsiteeri


kusjuures jah,sealt se regullimine käib.kuid nagu ma olen aru saanud kui kõik toimib siis seda pole mõtet küll näppida.;);)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maitz
huviline



Registreerunud 02.05.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.06.05 14:09 Tsiteeri


mul keerati ka eelmisel autol sealt ja kütusekulu tõusis 25 peale ja tühikäik kadus ära nii,et seal ei tasu eriti näppida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 25.06.05 16:33 Tsiteeri
K:



No aga kui seda näppida EI tasu siis miks ta seda ültse näppis, Ma nägin täpselt et väga plju ta seda ültse pole keeranud, vahtis aga oma numbreid tabelil.
Teoreetiliselt peaks ju samamoodi mootor töödates selle vähekese ka tagasi keerata saama kuni on samad põõrded mis mull ennem olid.
Muidu põhimõteliselt on kõik korras & sõidab ilusti välja arvatud et põõre kukub ebameeldivalt madalale.

Plju ültse õige põõre on ???

Või ikka EI tasu ise näppida ???


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.06.05 17:09 Tsiteeri


kui kõik muu on ok, siis tuleb tühikäigu pöördeid lihtsalt tõsta. Selle jaoks on "üks teine auk". Küll mitte pritsepea, vaid sisselaskekollektori küljes. Kui mälu ei peta, käis see tavalise lapikkruvikeerajaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 22.8% - SQL: 77.2%]