Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 3.0TDI 176kw EGR insufficient flow (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 3069)
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 07.09.17 10:06 Tsiteeri
3.0TDI 176kw EGR insufficient flow



Tere,

Probleemiks on intermittent MIL on EGR insufficient flow veakood. Kas on mõtet hakata viga taga otsima või kohe EGR ja DPF eemaldada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
AnderoS
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal

postitati 07.09.17 10:48 Tsiteeri


Tuttav veakood :D . Esimese asjana võiks ehk EGR klapi välja võtta ja ära puhastada, külma mootoriga ei ole see eriti keeruline, ülevalt hea juurdepääs, 3 polti lahti ja klapp käes. Muidugi võiks kõik juhtmed jmt ka seal enne üle vaadata kui lõplikult eemaldama hakata. Mul järgnes muidugi sellele veakoodile DPF mis ka karjuma hakkas. Käis pihustitega stendis + diganostis leiti, et kõik OK ainult et turbo vilistab, vahekast on ära h**ratud ja DPF veidi umbes. Ise garaa˛is leidsin vilistava turbo ja selle kõrvalt kolksuva vahekasti summuti torust. Üks kolmest heitgaasi temp. andurist oli suutnud miskit moodi lahti keerata ennast. See sai tagasi pandud ja kõik probleemid kadusid, sh kolksud, viled, EGR probleemid ja umbes DPF.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 07.09.17 12:19 Tsiteeri


Alustuseks võta sisselaskesse minev EGR toru lahti ja vaata, kas ummistunud pole. Kui auk vaba ja nõge pole ladestunud, on vahejahuti umbes tahmast.
Parandamine kallis, töö suht suur. Igal teisel sellega muret. Tasuks kontrollida samuti siibri liikuvust, mis suunab gaasid kas otse või läbi vahejahuti sisselaskesse.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 08.09.17 07:33 Tsiteeri


EGR klappi puhastada pole mingit mõtet.
DPF ja EGR ei ole kuidagi seotud omavahel.

99% juhtudest on umbes jahuti, mille vahetus läheb 600 EUR tuuri.
Lihtsam EGR maha kodeerida... DPF-i põletamise ajal on EGR nagunii kogu aeg suletud, et kõrgemat temperatuuri saavutada, seega ei mõjuta selle eemaldus kuidagi filtri toimimist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 08.09.17 09:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
EGR klappi puhastada pole mingit mõtet.
DPF ja EGR ei ole kuidagi seotud omavahel.

99% juhtudest on umbes jahuti, mille vahetus läheb 600 EUR tuuri.
Lihtsam EGR maha kodeerida... DPF-i põletamise ajal on EGR nagunii kogu aeg suletud, et kõrgemat temperatuuri saavutada, seega ei mõjuta selle eemaldus kuidagi filtri toimimist.


Tänud informatsiooni eest!

Oskab keegi Tartus head kohta soovitada või tuleb trip tuner.ee juurde teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 22.0% - SQL: 78.0%]