Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A6 C6 Q 3.0TDI vibratsioon sõidu ajal (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 11684)
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 05.09.19 12:59 Tsiteeri


Nii, täiendan siis selle aasta muresid ka, nimelt minu probleem leidis lahenduse.

Probleemiks olid oma elu ära elanud mootoripadjad.

Viga need ei näidanud, avastasin poolkogemata ise, et ohhoo, mootor kappab ringi ju kapoti all....

Sai 3 patja tellitud mis võttis pikalt aega ning lastud töökojas ära vahetada (ojaa, see vasakpoolne on sellise koha peal et....). Ning tulemus - mitte mingisugust vibra ei ole enam mitte ühestki asendist.

Kui sai paar nädalat ennem vahetamist arvutiga vaadatud, ikka ei olnud ühtegi viga. Ning kui vahetuseks läks, oli tekkinud vasaku padja viga sisse. Tüüpiline.

Seega lõpptulemusena - vot kus lops. Otsid viga siit, otsid viga sealt, käid kümneid töökodasid ja TÜV punkte läbi, kõik kehitavad õlgu ja tuleb igast kardaani kasti rattalaagrite jms diagnoose.
Aga viga selline elementaarne, mida oleks võinud kohe esimesena kontrollida.
Aga huvitav, et padjad läbi kuid viga ei näita. Tegu oli originaal mootori patjadega. Arvan, et see häda võib teisi masinaid ka kummitada.

Hetkel olen siis 2 nädalat ringi sõitnud ja saan kinnitada et mingit vibra ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JaanK
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007

postitati 05.09.19 13:56 Tsiteeri


Pean ka vist kontrollima. Vahel on vibra suurem vahel väiksem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 05.09.19 14:14 Tsiteeri


Huvitav, et sul lahtine mootor ühtlast vibra tekitas. Mul on just pulseeriv vibratsioon (pigem isegi viskamine), kõige paremini tuntav 5nda käigu alguses. Ju on vääne ja kiirus täpselt paras. Peab ka padjad ära vahetama, samal ajal tuleks ilmselt kardaani pukile ka otsa vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 06.09.19 06:08 Tsiteeri


Aa, see vasaku tagumise ratta teema.
Rummud, kettad käisid stendis. Rummud olid okei, kuid tagumine vasak ketas oli kõver. Kuna ketas väga korralik, treiti sirgeks. Pandi alla tagasi, tol hetkel muidugi vibra veel oli alles (seega vahet pole kas ketas kõver või mitte, kui ikka mootoripadjad ära siis vibrab auto täpselt samamoodi edasi), kuid siis ei läinud enam nö vasak tagumine rehv soojaks, millest ennem juttu oli. Seega vasaku rehvisoojenemise mure oli vasakus tagumises kettas mis oli kõver.
Aga see jääb siiski küsimärgiks, et miks ta kõver oli? Ja et ainult üks...sõidaks mingist kergest "järvest" läbi tulikuumade ketaste-klotsidega saaks aru kui kõik on korraga kõverad, aga et ainult üks nii oli - veider.

Revalist abi ei saanud, sealt infot ei tulnud, va see, et tooge auto meile kuna neil pole "tehnilist võluvahendit", et siis hakkame viga välja selgitama veaotsingu käigus ja suudame oma spets mõõteseadmetega tuvastada piirkonna, kust vibratsioon tekib.
Ning ma ei näinud seetõttu mõtet Revalisse minna (sh ka seetõttu et juba niipaljudes erinevates kohtades ja punktides käinud, kuhu raha "niisama" matnud), sest jah, abi oleks võinud küll saada (ja äkki ka kiirelt) kuid pigem mõtled sellele, et äkki otsivad seal mitmeid päevi viga ja teevad oma teste....lõpuks veaotsingu arve on juba pool auto väärtusest - ei näinud mõtet minna võimaliku suure arve peale "arve suuruse täringuid veeretama". Muidugi, võibolla alternatiiv oleks olnud, et mehed oleks esimese 10 minutiga juba vea tuvastanud ja asi oleks tahe olnud.

Kui mootorit vaadata, siis vigaste patjadega sujuvalt gaasi andes ta ei viska, vaid hakkab mootorit viltu kergitama sujuvalt, aga siis panedki tähele et kuidagi veidralt liiga palju liigub mootor. Andes gaasi kohe vastu põrandat, vat siis viskab koheselt mootori poolviltu ning teine katse on täispöörded maha lastes poole/veerandi peal uuesti pedaal vastu põrandat lüüa - no selliselt kappas korralikult mootor, niiet tahtis juba õue tulla.
Ei olnud millegagi mõõta, aga tundus, et liikus hetkega umbes 5-10 cm. Ime et kapotti mõlki ei löönud :D

Korras padjaga sujuvalt gaasi andes praktiliselt ei märkagi et mootor liigub kapoti all. Pedaali põhja lüües tõstab sujuvalt hästi vähekene vasakut nurka ja liigub sujuvalt tagasi.

stonestick, kui ühtlaselt sõidad, vaata mis teeb vibra ja vaata kus on mootori pöörded ja kui pedaali annad, mismoodi pöörded liiguvad.
Kuigi tagant järgi on mul raske meenutada, mis ta tegi näiteks maanteel, kui 6. käik sees ja läksid möödasõidule kus vahetas käigu 4. peale.

Ühesõnaga kui mootor nii teeb, siis aeg padjavahetus ette võtta:
https://youtu.be/711n9fgep_0?t=169


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 06.09.19 14:49 Tsiteeri


Äärmiselt meeldiv on lugeda teemasi kus autor on (läbi mitme kuu) lahendanud probleemi ära ja sellest ka teada andnud!!:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
commodore
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp

postitati 06.09.19 19:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Nii, täiendan siis selle aasta muresid ka, nimelt minu probleem leidis lahenduse.

Probleemiks olid oma elu ära elanud mootoripadjad.

Viga need ei näidanud, avastasin poolkogemata ise, et ohhoo, mootor kappab ringi ju kapoti all....

Sai 3 patja tellitud mis võttis pikalt aega ning lastud töökojas ära vahetada (ojaa, see vasakpoolne on sellise koha peal et....). Ning tulemus - mitte mingisugust vibra ei ole enam mitte ühestki asendist.

Kui sai paar nädalat ennem vahetamist arvutiga vaadatud, ikka ei olnud ühtegi viga. Ning kui vahetuseks läks, oli tekkinud vasaku padja viga sisse. Tüüpiline.

Seega lõpptulemusena - vot kus lops. Otsid viga siit, otsid viga sealt, käid kümneid töökodasid ja TÜV punkte läbi, kõik kehitavad õlgu ja tuleb igast kardaani kasti rattalaagrite jms diagnoose.
Aga viga selline elementaarne, mida oleks võinud kohe esimesena kontrollida.
Aga huvitav, et padjad läbi kuid viga ei näita. Tegu oli originaal mootori patjadega. Arvan, et see häda võib teisi masinaid ka kummitada.

Hetkel olen siis 2 nädalat ringi sõitnud ja saan kinnitada et mingit vibra ei ole.


Palju autol ls on? Enda autolgi kahtlane vibra sees, ilmselt 430tkm làbimisel oleks mòistlik neid patju juba vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 06.09.19 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: commodore


Palju autol ls on? Enda autolgi kahtlane vibra sees, ilmselt 430tkm làbimisel oleks mòistlik neid patju juba vahetada.


400k km pealt on padjad kindlasti otsas juba.
Pigem küsiks, et mis tootja tükid külge läksid? Räägitakse et ainult OEM kannatab panna ja teistega jääb vibratsioon sisse.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 06.09.19 20:43 Tsiteeri


400k on ls.
Kolmas ehk väändepadi läks Audi OE jupp. Mootori hüdropadjad läksid FEBI toodangust. Parima hinna-kvaliteedi suhtega. Ning niipalju kui tootjalt kuulsin, nurinat ei ole sellega.
No FEBI parem kui optimal, lynx, vaico, birth, ocap või original imperium. Swagi osas jään vastuse võlgu.

Kindlasti, paljud autod hakkavadki lähenema 400 peale. Need mis keritud, nende läbisõit võib seal 600k juures juba olla.

---------

Aga teema kokkuvõtteks tänan kõiki, kes kas nõu või jõuga abiks olid. Tänan. ;)

Vibratsiooniga sai lahendus leitud. Loodan et see teema on abiks ka teistele kes taolise väga laiali valguva mure käes vaevlevad. Sest tõesti, vibratsiooni võib põhjustada praktiselt enamik asju ning eks igal ühel ole see väga individuaalne ning siit teemast leiab soovitusi, mida testida-kontrollida ning millistel tingimustel võib vibratsioon endast märku anda (pidurid näiteks).

Lisasin väikese lühikokkuvõtte ka teema esimesse postitusse kes ei viitsi seda mahukat teemat või pikkade tekstidega teemat lugeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.4% - SQL: 67.6%]