Lehekülgi: 1 2 |
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 05.09.19 12:59
|
|
|
Nii, täiendan siis selle aasta muresid ka, nimelt minu probleem leidis lahenduse.
Probleemiks olid oma elu ära elanud mootoripadjad.
Viga need ei näidanud, avastasin poolkogemata ise, et ohhoo, mootor kappab ringi ju kapoti all....
Sai 3 patja tellitud mis võttis pikalt aega ning lastud töökojas ära vahetada (ojaa, see vasakpoolne on sellise koha peal et....). Ning tulemus -
mitte mingisugust vibra ei ole enam mitte ühestki asendist.
Kui sai paar nädalat ennem vahetamist arvutiga vaadatud, ikka ei olnud ühtegi viga. Ning kui vahetuseks läks, oli tekkinud vasaku padja viga sisse.
Tüüpiline.
Seega lõpptulemusena - vot kus lops. Otsid viga siit, otsid viga sealt, käid kümneid töökodasid ja TÜV punkte läbi, kõik kehitavad õlgu ja tuleb igast
kardaani kasti rattalaagrite jms diagnoose.
Aga viga selline elementaarne, mida oleks võinud kohe esimesena kontrollida.
Aga huvitav, et padjad läbi kuid viga ei näita. Tegu oli originaal mootori patjadega. Arvan, et see häda võib teisi masinaid ka kummitada.
Hetkel olen siis 2 nädalat ringi sõitnud ja saan kinnitada et mingit vibra ei ole.
|
|
|
JaanK
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007
|
postitati 05.09.19 13:56
|
|
|
Pean ka vist kontrollima. Vahel on vibra suurem vahel väiksem.
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 05.09.19 14:14
|
|
|
Huvitav, et sul lahtine mootor ühtlast vibra tekitas. Mul on just pulseeriv vibratsioon (pigem isegi viskamine), kõige paremini tuntav 5nda käigu
alguses. Ju on vääne ja kiirus täpselt paras. Peab ka padjad ära vahetama, samal ajal tuleks ilmselt kardaani pukile ka otsa vaadata.
|
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 06.09.19 06:08
|
|
|
Aa, see vasaku tagumise ratta teema.
Rummud, kettad käisid stendis. Rummud olid okei, kuid tagumine vasak ketas oli kõver. Kuna ketas väga korralik, treiti sirgeks. Pandi alla tagasi, tol
hetkel muidugi vibra veel oli alles (seega vahet pole kas ketas kõver või mitte, kui ikka mootoripadjad ära siis vibrab auto täpselt samamoodi edasi),
kuid siis ei läinud enam nö vasak tagumine rehv soojaks, millest ennem juttu oli. Seega vasaku rehvisoojenemise mure oli vasakus tagumises kettas mis
oli kõver.
Aga see jääb siiski küsimärgiks, et miks ta kõver oli? Ja et ainult üks...sõidaks mingist kergest "järvest" läbi tulikuumade ketaste-klotsidega
saaks aru kui kõik on korraga kõverad, aga et ainult üks nii oli - veider.
Revalist abi ei saanud, sealt infot ei tulnud, va see, et tooge auto meile kuna neil pole "tehnilist võluvahendit", et siis hakkame viga välja
selgitama veaotsingu käigus ja suudame oma spets mõõteseadmetega tuvastada piirkonna, kust vibratsioon tekib.
Ning ma ei näinud seetõttu mõtet Revalisse minna (sh ka seetõttu et juba niipaljudes erinevates kohtades ja punktides käinud, kuhu raha "niisama"
matnud), sest jah, abi oleks võinud küll saada (ja äkki ka kiirelt) kuid pigem mõtled sellele, et äkki otsivad seal mitmeid päevi viga ja teevad oma
teste....lõpuks veaotsingu arve on juba pool auto väärtusest - ei näinud mõtet minna võimaliku suure arve peale "arve suuruse täringuid veeretama".
Muidugi, võibolla alternatiiv oleks olnud, et mehed oleks esimese 10 minutiga juba vea tuvastanud ja asi oleks tahe olnud.
Kui mootorit vaadata, siis vigaste patjadega sujuvalt gaasi andes ta ei viska, vaid hakkab mootorit viltu kergitama sujuvalt, aga siis panedki tähele
et kuidagi veidralt liiga palju liigub mootor. Andes gaasi kohe vastu põrandat, vat siis viskab koheselt mootori poolviltu ning teine katse on
täispöörded maha lastes poole/veerandi peal uuesti pedaal vastu põrandat lüüa - no selliselt kappas korralikult mootor, niiet tahtis juba õue
tulla.
Ei olnud millegagi mõõta, aga tundus, et liikus hetkega umbes 5-10 cm. Ime et kapotti mõlki ei löönud
Korras padjaga sujuvalt gaasi andes praktiliselt ei märkagi et mootor liigub kapoti all. Pedaali põhja lüües tõstab sujuvalt hästi vähekene vasakut
nurka ja liigub sujuvalt tagasi.
stonestick, kui ühtlaselt sõidad, vaata mis teeb vibra ja vaata kus on mootori pöörded ja kui pedaali annad, mismoodi pöörded liiguvad.
Kuigi tagant järgi on mul raske meenutada, mis ta tegi näiteks maanteel, kui 6. käik sees ja läksid möödasõidule kus vahetas käigu 4. peale.
Ühesõnaga kui mootor nii teeb, siis aeg padjavahetus ette võtta:
https://youtu.be/711n9fgep_0?t=169
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 06.09.19 14:49
|
|
|
Äärmiselt meeldiv on lugeda teemasi kus autor on (läbi mitme kuu) lahendanud probleemi ära ja sellest ka teada andnud!!
|
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 06.09.19 19:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Nii, täiendan siis selle aasta muresid ka, nimelt minu probleem leidis lahenduse.
Probleemiks olid oma elu ära elanud mootoripadjad.
Viga need ei näidanud, avastasin poolkogemata ise, et ohhoo, mootor kappab ringi ju kapoti all....
Sai 3 patja tellitud mis võttis pikalt aega ning lastud töökojas ära vahetada (ojaa, see vasakpoolne on sellise koha peal et....). Ning tulemus -
mitte mingisugust vibra ei ole enam mitte ühestki asendist.
Kui sai paar nädalat ennem vahetamist arvutiga vaadatud, ikka ei olnud ühtegi viga. Ning kui vahetuseks läks, oli tekkinud vasaku padja viga sisse.
Tüüpiline.
Seega lõpptulemusena - vot kus lops. Otsid viga siit, otsid viga sealt, käid kümneid töökodasid ja TÜV punkte läbi, kõik kehitavad õlgu ja tuleb igast
kardaani kasti rattalaagrite jms diagnoose.
Aga viga selline elementaarne, mida oleks võinud kohe esimesena kontrollida.
Aga huvitav, et padjad läbi kuid viga ei näita. Tegu oli originaal mootori patjadega. Arvan, et see häda võib teisi masinaid ka kummitada.
Hetkel olen siis 2 nädalat ringi sõitnud ja saan kinnitada et mingit vibra ei ole. |
Palju autol ls on? Enda autolgi kahtlane vibra sees, ilmselt 430tkm làbimisel oleks mòistlik neid patju juba vahetada.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 06.09.19 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: commodore
Palju autol ls on? Enda autolgi kahtlane vibra sees, ilmselt 430tkm làbimisel oleks mòistlik neid patju juba vahetada. |
400k km pealt on padjad kindlasti otsas juba.
Pigem küsiks, et mis tootja tükid külge läksid? Räägitakse et ainult OEM kannatab panna ja teistega jääb vibratsioon sisse.
|
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 06.09.19 20:43
|
|
|
400k on ls.
Kolmas ehk väändepadi läks Audi OE jupp. Mootori hüdropadjad läksid FEBI toodangust. Parima hinna-kvaliteedi suhtega. Ning niipalju kui tootjalt
kuulsin, nurinat ei ole sellega.
No FEBI parem kui optimal, lynx, vaico, birth, ocap või original imperium. Swagi osas jään vastuse võlgu.
Kindlasti, paljud autod hakkavadki lähenema 400 peale. Need mis keritud, nende läbisõit võib seal 600k juures juba olla.
---------
Aga teema kokkuvõtteks tänan kõiki, kes kas nõu või jõuga abiks olid. Tänan.
Vibratsiooniga sai lahendus leitud. Loodan et see teema on abiks ka teistele kes taolise väga laiali valguva mure käes vaevlevad. Sest tõesti,
vibratsiooni võib põhjustada praktiselt enamik asju ning eks igal ühel ole see väga individuaalne ning siit teemast leiab soovitusi, mida
testida-kontrollida ning millistel tingimustel võib vibratsioon endast märku anda (pidurid näiteks).
Lisasin väikese lühikokkuvõtte ka teema esimesse postitusse kes ei viitsi seda mahukat teemat või pikkade tekstidega teemat lugeda.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|