Hommikune kerge üllastus siis. Poest väljudes ja auto poole jalutades märkasin, et udu tuled põlema jäänud? Selgituseks siis nii palju, et kuna pole
automaatsete päevasõidu tuledega mis auto käivitamisel ise põlema hakkavad vaid pead ise tuled peale keerama. Nii siis liigun päevasel ajal park + udu
tuledega.
Kurat kuidas see küll juhtus ja miks ma seda piiksumist ei kuulnud kui süüde väljas ja ukse avasin? Hmmmm. Istusin siis autosse, käivitasin masina ja
avasin juhi ukse (ei, ma seisin koha peal alles) ja mis üllatus. Displei peal ei muutunud midagi, ikka oli ees hetke kütuse kulu ja raadio jaam mis
hetkel mängis.............. Kena lugu nüüd küll. Esimese asjana käis peast läbi, et mõni juhe saba andnud mis uksest keresse läheb või siis mikro
lüliti kutu ukse lukus.
Sõitsin siis koju, viisin tavaari tuppa haarasin töö riided ja vurasin kenasti töö kohta kus ees ootas soe tuba, korisev kohvimasin koos värske kohvi
ja ülemusega kes tööd vihtus teha
Riided vahetatud eemaldasin juhipoolse ukse polstri, katkusin lahti pistikud ja eemaldasin kaablid ukse seest. Juhtmed uksest väljas eemaldasin
kummiluti ukse ja kerevahelt, et saaks parema ülevaate kaablite seisukorrast. Uurides ja puurides selgus, et kaablid korras siiski (et siis mikro
lüliti viga). Ohh jahhh, hakkasin siis ukse lukku eemaldama. Plastik mis on pandud muukimse tõkestamiseks käes oli järjekord ukse lingi käes. Peale
pikemat pusimist oli link koos luku südamikuga käes ja oli hetk eemaldada ukse lukk. Lukk peos mõtlesin endamisi, et mida perset ma siis nüüd teen,
kus ma selle uue lüliti siis sebin? Korraks aga sähvas, et ühendan luku pistikuga, eemaldan klambri mis hoiab lülitit luku küljes ja vajutan seda
lülitit ise ja jälgin kas jalgade valgustus hakkab põlema või mitte. (nimelt kes pole kursis, siis ukse avamisel vajutatakse ukse lukustugi alla see
mikro lüliti nupuke ja hakkavd põlema juhi jalge valgustus, salongi valgustus kui see on muidugi pandud automaatse peale, kui on jäänud tuled peale
siis annab heli sellest märku). ca. paar minutit jebimist ja hetkeks pedaalide kohal sähvata valgus. Et siis polegi täitsa kutu teine? Äkki on lüliti kaabli joode poolpidune ja neid seal liigutades andis korraks
kontakti? Sai siis veel nati jamatud ja valgus sähvatas taas..... Ega siis midagi kui kruvikas kätte ja laiali sai see lukk lammutatud. Selgus, et
jooted on korras ja eadsi sai lahti lõhutud see mikro lüliti ise. Delikaatne vidin peaks mainima, kannatust ja ette vaatlikust nõudev ettevõtmine kuna
on teine nii hapra olemisega ja kinnitused olematud seal. Pilt selgitab millise asjaga tegemist on.
[img][/img]
Lõpuks kui selle lahti sain siis avanes selline vaatepilt
[img][/img]
kus ringiga ümbritsetud kontak pinnal oli oksüdeerumist. Kraapisin pinnad puhtaks panin lõliti kokku, ühendasin pistiku vajutasin nuppukest ja ohh
üllatust. Kõik viled, tuled toimisid nagu peab . Pikemalt ei hakanudki enam
mütlema, lappasin asjad kokku tagasi, sulgesin/avasin ust oma kümmekond korda, et ikka veenduda asja toimises.
Pildid on laenatud interneti avarustest mitte enda tehtud.
Kuna ma juba tööl olin, siis vahetasin ka juhipoolse esitule ära (vana oli Inglismaa tuli), paigaldasin uued H7 pirnid kaug tuledesse [img][/img]
lappasin xenon kiti luupidesse (ei oska mainida millistega tegu, sain need autoga kaasa ja pidin ülevaatuseks eemaldama).
Homme siis katkun kunde poolse tule maha, lihvin ära ja lasen lakiga üle. Kontrast uue ja vana vahel on ikka jube.........
|