quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 04.06.03 22:10
|
|
|
òhu-kytuse suhte mòòtmine
Huvitab, kui lahjaks segu laheb, eriti kui wastegate kruvi keerata. A/F ratio meter Top Partsis maksis 1500.- mis ei ole kyll eriti kallis, aga eriti
ei viitsi osta. Siit kysimus:
Kuna lambda vaartus on pinge 0-1V (kui ma ei eksi), siis kas ònnestuks A/F meteri asemel kasutada multimeetrit? Milline lambda anduri 3-st juhtmetest
on lambda valjundsignaal? Kas valge? 3-st juhtmest 2 minu teada anduri eelsoojenduse juhtmed.
Kui rumal mòte, arge palun kòvasti karjuge!
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.03 21:51
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Siit kysimus:
Kuna lambda vaartus on pinge 0-1V (kui ma ei eksi), siis kas ònnestuks A/F meteri asemel kasutada multimeetrit? Milline lambda anduri 3-st juhtmetest
on lambda valjundsignaal? Kas valge? 3-st juhtmest 2 minu teada anduri eelsoojenduse juhtmed.
Kui rumal mòte, arge palun kòvasti karjuge! |
Küttega lambda anduri küttekeha juhtmed olid minuteada valged, väljundsignaal on must. Paljudel esineb ka lisa mass (BMW...) see oli selline
hallikarva.
Väärtus on jah põhimõtteliselt 0...1V, tavajuhtudel ikka üle nulli ja edasi. Üle 1V ei lähe minuteada.
Põhimõtteliselt peaks multimeetriga kah hakkama saama. Ma pole viitsind sellesse algoritmi süveneda. A/F meeter mõõdab ju kah sisuliselt volte +
arvutab veel ühtkoma teist välja.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 06.06.03 01:03
|
|
|
Kaisin 200 kapoti all juhtme varve vaatamas - 2 valget ja must. NF mootoriga 100 aga 2 musta ja valge. 0.450V peaks olema veel norm segu, alla selle
hakkab lahjaks jaama. Ei ole veel uurinud, kui lahjaks minna vòib - on mòtet.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.03 06:03
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Kaisin 200 kapoti all juhtme varve vaatamas - 2 valget ja must. NF mootoriga 100 aga 2 musta ja valge. |
Minu konel on kah NF ja on üks must ja kaks valget. Seda saab pistikute järgi kah vaadata kui värvid peaksid mingil põhjusel erinevad olema. Paaris
pistik on küttekeha ja üksiseisev Oxygeni signaal.
Tsitaat: | 0.450V peaks olema veel norm segu, alla selle hakkab lahjaks jaama. Ei ole veel uurinud, kui lahjaks minna vòib - on
mòtet. |
Jah alla selle on kohe kole-lahja. See muidugi oleneb ka väljuvate gaaside temperatuurist. Üldiselt see analoog multimeetri osuti peaks pendeldama
järgmiselt
500 kraadi celsiuse järgi - 0,101...0,830 V
750 C - 0,133...0,742 V
900 C - 0,153...0,659 V
Põhimõtteliselt kui see reaalajas kirja saada, ning see siinus komponentideks lahutada võiks ju saada selle nn. - A/F ratio (keemias nimetati seda
minuarust stöhhiomeetriaks) mul peaks kuskil see lahenduskäik olemas olema. Aga pole mõtet asja peeneks ajada. Rusikareegel on mida suurem pinge
Oxygeni signaali klemmil seda rikkam on segu. Ja fakt on ka see et pinge ei tohi olla konstantne.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.03 06:14
|
|
|
Mina alla 0,87 ei läheks seguga, vähemalt turboga autol on kõik mis alla selle lahja ja ohtlik.
Seda segu väärtust näed sa vaid siis, kui sul on gaas põhja vajutatud - muul ajal need väärtused tõmblevad niisama - nagu hullumaja lift: üles - alla.
Müüakse igasugu 10 ja 20 led-iga A/F meter-eid aga tegelikult on tähtis vaid 5 led-i: alla või võrdne 0,85; 0,9: 0,95; kuni 1,0 ja üle 1,0.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 01.08.03 19:37
|
|
|
Olen kuulnud, et WOT aju lambdat ei vaata. Teadjamad ehk oskavad sel teemal tapsemalt raakida???
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 02.08.03 06:40
|
|
|
Selles asjas soovitan sul minna speedsterisse ja seal Hannesega rääkida!
tark ei torma
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.08.03 08:38
|
|
|
ilma uue softita ei soovita mina mingil juhul wastegate'i kallale minna... sa võid seda ka stock ajuga keerata kuni 1.0barini, aga segu võib
jääda lahjaks. Map sensor lubab, aga tarkvara mitte...
quattromees, sa võid punnitada, kuidas tahad, aga tuuning algab ikkagi ajust...
vajadusel saaks sulle korra a/f meetrit laenata kasvõi. kui ise tartu tuleksid.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 03.08.03 20:30
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tarts
ilma uue softita ei soovita mina mingil juhul wastegate'i kallale minna... sa võid seda ka stock ajuga keerata kuni 1.0barini, aga segu võib
jääda lahjaks. Map sensor lubab, aga tarkvara mitte...
quattromees, sa võid punnitada, kuidas tahad, aga tuuning algab ikkagi ajust...
vajadusel saaks sulle korra a/f meetrit laenata kasvõi. kui ise tartu tuleksid. |
Krdi nòus selles osas! Niisama olen wastegate kruvinud, yks ring pealekeeramist annab tavasòiduks kyll persega tuntava effekti kuni 5tuh rpm, siis aju
takistab vist oluliselt kytuse pealevoolu, nii et ilma aju modimiseta tòesti si..tagi ei tee...
|
|
|
|