v2ikejoss
huviline
Registreerunud 18.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: A6 , C7, bi-tdi
|
postitati 24.08.17 10:25
|
|
|
3.0turbodiisel 230kw
Tere!
Otsin endale A6te diislit. Valikus 2013-2014mudelid ja kindlasti quattro.
Selline küsimus, kas kellegil on kokkupuuteid - nõuandeid seoses selle kõige vängema diisliga? 230kw
On ta kütusekulu poolest kõvasti suurem kui nt 180kw?
On temaga probleeme rohkem-riskikohti?
Üleüldse olen kuulnud et selle kere/aastaga A6tel pidi olema mingi tüüpviga mootoriga - et hakkab lekkima õli ja remont päris kallis.
Eriti on seda olnud 150kw ja 180kw-ga, kuid kas sama teema ka 230kw?
Ette tänades
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 24.08.17 20:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: v2ikejoss
Tere!
Otsin endale A6te diislit. Valikus 2013-2014mudelid ja kindlasti quattro.
Selline küsimus, kas kellegil on kokkupuuteid - nõuandeid seoses selle kõige vängema diisliga? 230kw
On ta kütusekulu poolest kõvasti suurem kui nt 180kw?
On temaga probleeme rohkem-riskikohti?
Üleüldse olen kuulnud et selle kere/aastaga A6tel pidi olema mingi tüüpviga mootoriga - et hakkab lekkima õli ja remont päris kallis.
Eriti on seda olnud 150kw ja 180kw-ga, kuid kas sama teema ka 230kw?
Ette tänades |
Kõvasti suurem on selline suhteline. Maantee ümmarguselt ~5.5, saab ka allapoole. Linn sõltuvalt sõidustiilist 8.5...10+. Keskmine kuskil
7.0...7.5.
Kõige suurem riskikoht ehk see, et võid lubadest ilma jääda. Lisaks tuleb arvestada kõrgema kindlustuskuluga.
Pidurid on suuremad, alla 17" ratas alla ei lähe. Siit ka kallim rehvijooks.
Tahmafiltreid kaks + peale tahmakaid ka topelt EGT andurid.
Ülelaadimine suhteliselt keeruline, esinduse sõnul pole probleeme nendega olnud.
Õlilekete üle ei kurda, minul veel kuiv nagu triigitud saunalina.
Kast töökindel 8HP.
Soovitan vaadata preFL lõpuaasta (2014) värskem ajalooga masin, millel hunnik tüüpvigu juba tootmises likvideeritud.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.08.17 07:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: v2ikejoss
Tere!
Otsin endale A6te diislit. Valikus 2013-2014mudelid ja kindlasti quattro.
Selline küsimus, kas kellegil on kokkupuuteid - nõuandeid seoses selle kõige vängema diisliga? 230kw
On ta kütusekulu poolest kõvasti suurem kui nt 180kw?
On temaga probleeme rohkem-riskikohti?
Üleüldse olen kuulnud et selle kere/aastaga A6tel pidi olema mingi tüüpviga mootoriga - et hakkab lekkima õli ja remont päris kallis.
Eriti on seda olnud 150kw ja 180kw-ga, kuid kas sama teema ka 230kw?
Ette tänades |
Kütusekulu on sama.
Rohkem probleeme ei oska välja tuua. Turbod on endiselt ülevalt kõik kättesaadavad, ehk kui midagi isegi läheb, ei ole tööraha eriti suur.
Õlilekkeid esineb neil jah, aga see on selline vedamise küsimus. Samasugune vedamise küsimus ketiajamiga.
Kui ostad 2013-2014 aasta autot, siis sul paar tuhat arvel hädavajalikuks remondiks vast ikka on.
Mingisuguseid suuremaid probleeme ei tohiks olla, mis kohe pool auto hinda maksavad vms.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.17 08:47
|
|
|
Mu soovitus on kindlalt 230kw. Kütusekulu ja enamik hooldekuludest on samad, mis 180kW. Samal ajal on kastiks Tiptronic kast. 180kW puhul on S-tronic,
mille remont koguaeg kirvena peakohal ripub.
|
|
|
|
ReimsR
huviline
Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI Quattro, Opel Manta
|
|
v2ikejoss
huviline
Registreerunud 18.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: A6 , C7, bi-tdi
|
postitati 09.09.17 10:44
|
|
|
esiteks suur tänu juba seniste nõuannete ja info eest
ühesõnaga kokkuvõtlikult mootor ja kast võiks/peaks olema töökindlam siis ui 150 ja 180kw?!
kütusekulu siis enamvähem sama nagu 180kw, lihtsalt kindlasti suurem võimalus seda ise tõsta kui sellise mootoriga auto tagumiku all on, aga eks see
ole juhi mitte auto süü
autodest leidsin praegu 2tk
1) august 2014 ja 135sõitnud
2) märts 2014 ja 151sõitnud
eelneva jutu pealt nagu aru saan, siis see hilisem väljalase vist pisut kindlam?
Küsin veel niipalju, et kui enamus sõite on linnas mitte just maanteel, kas on suurem oht siis mingid tahmafiltrid kotti/läbi lasta?
See ülelaadimine jäi veel pisut arusaamatuks, kas pigem siis võiks olla probleeme näiteks nende kahe valikus oleva auto puhul või pigem ei?
kasko pigem krõbe jah, sain ca 100-110euri kuus, aga vaevalt ka 180kw autol see väga odavam tuleks
Tänud ette!
|
|
|
v2ikejoss
huviline
Registreerunud 18.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: A6 , C7, bi-tdi
|
postitati 09.09.17 10:47
|
|
|
Aa ja üks asi läks meelest
õhkvedrustus sellel kerel-aastal-läbisõidul?
mis selle kohta ütlete
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.09.17 11:09
|
|
|
Mootori vastupidavus sama, käigukasti oma oluliselt parem.
Linnas lühikesed otsad suurele diislile kindlasti kasuks ei tule. Siis juba pigem väiksem bensukas sobiv.
|
|
|
|
v2ikejoss
huviline
Registreerunud 18.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: A6 , C7, bi-tdi
|
postitati 10.09.17 15:16
|
|
|
Aga A6e peal mis bensukat valida oleks?
Mis oleks nö kõige optimaalsem kütusekulu ja ka edasimineku osas.
Suurt bensukat ei taha ja ei ole mõtet valida kui raha koguaeg kütusepeale läheb
Samas teistpidi 120-130kw sellist suurt keret vist väga hästi edasi ei liiguta, või olen valesti aru saanud?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 11.09.17 06:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: v2ikejoss
...
autodest leidsin praegu 2tk
1) august 2014 ja 135sõitnud
2) märts 2014 ja 151sõitnud
eelneva jutu pealt nagu aru saan, siis see hilisem väljalase vist pisut kindlam?
Küsin veel niipalju, et kui enamus sõite on linnas mitte just maanteel, kas on suurem oht siis mingid tahmafiltrid kotti/läbi lasta?
See ülelaadimine jäi veel pisut arusaamatuks, kas pigem siis võiks olla probleeme näiteks nende kahe valikus oleva auto puhul või pigem ei?
kasko pigem krõbe jah, sain ca 100-110euri kuus, aga vaevalt ka 180kw autol see väga odavam tuleks
Tänud ette! |
2014 on OK, võta sobiva varustuse/seisukorraga.
Tahmafiltrid ei lähe kotti, kui auto tehniliselt korras. Vahet pole, kas sõidad linnas/maal. Tähtis, et põletusprotsessid ikka lõpuni tehakse.
Ülelaadimine on keerulisema ehitusega, võrreldes tavalisega (WG, Bypass, Changeover klapid jne.), muidu töökindel.
Kasko sõltuvalt seltsist 150-sel ~50/kuu, 230sel ~75/kuu. 180kW sinna vahele. Ilmselt saab ka soodsamalt.
Tsitaat: | Algselt postitas: v2ikejoss
Aa ja üks asi läks meelest
õhkvedrustus sellel kerel-aastal-läbisõidul?
mis selle kohta ütlete |
Õhkvedru on OK. Arvestama peab sellega, et maanteesool sööb niikuinii kõik ära.
Tsitaat: | Algselt postitas: v2ikejoss
Aga A6e peal mis bensukat valida oleks?
Mis oleks nö kõige optimaalsem kütusekulu ja ka edasimineku osas.
Suurt bensukat ei taha ja ei ole mõtet valida kui raha koguaeg kütusepeale läheb
Samas teistpidi 120-130kw sellist suurt keret vist väga hästi edasi ei liiguta, või olen valesti aru saanud? |
Pre FL mudelitel quattrona 2.8FSI ja 3.0TFSI, FL-il (2015+) ka 2.0TFSI Quattro olemas.
C7-el on hübriidkere s.t. väga palju kergmetalli. Seega see 130kW meie teedel on täitsa OK.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
|