Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Autor:
Pealkiri: * (Vastuseid: 114 | Vaatamisi: 46054)
taff911
huviline



Registreerunud 25.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.20 16:46 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
klubiliige



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 13.08.20 16:55 Tsiteeri


Üks sõna - kasko.


Veakoodide lugemine/kustutamine, kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine • Tartumaal/Tartus • Originaal Ross-Tech HEX-V2
Liitu Facebooki grupiga: Audi B8 fännklubiM: A4 B8 varuosadLae üles pilte siit kaudu ja postita foorumisse
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 13.08.20 17:00 Tsiteeri


Mul ka väike mõra all servas, panin veidi autolakki peale, ehk hoiab niiskuse eemal veidi. Aga on saada tegelikult uusi oem klaase, millel märgid maha sulatatud. 6h pusimist ja kahel tulel said vahetatud kunagi.
Ja see pole ainult Audide mure, olen ka BMW-l näinud.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 13.08.20 17:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Meenub veel, et nädal aega tagasi läks üks esituli seest täiesti uduseks ning on seda siiamaani. Lugesin, et neil LED tuledel on aktiiv vent sees mis õhtutab - kontrollisin VCDS-iga ning mingeid veakoode ma ei leidnud mis viitaks tulede aktiivõhutuse mitte toimimisele. Läheb kuivemaks küll siis kuivab ära. Ilmselt selliste ilmadega normaalne, et niiskus mingil määral sinna satub. Kui kellelgi kogemust selliste LED tulede niiskuse teemal, siis võiks infot jagada.


Ilmselt on sul seal ikkagi mingi probleem. Mina olen õrna udukirmet kohanud allservas ca suunatule/päevasõidu tule jagu, mis üldiselt suhteliselt kiiresti kaob. Tekib see siis järsematel temperatuuri muutustel, väga niiskete ilmadega ja vahel ka peale pesu.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 13.08.20 19:09 Tsiteeri


Endal oli ka ühel Matrix led tulel niiskus tugevasti sees. Üleval tule nurgas väike pragu (mittenähtav koht). Uurisin kohe kaskole saadetud algseid pilte ja avastasin, et pragu oli juba saksast tulles sees. Ehk siis tuli kõvasti plekkida või ise korda teha. Aga lahendus oli klaasiliim (kuna pragu on varjus siis ei ole nähtav). Pane prozektor tulele lähedale, et niiskus aurustuks (või fööniga klaasile kergelt kuuma) ja siis tulest väljatuleva vooliku kaudu püüa tolmuimejaga niiskus välja tõmmata. Niisama niiskust kätte ei saanud, kui ära aurustus siis välja ta sealt ei liikunud ja tuli kohe tagasi. Peale seda liim peale ja probleem kadunud.


Puidu tööstuslik viimistlus. Color It OÜ.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 13.08.20 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Selle tule niiskuse asjus võiks üle vaadata terase pilguga, ega päris servas üleval või all pole piki serva mõrasid tekkinud. Tihti sellest hakkab tekkima niiskus, mis ära ei kao enam. Mõrad enamasti seal, kus klaas läbipaistmatuks muutub.


Jah, nii ongi. Üleval servas mõrad ja sealt niiskus sisse pääsebki.
Käisin Audi esinduses ka uurimas ja tüüpviga neil tuledel.
Uue saab 2300.- eur tk :D

Ei teagi mis teha hetkel...

Ei tea kas garantii leida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
taff911
huviline



Registreerunud 25.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.20 06:19 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taff911
huviline



Registreerunud 25.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.21 08:13 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.06.21 18:44 Tsiteeri


Originaal konks peaks olema elektriline (või oli vist ka trossiga variant?). Maksab ca. 1500 EUR, kui mälu ei peta. Võin ka eksida ja võib odavam olla, kõige targem esindusest küsida.
Lisaks leidub ka Westfalia oma, mis on käsitsi eemaldatav, ca. 500 EUR.
Mõlemaga tuleb kaasa OEM aju.

See sinu lingitud asi on täiesti mõttetu. Kogu elektroonika puudu ju.
Kui sul just kindlalt pole soovi elektrilist panna, siis ma arvan, et Westfalia variant on täiesti OK. Mina panin endale ka selle.

Sulle peaks sobima see:
https://www.westfalia-automotive.com/uk/products/towbar/audi-a6-avant/305429900113-13/
Mingisugune 520-530 koos km-ga võiks selle eest mõistlik hind olla + paigaldus.

Ainus asi on see, et pead hoolikalt jälgima alati, et korralikult ära lukustus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
taff911
huviline



Registreerunud 25.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.21 20:31 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 04.06.21 03:01 Tsiteeri


Orig. konks, mida peetakse elektriliseks, on selline.
https://m.youtube.com/watch?v=TjAEALYzYNQ
Elektriline on seal ainult tuluke, mis näitab, kas on lukustunud. Muidu on trossiga, kuid siiski väga mugav kasutada ja konksu väljavõtt kestab kaks sekundit. Samuti tagasilükkamine stange alla. Loomulikult tuleb õige koha peale tekitada auk, mida ilma konksuta autol pole. Umbes 300*150 mm nii mälu järgi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.06.21 10:14 Tsiteeri


Tundub, et C7 peal trossiga jah see asi.
D4 peal on elektriline.
Mis kasutusmugavusse puutub - ainus miinus Westfalia puhul on see, et kui ära võtad, siis jääb see autost eraldi.
Muidu paigaldus/eemaldus on samuti mõni sekund ainult, kui paar korda teinud oled. OEM süsteem muidugi veidi mugavam, aga ma ei näinud pointi 1000 rohkem maksta selle eest.
Nende trossidega on päris palju probleeme ka olnud.

Samas seda lauset tuleb veidi korrigeerida, muidu keegi arvabki, et on nii:
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Elektriline on seal ainult tuluke, mis näitab, kas on lukustunud.


Füüsiline konks / tala on ainult üks osa. Lisaks on elektrijuhtmestik + aju, et auto teaks, mida teha õhkvedrustuse, tuledega, parkimisanduritega, käigukastiga, mootoriga jne kui käru taga on.

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Kas sa pidid tagastangel ka midagi modifitseerima või mitte?
Aga tänud info eest, uurin asja!


Muidugi peab.
Paigalduskomplektiga on šabloon kaasas. Korralik tükk on vaja välja lõigata alt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 05.06.21 15:09 Tsiteeri


Elektrilise haakeseadme all mõeldakse eelkõige konksu elektrilist pöördajamit. C7-l on see täiesti käsitsi liigutatav. 1D4 - "Trailer hitch, manually swiveling" (Haakeseade, käsitsi pööratav).

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Tekkis mõte OEM kärukonksu süsteem autole külge saada. Pidevalt vaja midagi vedada ning tüütu alati konksuga autot otsida, ehk oleks väga vajalik lisa. Mingit teist lahendust ei soovi, peab olema OEM.

Leidsin sellise komplekti, aga kas oskab keegi targem öelda mida sinna veel lisaks vaja oleks?
Kas tagastanget tuleb ka modifitseerida?

Paigaldada ja kodeerida laseks esinduses.

https://www.xdalys.lt/en/audi-a6-2011r-tow-hook_complete-tow-hooks-beam-ball_5

See paistab olevat originaal.


Pildi järgi tundub olema õige asi. Enne ostu, võiksid küsida rauakolaka tootekoodi. Sulle peaks minema 4G0 800 491 - lõpus on ka täht. Võimalik, et C7 puhul Avant/Sedaan on erinev raud. Juhtmesari pesaga (4G0 971 541 täht) + haakeseadme moodul. Maht sõltub, kas autol on nn "haakeseadme paigalduse valmidus" tehasest olemas, või mitte. Võimalik, et puudumisel vaja ka autos natuke kaabeldada.

Kui pööratavat konksu aktiivselt kasutada, siis trossiga probleemi pole.

See Westfalia pistetav minu isiklik lemmik ei ole, sellisest lahendusest on VAG grupp paljudel mudelitel põhjusega loobunud. Inimlikult kasutatav on ta ainult uuena, kui detailid saavad soola ja meie talviseid olusid - hakkab pull pihta. Tean päris mitmeid, kes on selle eemaldatavaga haagise koos lastiga ära kaotanud. Midagi on ka siit foorumist läbi käinud.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taff911
huviline



Registreerunud 25.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 09.06.21 06:24 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
corbe
huviline



Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A5 Q | A6 C8 Q

postitati 09.06.21 07:25 Tsiteeri


Ma läksin lihtsamat teed: Võtsin bolt-on Westfalia konksu, mille teoorias saab eemaldada kui kaks polti lahti lasta. Pistiku panime võimalikult stange alla, et konksu eemaldades see sealt välja turritama ei jääks. Praktikas on aga konks kogu aeg taga olnud, harjusin lihtsalt ära. Originaali hind tundus mõttetult kõrge ning kiirliitmiku probleeme olen korra näinud ning väga enam käsi ei tõuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.6% - SQL: 55.4%]