Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |
taff911
huviline
Registreerunud 25.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.20 16:46
|
|
|
|
|
|
|
Typhome
|
postitati 13.08.20 16:55
|
|
|
Üks sõna - kasko.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 13.08.20 17:00
|
|
|
Mul ka väike mõra all servas, panin veidi autolakki peale, ehk hoiab niiskuse eemal veidi. Aga on saada tegelikult uusi oem klaase, millel märgid
maha sulatatud. 6h pusimist ja kahel tulel said vahetatud kunagi.
Ja see pole ainult Audide mure, olen ka BMW-l näinud.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.20 17:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: taff911
Meenub veel, et nädal aega tagasi läks üks esituli seest täiesti uduseks ning on seda siiamaani. Lugesin, et neil LED tuledel on aktiiv vent sees mis
õhtutab - kontrollisin VCDS-iga ning mingeid veakoode ma ei leidnud mis viitaks tulede aktiivõhutuse mitte toimimisele. Läheb kuivemaks küll siis
kuivab ära. Ilmselt selliste ilmadega normaalne, et niiskus mingil määral sinna satub. Kui kellelgi kogemust selliste LED tulede niiskuse teemal, siis
võiks infot jagada. |
Ilmselt on sul seal ikkagi mingi probleem. Mina olen õrna udukirmet kohanud allservas ca suunatule/päevasõidu tule jagu, mis üldiselt suhteliselt
kiiresti kaob. Tekib see siis järsematel temperatuuri muutustel, väga niiskete ilmadega ja vahel ka peale pesu.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 13.08.20 19:09
|
|
|
Endal oli ka ühel Matrix led tulel niiskus tugevasti sees. Üleval tule nurgas väike pragu (mittenähtav koht). Uurisin kohe kaskole saadetud algseid
pilte ja avastasin, et pragu oli juba saksast tulles sees. Ehk siis tuli kõvasti plekkida või ise korda teha. Aga lahendus oli klaasiliim (kuna pragu
on varjus siis ei ole nähtav). Pane prozektor tulele lähedale, et niiskus aurustuks (või fööniga klaasile kergelt kuuma) ja siis tulest väljatuleva
vooliku kaudu püüa tolmuimejaga niiskus välja tõmmata. Niisama niiskust kätte ei saanud, kui ära aurustus siis välja ta sealt ei liikunud ja tuli kohe
tagasi. Peale seda liim peale ja probleem kadunud.
Puidu tööstuslik viimistlus. Color It OÜ.
|
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 13.08.20 19:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: taff911
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Selle tule niiskuse asjus võiks üle vaadata terase pilguga, ega päris servas üleval või all pole piki serva mõrasid tekkinud. Tihti sellest hakkab
tekkima niiskus, mis ära ei kao enam. Mõrad enamasti seal, kus klaas läbipaistmatuks muutub. |
Jah, nii ongi. Üleval servas mõrad ja sealt niiskus sisse pääsebki.
Käisin Audi esinduses ka uurimas ja tüüpviga neil tuledel.
Uue saab 2300.- eur tk 
Ei teagi mis teha hetkel... |
Ei tea kas garantii leida?
|
|
|
taff911
huviline
Registreerunud 25.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.20 06:19
|
|
|
|
|
|
|
taff911
huviline
Registreerunud 25.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.21 08:13
|
|
|
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 03.06.21 18:44
|
|
|
Originaal konks peaks olema elektriline (või oli vist ka trossiga variant?). Maksab ca. 1500 EUR, kui mälu ei peta. Võin ka eksida ja võib odavam
olla, kõige targem esindusest küsida.
Lisaks leidub ka Westfalia oma, mis on käsitsi eemaldatav, ca. 500 EUR.
Mõlemaga tuleb kaasa OEM aju.
See sinu lingitud asi on täiesti mõttetu. Kogu elektroonika puudu ju.
Kui sul just kindlalt pole soovi elektrilist panna, siis ma arvan, et Westfalia variant on täiesti OK. Mina panin endale ka selle.
Sulle peaks sobima see:
https://www.westfalia-automotive.com/uk/products/towbar/audi-a6-avant/305429900113-13/
Mingisugune 520-530 koos km-ga võiks selle eest mõistlik hind olla + paigaldus.
Ainus asi on see, et pead hoolikalt jälgima alati, et korralikult ära lukustus.
|
|
|
taff911
huviline
Registreerunud 25.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.21 20:31
|
|
|
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.06.21 03:01
|
|
|
Orig. konks, mida peetakse elektriliseks, on selline.
https://m.youtube.com/watch?v=TjAEALYzYNQ
Elektriline on seal ainult tuluke, mis näitab, kas on lukustunud. Muidu on trossiga, kuid siiski väga mugav kasutada ja konksu väljavõtt kestab kaks
sekundit. Samuti tagasilükkamine stange alla. Loomulikult tuleb õige koha peale tekitada auk, mida ilma konksuta autol pole. Umbes 300*150 mm nii mälu
järgi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.06.21 10:14
|
|
|
Tundub, et C7 peal trossiga jah see asi.
D4 peal on elektriline.
Mis kasutusmugavusse puutub - ainus miinus Westfalia puhul on see, et kui ära võtad, siis jääb see autost eraldi.
Muidu paigaldus/eemaldus on samuti mõni sekund ainult, kui paar korda teinud oled. OEM süsteem muidugi veidi mugavam, aga ma ei näinud pointi 1000
rohkem maksta selle eest.
Nende trossidega on päris palju probleeme ka olnud.
Samas seda lauset tuleb veidi korrigeerida, muidu keegi arvabki, et on nii:
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Elektriline on seal ainult tuluke, mis näitab, kas on lukustunud. |
Füüsiline konks / tala on ainult üks osa. Lisaks on elektrijuhtmestik + aju, et auto teaks, mida teha õhkvedrustuse, tuledega, parkimisanduritega,
käigukastiga, mootoriga jne kui käru taga on.
Tsitaat: | Algselt postitas: taff911
Kas sa pidid tagastangel ka midagi modifitseerima või mitte?
Aga tänud info eest, uurin asja! |
Muidugi peab.
Paigalduskomplektiga on abloon kaasas. Korralik tükk on vaja välja lõigata alt.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.21 15:09
|
|
|
Elektrilise haakeseadme all mõeldakse eelkõige konksu elektrilist pöördajamit. C7-l on see täiesti käsitsi liigutatav. 1D4 - "Trailer hitch, manually
swiveling" (Haakeseade, käsitsi pööratav).
Tsitaat: | Algselt postitas: taff911
Tekkis mõte OEM kärukonksu süsteem autole külge saada. Pidevalt vaja midagi vedada ning tüütu alati konksuga autot otsida, ehk oleks väga vajalik
lisa. Mingit teist lahendust ei soovi, peab olema OEM.
Leidsin sellise komplekti, aga kas oskab keegi targem öelda mida sinna veel lisaks vaja oleks?
Kas tagastanget tuleb ka modifitseerida?
Paigaldada ja kodeerida laseks esinduses.
https://www.xdalys.lt/en/audi-a6-2011r-tow-hook_complete-tow-hooks-beam-ball_5
See paistab olevat originaal. |
Pildi järgi tundub olema õige asi. Enne ostu, võiksid küsida rauakolaka tootekoodi. Sulle peaks minema 4G0 800 491 - lõpus on ka täht. Võimalik, et C7
puhul Avant/Sedaan on erinev raud. Juhtmesari pesaga (4G0 971 541 täht) + haakeseadme moodul. Maht sõltub, kas autol on nn "haakeseadme paigalduse
valmidus" tehasest olemas, või mitte. Võimalik, et puudumisel vaja ka autos natuke kaabeldada.
Kui pööratavat konksu aktiivselt kasutada, siis trossiga probleemi pole.
See Westfalia pistetav minu isiklik lemmik ei ole, sellisest lahendusest on VAG grupp paljudel mudelitel põhjusega loobunud. Inimlikult kasutatav on
ta ainult uuena, kui detailid saavad soola ja meie talviseid olusid - hakkab pull pihta. Tean päris mitmeid, kes on selle eemaldatavaga haagise koos
lastiga ära kaotanud. Midagi on ka siit foorumist läbi käinud.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
taff911
huviline
Registreerunud 25.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.21 06:24
|
|
|
|
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 09.06.21 07:25
|
|
|
Ma läksin lihtsamat teed: Võtsin bolt-on Westfalia konksu, mille teoorias saab eemaldada kui kaks polti lahti lasta. Pistiku panime võimalikult stange
alla, et konksu eemaldades see sealt välja turritama ei jääks. Praktikas on aga konks kogu aeg taga olnud, harjusin lihtsalt ära. Originaali hind
tundus mõttetult kõrge ning kiirliitmiku probleeme olen korra näinud ning väga enam käsi ei tõuse.
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |
|