Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Vagcom veateated Audi A6 C6 2005 (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2100)
aimsmees
huviline



Registreerunud 07.08.17
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.17 13:44 Tsiteeri
Vagcom veateated Audi A6 C6 2005



Tere,

Kas kellegil on aimu mida teha järgnevate veateadetega. Kas tegu võib olla veninud kettidega?
Auto ise sõidab hästi ja mootori hääl on minu meelest tavaline.

Audi A6 C6 2.4 bensiin 2005 aasta. Läbisõit 330 000km

Address 01: Engine (BDW) Labels: 06E-910-552-BDW.clb
Part No SW: 4F0 910 552 R HW: 4F0 907 552 D
Component: 2.4l V6 MPI 0010
Revision: --H17--- Serial number:
Coding: 0105000302070120
Shop #: WSC 02325 785 00200
VCID: 326D6C93ADADB38E5D9-8067

5 Faults Found:
000032 - Bank 2: Camshaft A (Intake)
P0020 - 008 - Position Actuator Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 47
Reset counter: 40
Mileage: 326080 km
Time Indication: 0
Date: 2017.07.24
Time: 18:44:18

Freeze Frame:
RPM: 1248 /min
Mass Air / Rev.: 125.4 mg/str
Temperature: 72.0∞C
Part Throttle
Bin. Bits: 00000000
Steering Angle: 110.56∞

000016 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0010 - 008 - Position Actuator Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 11
Reset counter: 38
Mileage: 326092 km
Time Indication: 0
Date: 2017.07.25
Time: 11:18:46

Freeze Frame:
RPM: 1088 /min
Mass Air / Rev.: 299.8 mg/str
Temperature: 27.0∞C
Part Throttle
Bin. Bits: 00000000
Steering Angle: 107.58∞

000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 008 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00001000
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 4
Reset counter: 38
Mileage: 326253 km
Time Indication: 0
Date: 2017.07.26
Time: 10:45:35

Freeze Frame:
RPM: 1248 /min
Mass Air / Rev.: 87.2 mg/str
Temperature: 49.5∞C
Part Throttle
Bin. Bits: 10000000
Steering Angle: 105.35∞

005155 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 006 - Insufficient Flow
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 328634 km
Time Indication: 0
Date: 2017.07.30
Time: 10:22:07

Freeze Frame:
RPM: 832 /min
Mass Air / Rev.: 169.0 mg/str
Temperature: 25.5∞C
Idle
Load: 42.0 %
Speed: 0.0 km/h

004409 - Fuel Trim: Bank 2 (Add)
P1139 - 007 - System too Rich - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 35
Mileage: 328813 km
Time Indication: 0
Date: 2017.07.31
Time: 15:14:18

Freeze Frame:
RPM: 704 /min
Mass Air / Rev.: 218.0 mg/str
Temperature: 94.5∞C
Idle
Time: 179.2 s
Bin. Bits: 00000010

Readiness: 0000 0000


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 07.08.17 13:56 Tsiteeri


Sisselaske vanos vigane, vanose solenoid vigane, kett veninud(märgid paigast)....


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aimsmees
huviline



Registreerunud 07.08.17
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.17 14:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Sisselaske vanos vigane, vanose solenoid vigane, kett veninud(märgid paigast)....


Ma olen aru saanud, et kui ketid veninud, peaks seda mootori häälest aru saama? Hääl on täiesti normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.17 14:34 Tsiteeri


Kõik algabki reeglina nende "Intermittent" veateadetega, mille kulminatsioon on "permanent (vms "active" laiend)", mis lõpuks ka kõrvaga kostuvaks kasvab.

P1423 osas vaata, sh Special Notes:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17831/P1423/005155

P1139 on ilmselt teiste probleemide tagajärg.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17547/P1139/004409


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aimsmees
huviline



Registreerunud 07.08.17
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.17 14:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Kõik algabki reeglina nende "Intermittent" veateadetega, mille kulminatsioon on "permanent (vms "active" laiend)", mis lõpuks ka kõrvaga kostuvaks kasvab.

P1423 osas vaata, sh Special Notes:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17831/P1423/005155

P1139 on ilmselt teiste probleemide tagajärg.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17547/P1139/004409


Ehk äkki piisab ketipingutite vahetusest? Kes sellise tööga Tallinna piirkonnas hakkama saaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 07.08.17 18:10 Tsiteeri


Kui õigesti mäletan, siis mõnda aega tagasi oli just neid 2.4 mootoriga autosid pidevalt müügis, millel oli kett katkenud. Seega tasub vast võimaluse korral ikka kogu ketijooks vahetada. Kui kett on "veninud", siis ajastust uus pinguti ei muuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aimsmees
huviline



Registreerunud 07.08.17
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.17 07:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kui õigesti mäletan, siis mõnda aega tagasi oli just neid 2.4 mootoriga autosid pidevalt müügis, millel oli kett katkenud. Seega tasub vast võimaluse korral ikka kogu ketijooks vahetada. Kui kett on "veninud", siis ajastust uus pinguti ei muuda.


Kusjuures 2.4 liitriseid mina keti probleemidega müügis näinud ei ole. 3.2 mootoriga olen näinud küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.9% - SQL: 59.1%]