Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.03 09:20
|
|
|
Kas on mõtet 2,3 NG mootorit chipida...
Küsix nagu huvipärast, et kas on keegi proovinud ja kas läheb paremax. Krt ma vana 2,2 coupe minekuga harjunud, uuem coupe jube tuim võrreldes vanaga.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.03 16:52
|
|
|
mina nt ei pea üldse mõttekaks vabalt hingava auto chippamist, kuna see lisa mis tuleb on niivõrd väike, et see pole seda raha väärt. Muidugi kui sul
chip tasuta või väga odavalt käes, siis tee ära.
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 04.06.03 21:36
|
|
|
aga mina olen istunud vabalthingavas autos (2,5l) kus chip on tõesti p`sega tunda ja mitte vähe....ei usu et ettekujutuse vili.....tõesti turbo veel
enam turbodiilsi puhul vägagi ülimaid sõnu vaid väärib see väike vidin
|
|
|
Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.03 21:44
|
|
|
Seda, et see tulemus selle 2,3 puhul ei tasu seda raha võis arvata... Ma rohkem nagu huvipärast uurisin! Kõigepealt vahetan filtrid ära ja kontrollin
kyynlad/jutmed ära ning lasen mootori kuskil diagnostist läbi!
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 05.06.03 20:31
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tarts
mina nt ei pea üldse mõttekaks vabalt hingava auto chippamist |
.....et tarts ütles kõik ära
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 17.06.03 18:08
|
|
|
õhust,
Minu küsimus ei puuduta küll otseselt chippimist, kuid konkreetset mootorit küll.
Nimelt kas on mõtekas lasta plokikaant lihvida ja kui on, siis palju ning kelle poole üldse pöörduda? Ei taha lambist mingi osa maha lasta ja hiljem
kiruda, et jama, või nii. Äkki keegi teist on midagi sellist enne teinud, või teate kelle juurde minna.
Ei taha küll mõttetut falme' i tekitada, kuid äkki keegi oskab öelda ligikaudsed hinnad konkreetse mootori sportnukale ja plekk-kollektrorile?
tervitades,
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 17.06.03 18:19
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja lynx
õhust,
Minu küsimus ei puuduta küll otseselt chippimist, kuid konkreetset mootorit küll.
Nimelt kas on mõtekas lasta plokikaant lihvida ja kui on, siis palju ning kelle poole üldse pöörduda? Ei taha lambist mingi osa maha lasta ja hiljem
kiruda, et jama, või nii. Äkki keegi teist on midagi sellist enne teinud, või teate kelle juurde minna.
Ei taha küll mõttetut falme' i tekitada, kuid äkki keegi oskab öelda ligikaudsed hinnad konkreetse mootori sportnukale ja plekk-kollektrorile?
tervitades, |
Pöördu allansi poole tal oma 2.2sel mingi mill maha lastud ja tulemus hää.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 17.06.03 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja madjs
Tsitaat: | Esialgne postitaja lynx
õhust,
Minu küsimus ei puuduta küll otseselt chippimist, kuid konkreetset mootorit küll.
Nimelt kas on mõtekas lasta plokikaant lihvida ja kui on, siis palju ning kelle poole üldse pöörduda? Ei taha lambist mingi osa maha lasta ja hiljem
kiruda, et jama, või nii. Äkki keegi teist on midagi sellist enne teinud, või teate kelle juurde minna.
Ei taha küll mõttetut falme' i tekitada, kuid äkki keegi oskab öelda ligikaudsed hinnad konkreetse mootori sportnukale ja plekk-kollektrorile?
tervitades, |
Pöördu allansi poole tal oma 2.2sel mingi mill maha lastud ja tulemus hää. |
Pòòrdu Ur666 poole, tal 1cm maha vòetud!!!!
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 17.06.03 18:30
|
|
|
Üldiselt loetakse mootori forsimine õnnestunuks siis kui võimsus oluliselt ei lange
|
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 17.06.03 18:40
|
|
|
võimsus ei langenud oluliselt..... vist??? Kohvi mootoriga 9 sec 100ni pole oluline kaotus või on?
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 17.06.03 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ur666
võimsus ei langenud oluliselt..... vist??? Kohvi mootoriga 9 sec 100ni pole oluline kaotus või on? |
Ära võta asja isiklikul, ma niisama siia ühe vanasõna tehnikamaailmast panin
|
|
|