Tere Mehed, elu on seiklus selle autoga. Mõni aeg tagasi tuli juhipoolse tagumise ukse liist lahti ja jäi lohisema mööda maad. Valdeku Neste juures
üks jalakäija juhtis mu tähelepanu sellele, kui auto eest üle tee kõndis. Peale seda istus nestes parkinud C5 kerega A6 sisse. Sama päev üks vanem
meesterahvas ka otsis mu maja pealt ülesse, et mu tähelepanu juhtida, mainis, et tal oli vanasti B3. Liist tuli ruttu korda teha. Enne kui kuritööde
ja rikkumiste alateemasse tuleb minu kohta teema, et rüvetan marki. Siis mõni päev tagasi viisin last lasteaeda, eest sooja ei tulnud, ning temp
tõusis kahtlaselt ruttu. Lasteaia ees sain 90 kraadi kätte, arvasin, et auto läks põlema, selline pilv oli üleval kapoti vahelt. Aku juures jooksnud
lõdvik läks katki. Peale 2 vahepeatust ja 3 L tosooli hiljem jõudsin szolnoki töökotta. Õeldi, et kuna mootoripadi on küpse, perutas mootor nii
kõvasti, et saagis lõdviku vastu aku alusmetalli katki. Uus mootoripadi, lõdvik ja tosool. Vaatasin, et õli korgi all kondensi pole ja õlivarras näeb
ka hea välja. Seekord jäi plokikaan alles vist. Siis mingi naljakas õli tarbimine. Kuu tagasi läks 2 L sisse peale õlitule süttimist ja tundmatu
klõbinaga ringi sõitmist ja eile läks jälle liitrike. Temp ikka kuskil 65 koguaeg ja täna sain maantee peal kütusekuluks 11 L / 90 KM. Edu.
a.
|
|