spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 29.07.17 07:49
|
|
|
Generaatori probleem.
120A valeo generaator.
Generaator laeb ilusti, 14.4 ilma koormuseta ja 14.2 koormusega.
Probleem esineb selles, et aku läheb 4 päevaga tühjaks.
Kui nüüd võtta ergutusjuhe genekast lahti ja mööta geneka peal olevalt otsalt, siis see näitab 4.95V.
Kas võib eeldada, et dioodidest mõni laseb läbi ja sellepärast näitab ja tarbib?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 29.07.17 09:57
|
|
|
Seda otsa seal ära vaata. Klemm, mis seal lahti võtad, jookseb ju otse pirni, mille teine ots on omakorda otse 12V plussis. Kui seal mingi
potensiaalide vahe olekski, siis pirn hõõguks. (12 - 5 = 7V )
Pirn ju ei hõõgu?
Pigem mõõda auto tuduvoolu tarve ampermeetriga ära. (uksed lukus, kapotilüliti all, kõik laetuled ja kindalaekad kustus).
Kui on üle 0,025A, siis on aku tühjenemise põhjus olemas. Ja siis võtad geneka pluss ja pirnijuhtme lahti > kui muutub, siis alles põhjus dioode
kahtlustada.
.
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 29.07.17 10:15
|
|
|
Tuduvool 0.5A, nii et uksed lukus ja kõik puhkab lambid kõik kustus, kontrollitud.
Pandud uus mootor ja vanal autol, kust mootor pärit oli sama probleem.
See 5v oli möödetud keneraatori ergutuse poolt mitte auto ergutuse poolelt.
Süüde väljas ergutuses 0v, süüde sees aku pinge, seda siis kellaplokipoolses otsas nii et geneka küljest lahti.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 29.07.17 13:07
|
|
|
Pool amprit on ikka jõhker raiskamine.
60 Ah/h aku jäksab 60 tundi anda 1A voolu. Kui tarve on 0,5A, siis jäksab 120h, seega aku mahutavusest on säilinud enamus.
Kui geneka otsad kõik lahti võtta, palju siis tudutarve on? Ilmselt siis seda 0.5A enam pole.
Dioodploki ja regulaatori võiks vahetada küll = "uus" romulagenekas.
.
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 29.07.17 14:22
|
|
|
Mul käed jalad terved ju saab dioodid ja laagrid ise ette võtta.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 29.07.17 17:19
|
|
|
Laagrid???
Mis need asjasse puutuvad?
.
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 29.07.17 18:17
|
|
|
Ei no kui j6ba lahti võtta siis niipalju kui saab ära vahetada.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.17 18:18
|
|
|
Generaator ei pruugi olla süüdi.
Pole mõtet lammutada korras asja.
|
|
|
mike1
huviline
Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.17 05:54
|
|
|
Saad ju välistada, kui mahalaadimist kontrollid ja ergutuse samal ajal lahti ühendad.
500 mA mahalaadimist puhkeolekus on ilmselgelt liig.
Vw; Audi, koda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
|
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 31.07.17 09:22
|
|
|
Nüüd proovitud genekas lahti ühendada.
Alles jääb 30mA millest 10 on kellaploki kell ja 20 signa.
Tuleb vist maha kiskuda.
K
|
|
|
marli1
huviline
Registreerunud 02.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2,4 121kw Avant
|
postitati 26.12.17 16:36
|
|
|
Niisiis, täna hakkas korraks vilksatama akutuli. Siis mõnekümne kilomeetri järel järjest tihedamini ja korraga lõi akutule põlema ja laadimisvool
kadus.
A6 C5 2,4 121kw Valeo genekagaga aastast 2000.
Mis siin olla võib, genekas või pingeregulaator/harjad?
On sellel üldse võimalik pingeregulaatorit eemaldada ilma esiotsa laiali lammutamata?
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 26.12.17 17:40
|
|
|
Tõenäoliselt said harjad otsa. Pingeregulaator on geneka sees ja selle vahetuseks tuleb genetaator maha võtta. Generaatori maha võtmiseks ei pea auto
esiotsa laiali lammutama.
|
|
|
|
marli1
huviline
Registreerunud 02.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2,4 121kw Avant
|
postitati 27.12.17 09:02
|
|
|
Suurest remondihirmust kustus tuli ära, olles sõitnud ca 30km peale käivitamist. Enam ei vilgu ega ole ka muid anomaaliaid...
Sai remoti viidud ehk leiavad miskit...
|
|
|
|
marli1
huviline
Registreerunud 02.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2,4 121kw Avant
|
postitati 27.12.17 19:10
|
|
|
Väidetavalt olevat laager kinni jooksnud ja korpuse ära lõhkunud genekal. No ma homme vaatan üle aga kuidagi ei usu seda ...
Seda kinnijooksmist oleks ju pidanud tundm/kuulma. Teiseks oleks laager pidanud ju ka märku andma. Kolmandaks tuli ju laadimine tagasi, rihm terve,
muud agregaadid toimisid edasi.
On see üldse kuidagi võimalik et laager lõhub korpuse ära nii et genekas edasi töötama on suuteline?
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 28.12.17 05:34
|
|
|
No see "korpuse lõhkumine" ei tähenda, et ta nüüd otseselt tükkideks on.
Laager tegi pesas korra tiiru ära ja sellest piisab, et tuleb teine korpus panna. Mitte midagi sa salongi ei kuule siis.
Ja töökoda ja hakka ju kliendi autol seda uut laagrit sinna sisse liimima või tsentreerima, et klient saaks raha kokku hoida.
See vilkumise asi tuleks kah selgeks teha, kust see tuli.
.
|
|
|
marli1
huviline
Registreerunud 02.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2,4 121kw Avant
|
postitati 28.12.17 11:52
|
|
|
Nii oligi, esimene laage loksub pesas.
Harjad olid ka muidugi kulunud - sellest siis ilmselt vilkumise probleem.
|
|
|
|
Toomas15
huviline
Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5
|
postitati 23.02.19 10:23
|
|
|
Kasutan sama teemat ära ja küsin kas 2,4 bensiin Valeo 120A ja 2,5 diisel 120A Valeo generaatorid on identsed või on erinevused..kinnitus mootorile
või el.mingid parameetrid
|
|
|