Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: pidurisadulate valik audi b3-le (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1707)
indreks
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B3 1989

postitati 27.07.17 17:50 Tsiteeri
pidurisadulate valik audi b3-le



Tere!

auto: b3, 1989, 2.0 83kw, esivedu, sedaan
Tagumised pidurisadulad vajavat vahetust, pidurdusvärk ise töötab kenasti, kuid 9aastat seismist on käsipidurduse lootusetult kinni kiilunud.

Hakkasin netist vaatama ja oh häda, valikuid kole palju, hinnad klasside võrra erinevad. Seega küsimused:

1. Mida sadulate puhul jälgida? Mingid mõõdud vms omadused, mille peale ise paugult ei tule.
2. Mis tootjaid-tooteid eelistada?
3. Milliseid ostukohti eelistada?
4. Mida kujutab endast pandi/tagastusüsteem?

P.S. Mõnikord võib tekkida kiusatus tavalisest töösõidust ka kiiremale rajale liikuma minna ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 27.07.17 22:04 Tsiteeri


Ülidiselt enamus kauplusi pakuvad taastatud varianti ja vahel pakutakse ka päris uut aga hind on siis valdavalt kaks või kolm korda kallim. Minuteada neid erinevaid tootjaid just palju pole, pigem on taastajaid vist mitmeid. Pandisüsteem on nii, et ostad uue, maksad alguses rohkem ja kui vana oled küljest ära võtnud, viid neile ja saad osa raha tagasi. Mõned kohad tahavad kohe vana vastu saada. Peamine, et poleks väliselt vigastatud vana ja oleks taastamiskõlbulik.
Tartus sain viimati kõige parema hinna Laki Autost.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 28.07.17 06:16 Tsiteeri


Kõige lihtsam - vana pealt tootekood ja uus selle järgi. Või siis saad vähemalt selle põhjal parameetrid, mida järgida, kui soovid mõnda muu tootja toodet vaadata.

Siiani mõtlesin ise ka et mis see tagastussüsteem ikka ole. Lihtne eksju. Oi kus ma eksisin. Ja oi kus sain viimased 2 kuud maid jagatud selle pärast.
Samuti Laki Auto toode. Müüdi uus, vahetasin taga süsteemi ära, viisin vanad tagasi ja tulemus - vanad ei sobi. Ei võeta vastu: 1. Sadulad on "cooliks" kellegi poolt tehtud ehk punaseks võõbatud. 2. Korpused defektsed (käsika juures mõlemal korpusest tükid väljas). Ja nii jäigi. Väga meeldiv eksju.
Omal muidugi uuem auto ehk soodukaga oli muidu 120tk, tagastusega oleks tulnud 60tk.

Lõpuks saigi nii, et keeratud alt see saast ja viidud tagasi. Ennem oleks pidanud nõudeid tutvustama, mitte siis kui töö tehtud ja oioi, me ei võta vanu tagasi. Ja neti kataloogist tellid, kust krt aru pead saama, kui juures pole märgitud et "vahetusfondi-toode"
Võtsin hoopis VW omad, sama firma, mitte mingit lollakat tagastuse värki ja hind tuli 53 tk eest veel. Need all ja töötavad suurepäraselt, samuti käsipiduri osa ülihea. Aga on tunda siiski, et üks pool võtab käsipiduriga gramm paremini/kõvemini kui teine pool. Omal jäi trossi süsteem vana. Võimalik et asi selles seal.

Vaatasin, et kataloog annab Sulle nt mitme erineva kolvi läbimõõduga variante. Samamoodi erinevus vastavalt ketta läbimõõdule ja ketta paksusele, kuigi taga peaks olema standard 10mm ketas.
Samuti võiks sobida coupe omad, 80,90,100,a6 omad, vectra b sadulad jne.
Väga korralikud boschid on mingi 80 lett (aga leiab ka 130+), budweg, elstock, trw samuti 70 juures lett,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.07.17 08:25 Tsiteeri


1 ja 2. Jälgida hinda ja seda, kas tahavad vana tagasi või mitte. (mis on tüütu)
Täna on väga raske kindlaks teha, kes ta on taastanud, kus ta taastatud jne. Pakend ei tähenda absoluutselt mitte midagi, on ta NK, või Elstock või isegi Maxgear vms, vahet pole.
Mõõdud kõigil samad ju, 38mm kolb, 278mm kettale ja 10 paksusele ilma ribideta.

3. Savi.
4. Proovi vältida, jäävad vanad omale ja saad overhaulimist harjutada.

Kui romulast kasutatud osta, siis mina võtaks Vectra C alt, need ju ikkagi min 10a uuemad autod, ning tagasupport on TÄPSELT sama.

OPEL VECTRA C, 1.6 16V (74kW), 6/2004-, Ehitusaasta kuni: 09/2005
OPEL VECTRA C, 1.6 (77kW), 1/2006-, Ehitusaasta kuni: 08/2008
OPEL VECTRA C, 1.8 (81kW), 4/2002-, Ehitusaasta kuni: 07/2003
OPEL VECTRA C, 1.8 (103kW), 1/2006-, Ehitusaasta kuni: 08/2008
OPEL VECTRA C, 1.8 16V (90kW), 4/2002-, Ehitusaasta kuni: 09/2005
OPEL VECTRA C, 2.0 16V Turbo (129kW), 3/2003-, Ehitusaasta kuni: 08/2008
OPEL VECTRA C, 2.2 16V (108kW), 4/2002-, Ehitusaasta kuni: 04/2004
OPEL VECTRA C, 2.2 direct (114kW), 10/2003-, Ehitusaasta alates: 05/2004 | Ehitusaasta kuni: 08/2008
OPEL VECTRA C, 2.8 V6 Turbo (169kW), 8/2005-
OPEL VECTRA C, 2.8 V6 Turbo (184kW), 8/2006-
OPEL VECTRA C, 2.8 V6 Turbo (188kW), 8/2005-
OPEL VECTRA C, 1.9 CDTI (74kW), 10/2005-
OPEL VECTRA C, 1.9 CDTI (88kW), 4/2004-
OPEL VECTRA C, 1.9 CDTI (110kW), 4/2004-, Ehitusaasta kuni: 08/2008
OPEL VECTRA C, 2.0 DTI 16V (74kW), 4/2002-
OPEL VECTRA C, 2.2 DTI 16V (92kW), 4/2002-

Kui kasutatud ja originaali tahad, võin oma Coupe alt sulle oma vanad anda. (150€/paar)
(proovimisvõimalus auto küljes)



.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.17 13:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indreks
Tere!

auto: b3, 1989, 2.0 83kw, esivedu, sedaan
Tagumised pidurisadulad vajavat vahetust, pidurdusvärk ise töötab kenasti, kuid 9aastat seismist on käsipidurduse lootusetult kinni kiilunud.

Hakkasin netist vaatama ja oh häda, valikuid kole palju, hinnad klasside võrra erinevad. Seega küsimused:

1. Mida sadulate puhul jälgida? Mingid mõõdud vms omadused, mille peale ise paugult ei tule.
2. Mis tootjaid-tooteid eelistada?
3. Milliseid ostukohti eelistada?
4. Mida kujutab endast pandi/tagastusüsteem?

P.S. Mõnikord võib tekkida kiusatus tavalisest töösõidust ka kiiremale rajale liikuma minna ;)

Ringrajal pole esiveolise b3ega küll midagi teha. Ise ostaks pigem mõne lammutamisele mineva b3e alt terve trumlitega tagusilla, krudiks selle alla ning sõidaks kuni pritse otsad annab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 29.07.17 20:59 Tsiteeri


Kas tõesti nii lootusetult käsipiduri süsteem kinni, et sadul pulkadeks-klaaskuuli pritsiga puhtaks, läbipesu, uute jubinatega kokku süstemaatika ei aita ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indreks
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B3 1989

postitati 01.08.17 16:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silverpm
Kas tõesti nii lootusetult käsipiduri süsteem kinni, et sadul pulkadeks-klaaskuuli pritsiga puhtaks, läbipesu, uute jubinatega kokku süstemaatika ei aita ?

Mehhaanik (kes väga kergelt püssi põõsa muidu ei viska) ütles, et üks pool oleks läbi häda ehitatav aga teine lootusetu.
P.S. Auto on enne mind 9a garaasis seisnud.....


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.7% - SQL: 66.3%]