AnderoS
huviline
Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal
|
postitati 27.07.17 16:24
|
|
|
C6 FL 3.0 EGR vaakumvoolik - CDYC
Tere
Palun abi seoses hulkuva vaakumvoolikuga. Kapoti all majandades jäi näppu üks voolik millel ei ole vastust. Kui kaua see voolik seal selliselt olnud
on? Ilmselt auto omandamisest alates kuna leidsin ühe foto esimesest õlivahetusest ja ka seal voolik samas kohas kus ta näppu jäi - vasaku swirl-flap
mootori ja CR anuma vahel. Otsisime ja ei leia kuhu ta minema peaks seal kus ta oli. Küll aga leidsime ühe teise vaakumvooliku ühenduse kus voolik
puudus, see ühendus imes õhku sisse. Hulkuva vooliku otsas olev klapp nagu kinnitaks, et reaalselt peaks see voolik leitud ühenduse otsa kuuluma.
Jookseb ta EGR solenoidi alumisse ühendusse välja igatahes.
Video vooliku kulgemisest: https://www.dropbox.com/s/td9d3vgk26n739m/2017-07-27%2013.34.56.mp4?dl=0
Oletuslik kuuluvus:
|
|
|
|
AnderoS
huviline
Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal
|
postitati 31.07.17 15:26
|
|
|
Ise küsin - ise vastan
Voolik jah kuulub sinna otsa. Liigutab see EGR jahuti peal olevat klappi mis oli vaakumi puudumise tõttu totaalselt kinni jäänud. Vähemalt 2016
Veebruarist see asi seal liikunud ei ole, ilmselt varasemaltki. Keegi on mootori kallal toimetanud ja ei ole ilmselt kõige pädevam olnud kuna see
lahtine voolik oli veetud kõige muu alt, vahelt ja läbi ja siis peidetud lihtsalt ots ära. Klapi saime liikuma esialgu jõuga aidates, pärast näppudega
liigutades ja nüüd liigub taas vaakumi abil nagu peab.
Küsimus, kas keegi oskab öelda, mida see klapp teeb? Ehk mis asi mul siiani toimetanud ei ole? Ja ehk mõni uuema tüübi mootoriga C6 omanik viitsib vaadata, kas klapp peabki sellises asendis käivitamise hetkel
olema. Sisuliselt kohe kui võti süütelukku läheb liigub klapp selesse asendisse.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.07.17 16:28
|
|
|
See klapp suunab gaase kas otse või läbi vahejahuti sisselaskesse tagasi (EGR). Paljudelgi on see siiber kinn tahmanud, erilisi probleeme ei tekita,
talvel soojeneb pisut aeglasemalt vast, kui on otse läbi asendis kinni. Kui egr on kinni pandud, pole ka siibri asend oluline, äkki nii ongi, oled
vaadanud?
Loomulikult käib see läbi solenoidi, mitte otse vaakumtorust membraanile.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 01.08.17 04:41
|
|
|
Mina usun ka, et mingi mõju mootori soojenemisele sellel süsteemil siiski on. Samas mingid EGR eemaldajad hakkavad kohe kisama sellise jutu peale, et
ei loe see midagi ja kõik võib eemaldada. Kunagi siin ka kisas üks, kui sa viidatud skeemidele, kus jahuti on jadamisi salongiradikaga, siis rahunes
maha natuke.
Tuttava VAG-il oli selline huvitav lugu selle jahutiga, et membraan ise lekkis ja kui jahuti asend ümber lülitati, siis oli igalt poolt mujalt vaakum
läinud, kaasa arvatud turbolt. Ümberlülitus käis 50 kraadi juures, alles siis lasti läbi jahuti gaasid.
|
|
|
AnderoS
huviline
Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal
|
postitati 01.08.17 10:14
|
|
|
Kuna ta ei liikunud siis eks ta oli ka kinni tahmanud sinna. Liikuma veenmine nõudis arvestatavat jõudu. EGR klapi võtsin välja, see oli tahmane,
samuti täitsa elus muud torud (pimedaid kuskilt ei leidnud) seega ei usu, et midagi kinni aretatud. Probleemi jaht saigi alguse sellest, et pihusti
näidud OK, aga auto näitas EGR viga- (001025 - P0401). Otse ei pannudki, ikka läbi solenoidi. Solenoidil 2 voolikut, üks II postituses vasaku noole
juurest solenoidi ja teine (alumine) voolik läheb kolmikuse, mille üks ots läheb õhufilitri "kasti" korpusesse (täpsemalt ei uurinud kuhu või miks
aga seal kadus näpuvahelt) ja teine ots kolmikust läheb esimeses postituses punase noole juurde. Täna läks masin pihustitega ikkagi stendi, parem
karta kui kahetseda, lubasid vaadata EGR & DPF asjad ka üle. Eks näis mis seal siis vahetamist vajab ja toimib ja mis mitte. Kui päris puuga pähe
ei saa siis püüan ka pihustite teemasse tagasiside anda kui palju VCDS näitudest juhinduda tasub
CDYC puhul turbo juhtimine elektriga ja muid vaakumiga juhitavaid asju esimese hooga meelde ei tule.
|
|
|
|
|