Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B7 avant tagaluugi elektriskeem (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2278)
EvilS
huviline



Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.17 08:34 Tsiteeri
Audi A4 B7 avant tagaluugi elektriskeem



Kas kellelgi oleks jagada A4 B7 avant tagaluugi juhtmestiku elektriskeemi või oskaks nõu anda kust seda skeemi otsida võiks? Olen otsinud siit foorumist ja Google abil ka, kuid ilmselt ei tea õigeid otsisõnu...

Skeemi oleks tarvis, et tuledeni ja luugi lukuni minevat juhtmestikku kontrollida. Kahtlustan, et kuskil läbiviigus on juhtmed kahjustada saanud või katki ning sellest tulenevalt on ka anomaaliad.

Aitäh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 25.07.17 08:41 Tsiteeri


Tõenäoliselt sellisel kujul, nagu sina seda ootad, seda skeemi ei eksisteerigi (et a la kogu luugi juhtmestik).
Läbiviike on ainult 2 (üks ühel pool hinge juures ja teine teisel pool), võta neil kummikated maha ja vaata mis olukord on. Kui tahad nii öelda läbi helistada juhtmeid, siis vaata värvide järgi, mingid pistikud tundusid olevat D-piilari all servas. Kui tahad mingi konkreetse tule või lukusti või millegagi seoses skeemi, siis kirjuta täpselt see välja, saan otsida välja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.17 09:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EvilS
Kas kellelgi oleks jagada A4 B7 avant tagaluugi juhtmestiku elektriskeemi või oskaks nõu anda kust seda skeemi otsida võiks? Olen otsinud siit foorumist ja Google abil ka, kuid ilmselt ei tea õigeid otsisõnu...

Skeemi oleks tarvis, et tuledeni ja luugi lukuni minevat juhtmestikku kontrollida. Kahtlustan, et kuskil läbiviigus on juhtmed kahjustada saanud või katki ning sellest tulenevalt on ka anomaaliad.

Aitäh!
Milles probleem muidu seisneb? Võib olla on asi milleski muus..


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EvilS
huviline



Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.17 09:46 Tsiteeri


Aitäh nõuannete eest! Proovin hakata lahti võtma.

Probleem muidu aeg-ajalt mitte töötavas keskmises piduri tules, korra andis ühe teise luugi peal oleva tule viga ka ning selles, et luku mootor hakkas korduvaid avanemise klõpse tegema samal nädalal. Kuna kõik see samal ajal, siis kahtlustan pigem ühenduste viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EvilS
huviline



Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.17 13:22 Tsiteeri


Võtsin kaablite kummist kõrid lahti ja vaatasin neile sisse - juhtmed paistsid kõik terved ja kuivad olema, midagi kahtlast ei olnud märgata kummagil pool. Panin kõik kokku tagasi ning tagumine keskmine pidurituli hakkas selle peale jälle tööle. Ei oska midagi arvata sellest praegu.. eks siis tuleme selle teema juurde tagasi kui probleem kordub.

https://www.upload.ee/image/7280208/20170725_153630.jpg
https://www.upload.ee/image/7280209/20170725_154003.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.17 13:34 Tsiteeri


Minu autol hakkas tagaluuk oma elu elama comfort ploki pärast. Oli teine vähe vettinud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.07.17 14:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Minu autol hakkas tagaluuk oma elu elama comfort ploki pärast. Oli teine vähe vettinud.


Selles suhtes, et see vee teema võib ka vabalt olla. Kui vesi kusagilt ajukarbi juurest sisse saab, siis esmalt jõuab see keskelektroonika ploki peale (juhib igasugu tulesi ja vilesi). Ja kui juba tõsisemalt uputab, siis jõuab vesi edasi põrandale ja ujutab vaiba aluse üle, kus asub siis see comfort plokk (juhib salongi valgustus ja kesklukkuga seonduvat).

Prooviks arvuti järgi panna ja vaadata, kas neis kahes plokis mingeid veakoode on, teha output testid ja kui kõik korras, siis võiks muidugi veel igaks juhuks ka visuaalse vaatluse teha et kontrollida need kaks üle. Esimene neist on kellaploki all kaitsmeploki taga (lähenemiseks vaja eemaldada juhipoolne armatuuri alumine plastik) ja teine on juhi poolel vaiba all plastik karbi sees (lähenemiseks vaja eemaldada juhi lävepaku kate, väike paneel A-piilari all otsas ja vist ka surnud pedaal ning siis vaip õles kergitada).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EvilS
huviline



Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.17 17:08 Tsiteeri


Veakoode autol üleval ei ole, seda olen kontrollinud regulaarselt. Kesk elektroonika plokk on ka visuaalsel vaatlusel puhas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.07.17 17:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EvilS
Veakoode autol üleval ei ole, seda olen kontrollinud regulaarselt. Kesk elektroonika plokk on ka visuaalsel vaatlusel puhas.


Prooviks võiks teha läbi ka output testid ja veenduda et kõik (mingil hetkel probleemsed olnud) seadmed/tuled töötavad nii nagu vaja. Tasuks ka comfort plokk üle kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]