Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3.0 TDI 171 kw Allroad C6 (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 4641)
s.andr1
huviline



Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.17 19:51 Tsiteeri
3.0 TDI 171 kw Allroad C6



Tere

Esineb probleem. Gaasi andes, kui vedu taga, kostub salongi selline imelik plastiku plagin/klõbin. Jõud olemas, veab, ei suitse. Külmalt teeb hullemini. Kaob ära kui pöörded nii üle 2000 või 2k juures

Arvuti käis ka küljes, pihustid korralikud, mootoris ja kastis näitab null viga, ehk siis midagi mehhaanilist.


Kohapeal on ka selline imelik, täna vaatasin, mingi vaakum teeb häält, aga see pole päris see hääl, mis salongi kostub.

Hüdrokatiks ka ei saa olla.

On kellegil kogemusi, üsna keeruline muidugi jutu järgi öelda ja mõelda.

Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
s.andr1
huviline



Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.07.17 18:43 Tsiteeri


Tõstsin 1 ja 6 pihusti ümber aga viga ikka jäi 6 silindrisse. Kui näoga mootori poole vaatan siis parem pool 4-5-6

Väriseb 1300-1800 peal

1 silindris pihusti mis ümber tõstsin on okei

Pildid

https://www.upload.ee/files/7276955/IMG_2566.JPG.html

https://www.upload.ee/files/7276962/IMG_2565.JPG.html


On aimu kust võiks mida kontrollida ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mike1
huviline



Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.17 04:48 Tsiteeri


Väga keeruline kirjeldusele pihta saada - esimeses postituses on pihustid korras ja järgmises tõstate pihusteid ringi juba?
Teine küsimus tekib pihusti kompenseerimisnäitude põhjal pihustite vahetuse mõttekuses? Antud juhul soovitaks kõik pihustid maha võtta ja kontrolli saata.


Vw; Audi, Škoda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
s.andr1
huviline



Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.17 05:49 Tsiteeri


Esimeses postituses oli mootor soe

Teises juba sai arvuti külge pandud kui oli külm mootor.

Viga kuuendast silindrist ümber ei koli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 28.07.17 07:05 Tsiteeri


Kompenseerimine on ikka üle igasugu piiri. Pihustid stendi ja samas võiks surved ära mõõta silindrites. Võimalik mehhaaniline vigastus, keps kõver jne.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
s.andr1
huviline



Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.17 11:43 Tsiteeri


Ilmselt tuleb lasta üle kontrollida ja, tegelen esmaspäeval.

Aga kui keps kõver,siis peaks reaalselt suitsema või kolisema nii soojalt ja ka tühikäigul ?

Tühikäigul käib nagu kelluke.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 28.07.17 12:02 Tsiteeri


Kui peetis pihustitega pikemalt sõidetud, siis võib seal misiganes kõver või katki olla.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
s.andr1
huviline



Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.17 11:34 Tsiteeri


Tõsi ta on.

Imelik on asja juures see, et tühikäik on ideaalne soojalt. Homme saan lõpuks kompressiooni ära mõõta.

Muidugi õlivahetusega kaasnes mure, et välja tuli ligi 9 liitrit õli. Üsna 99.9 % et diisel oli õlis läbi pihusti.

Aga eks vaatab, step by step. Homme mõõdan kompressiooni ära, siis saab edasi vaadata. Mootoriremont kõlab väga kulukana, aga mis teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 29.07.17 11:45 Tsiteeri


See võib saale ka olla, võtab ka kompressiooni madalamaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
s.andr1
huviline



Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.17 10:01 Tsiteeri


https://www.upload.ee/files/7299960/IMG_2635.JPG.html

https://www.upload.ee/files/7299962/IMG_2636.JPG.html


Stendinäidud sellised


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.08.17 11:06 Tsiteeri


Kui väidetavalt jäi probleem pihusteid ringi tõstes samasse silindrisse, siis tuleks ikka mootori rauast viga otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
s.andr1
huviline



Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.08.17 15:21 Tsiteeri


Nii palju siis praegu

Pihustid stendis käinud - kõik korras

kompressioonid mõõdetud - kõik korras

Autoga ligi 2500 km sõidetud, ammu peaks seal midagi juba laiali olema praeguseks..

Forssi poolt oli veel, et vaatavad DPFi üle, kas see äkkki ummistanud.

Keeruline edasi minna, mootorit lammutama hakata on ka mõtetu tegevus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
s.andr1
huviline



Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.08.17 16:20 Tsiteeri


Ise kahtlustan vaikselt kasti ja hüdromuhvi plagina tekitajaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
s.andr1
huviline



Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.17 15:00 Tsiteeri


Panen selle teksti ka, mille kirjutasin audisse

Külma mootoriga kuni 2000 rpm viskab värina keresse, kui gaas lahti lasta (ehk kukub tühipööretele), jätab värina kerre ca 1 - 1, 5 sekundiks. Soojaga probleemi pole.

Nii soojalt kui ka külma mootoriga koha pealt kiirendades kuni ca 2000 pöördeni tekib sellin lagin/plagin.

Pihustid stendis käinud, korras.
Surved mõõdetud. Korras.

Arvuti taga käinud, ühtegi viga pole ei mootoris, ega kastis.

Mis võiks sellist asja põhjustada?

Kas tõesti võib mingi pihusti ikka läbi olla? Või võib kett sellist asja teha, et ei pinguta ja käib vastu korpust ?, samas kohapeal tuuritades, ei ole häält.

Kastis mingi probleem..?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.4% - SQL: 67.6%]