Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi b7 2.0 tdi 16v kadus korraks jõud ära (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3046)
rsaar
huviline



Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.17 11:05 Tsiteeri
Audi b7 2.0 tdi 16v kadus korraks jõud ära



Tere

Selline mure/probleem. Sõitsin eile kiirteel 120km/h ja järsku kadus jõud ning auto lülitas cruise-controli välja, vajutasid gaasi pedaali põhja ja auto hakkas vaikselt hoogu koguma(sellel hetkel tundus suht jõuet aga kogus), lasin gaasist lahti ja vajutasin uuest põhja. Tegin niimodi 2-4 korda ja siis järsku oli jõud tagasi. Pole hetkel veel kaablit külge pannud, mõtlesin et hakkan eelinfot koguma. Tegemist on siis Audi b7 2.0 tdi 16v BRE ja manual


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.17 11:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rsaar
Tere

Selline mure/probleem. Sõitsin eile kiirteel 120km/h ja järsku kadus jõud ning auto lülitas cruise-controli välja, vajutasid gaasi pedaali põhja ja auto hakkas vaikselt hoogu koguma(sellel hetkel tundus suht jõuet aga kogus), lasin gaasist lahti ja vajutasin uuest põhja. Tegin niimodi 2-4 korda ja siis järsku oli jõud tagasi. Pole hetkel veel kaablit külge pannud, mõtlesin et hakkan eelinfot koguma. Tegemist on siis Audi b7 2.0 tdi 16v BRE ja manual


Kinni jäänud turbo geomeetria teeb täpselt niimoodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rsaar
huviline



Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.17 06:19 Tsiteeri


1 Fault Found:

001027 - EGR Valve (N18)
P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2268 /min
Speed: 111.0 km/h
Duty Cycle: 37.9 %
Voltage: 14.21 V
Mass Air / Rev.: 940.0 mg/str
Duty Cycle: 0.0 %
Bin. Bits: 00000000


16787/P0403/001027 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18): Malfunction

Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Rough Idle Speed and/or Engine stalling
Loss of Power

Possible Causes
Fuse(s) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/faulty

Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
Check Measuring Value Blocks (MVB)

Siin siis viga, ise mõtlesin et alustan lihtsamast, EGR puhastus. Samas ma ei usu et kaitsmete viga oleks kuna muidu oleks jäänud. Teine asi oleks muidugi see, et turbo geomeetria hakkab kinni jääma. Saan aru et seda viga saab parandada sellega et võtta turbo lahti ja ära puhastada?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 25.07.17 17:54 Tsiteeri


Turbo viga avalduks vist rohkem kiirenduse ajal, gaas põhjas, mitte rahulikult sõites maanteel.
Kui koos veakoodiga on salvestatud läbisõit, siis saab ju alati sellest lähtuda, et kas probleem esines umbes niipalju kilomeetreid tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rsaar
huviline



Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.17 20:00 Tsiteeri


Kas keegi tead kust ma selle N18 klapi leida võiks koorti alt. Esmapilgul vaadates ei leidnud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.17 04:40 Tsiteeri


Minu autol (16V BKD) tegi just kiirema ühtlase maanteesõidu ajal sellist nalja. Muidugi veakood oli klassikaline "Boost Pressure Regulation - Limit Exceeded".
Geomeetria varda liikumist võid ikka kontrollida, see ka paha ei tee.
Kuigi ilmselt on EGR-i viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mike1
huviline



Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.17 04:53 Tsiteeri


Egr töö ja juhtimise kontrollist tuleks alustada. Eelneva jutu põhjal soovitaks pöörduda probleemiga kellegi poole, kes sellise tööga igapäevaselt kokku puutub/vastasel juhul võib lõpuks probleemi leidmine lihtsalt komplitseeritum olla. Tallinnas saan aidata.


Vw; Audi, Škoda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rsaar
huviline



Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal


postitati 30.07.17 09:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mike1
Egr töö ja juhtimise kontrollist tuleks alustada. Eelneva jutu põhjal soovitaks pöörduda probleemiga kellegi poole, kes sellise tööga igapäevaselt kokku puutub/vastasel juhul võib lõpuks probleemi leidmine lihtsalt komplitseeritum olla. Tallinnas saan aidata.


Tänud pakkumast. Ma mingi 1-1,5 tagasi puhastasin EGR-i muidu. Seekord üritasin puhastada siis neid solenoid klappe. Detail 25(8E0906627C) ning asi muutus paremaks. Ennem mulle tundus et turbo oli koguaeg peal(vaikselt sõites esimese käiguga vilises koguaeg ning kohapeal oli müdin, pärast klapi puhastus muutus, auto jäi vaiksemaks. Minuarust liigub ka tiba ergsamalt aga see tunne võib olla vale :)). Pärast puhastust hakkas klap liikuma käes loksutades, emmen see ei liikunud.

Detail 26(neid oli 2 tükki kõrvuti, neid ei puhastanud). Kui aega saan mingi aeg siis puhtastan need ka.

http://www.oemepc.com/files/img/Bilder/448/448131000.png


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mike1
huviline



Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.17 05:47 Tsiteeri


Nr. 26 on vaakumsolenoid ja seal ei ole paraku midagi puhastada. Üks on egr-i ja teine turbo geomeetria juhtklapp. Kontrolli vaakumite lekked ja vaakumite poolt juhitud mehhanismide töö (asendite muutus vastavalt vaakumi muutusele).


Vw; Audi, Škoda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 42.3% - SQL: 57.7%]