moora772
huviline
Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990
|
postitati 24.07.17 06:06
|
|
|
Audi A8 D3 kaob jõud maanteel KORRAS
Tere,
Auto: Audi A8 D3 3.0TDI 171kw 2004
Auto on suutnud endale külge võtta probleemi:
Aegajalt maanteel sõites, pedaal lahti lastes ja uuesti vajutades kaob jõud täielikult: auto pedaalile ei reageeri ja kiirus kukub. Juhtub seda hetkel
vaid sooja mootoriga. Üks tähelepanek on see, et kui auto seisma jääb, siis mootor käib tühikäigul korralikult, ei puterda, kuid kui nüüd kergelt
pöördeid anda, siis ilmub armatuuri suur punane hoiatus, et jahutusvedelikku vähe või ülekuumenemine. Kapoti all on korras, vedelik normis, midagi ei
leki, ventikad töötavad norm kiirustel. Diagnostikaga vaadates on kaks mure:
19591 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 001 - Lower Stop not Reached
Freeze Frame:
RPM: 777 /min
Torque: 66.3 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.60 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 56.7°C
16785 - EGR System
P0401 - 002 - Insufficient Flow
Freeze Frame:
RPM: 1764 /min
Torque: 124.8 Nm
Speed: 97.4 km/h
Duty Cycle: 51.8 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 458.3 mg/str
Duty Cycle: 40.6 %
Mass Air / Rev.: 282.0 mg/str
Viga kaob ise umbes 20 sekundit peale tulemist, ei pea taaskäivitama autot ja järgmised km-d on hooletud ja kõik töötab nii nagu peab.
Käivitub nii külmalt kui soojalt korrketselt, jahutusvedelik püsib kenasti sees, ei kao ega leki, armatuuris on temp 90C, diagnostikaga vaadates on
maksimaalselt olnud sinna 97C kanti, kui jälgida. Samas ma maanteel ei ole suutnud jälgida hetke, kui ta probleem tekib.
Milles võib asi olla?
|
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
|
moora772
huviline
Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990
|
postitati 25.07.17 06:46
|
|
|
Hetkel tundub vigane olevat paisupaagi kork: Garaashi juurde jõudes armatuuris 90C, arvuti näitas ECU-s 110C, ventikad töötasid rahulikult.
Õhutasin süsteemi, pistsin arvuti taha ja logisin sõidu ajal näitusid: näidud OK, ECU max 98C, maanteel 92-96C hommikul tööle sõites.
Vahetan korgi ja vaatan edasi.
Varras on uus olemas, EGR-i süsteem samuti puhastusse esialgu.
|
|
|
|
moora772
huviline
Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990
|
postitati 31.07.17 07:06
|
|
|
Kõrge temperatuuri probleem ikka alles, arvutist ECU näitu vaadates, armatuuris on ikka ja alati 90C.
Kirjeldan olukorda, kuidas porbleem tekib.
Hommikul külmalt sõitma hakates ei ole probleeme temperatuuriga ei maanteel ega linnas, näidud kõiguvad kuni 88-96C, survet paisupaagis pole, lõdvikud
kergelt surve all.
Probleem tekib siis, kui auto mootor soojast peast seisma jätta ja uuesti käivitada peale paari minutist seismist: Temepratuur arvutist ECU näitu
vaadates jookseb korraks 120C välja ja siis kukub suhteliselt kohe alla kuni 100ni, siis paar korda 110ni ja siis alla ja läheb ise normi. Kogu jama
kestab vb max 30 sekundit ja siis enam ei esine, kuni järgmise seismajätmiseni ja uuesti käivitamiseni, armatuuris on kogu aeg temperatuur 90C.
Käigukasti temperatuur ei tõuse üle 80 kraadi kogu aja vältel.
Lõdvikud on kergelt surve all, jahutusradiaatori ülemine lõdvik on jahe, korki maha keerates lastakse suts õhku välja vaid, auto läheb seest soojaks
ilusti.
Milles võib ikkagi asi olla?
|
|
|
|
moora772
huviline
Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990
|
postitati 02.08.17 08:35
|
|
|
Uuendan olukorda:
Kontaktivaba termomeetriga mõõtes on mootoriosas temperatuur madal, kuid EGR jahutist väljuv vedelik on kõrge: kõigub 105 ja 120 vahel.
Tegin testi, ma ei tea kui õige tegu see on aga kui EGR klapil vaakumvoolik ära võtta ja siis sõita, siis on temperatuurid normis ja ülekuumenemist ei
näita ECU enam.
Vooliku tagasi pannes tuleb probleem tagasi.
Üks tähelepanek: Vaakumvoolik maas, arvuti viga ei registreeri EGRi suhtes ka peale mitmendat käivitust ja sõitu.
EGR läheb välja progemisele reedel, 04.08.2017.
Mis jant on ikka sellega?
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 02.08.17 09:15
|
|
|
Mis sa arvad, mida see tähendada võiks?
"16785 - EGR System
P0401 - 002 - Insufficient Flow"
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 02.08.17 18:42
|
|
|
Neid mootoreid on lammutatud küll, aga pole hetkel silmade ees, et kus seal miski asub. Kas siis temperatuuriandur asub kuskil EGR-i jahuti lähedal,
et reageerib sealt väljuvale kuumale vedelikule? Tundub natuke kahtlane, et sealt jahutist väljub nii palju kuuma vedelikku, et see tõstab kogu
mootori temperatuuri ja radikas ei jõuta maha jahutada seda, ma ise vist alustaks termostaadist.
EGR-i saab arvutiga aktiveerides testida. Kuna seal on arvatavasti sõltuvalt temperatuurist kaks erinevat ringlust, siis tuleb ka mõlemat testida,
otse ja läbi jahuti. Kuskilt kuulnud, et need jahutid võivad ka ise tahmast ummistuda.
|
|
|
moora772
huviline
Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990
|
postitati 03.08.17 06:02
|
|
|
Kummaline on see veel, et ma vahetasin mõni hetk tagasi termostaadi uue vastu, sisse läks Gates oma.
Nüüd panin vana tagasi, vanaga oli probleem, et maanteel kukub temp 70C ja madalamale kohati, seetõttu sai uus pandud
Viga väljendub samamoodi, midagi ei muutunud: Sooja mootoriga korraks seisma jättes ja uuesti käivitades viskab tempi üles, kui EGR taga.
Ilma EGR-ta on temp normis ja liikuma hakates kukub 70C-ni, nagu varem. Ross-tech-ga logisin kõik need katsetused.
EGRi jahuti asub mootori peal keskel turbo ees. Üks voolik läheb eest vaadates vasakule kohe EGR juures mootoriplokki.
Teine voolik läheb vasakule mootori taha, eelduste kohaselt kohtub ta seal salongiradika voolikuga.
Kahtulused on, et veepumbaga on miski jant.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.08.17 06:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: moora772
Kummaline on see veel, et ma vahetasin mõni hetk tagasi termostaadi uue vastu, sisse läks Gates oma.
Nüüd panin vana tagasi, vanaga oli probleem, et maanteel kukub temp 70C ja madalamale kohati, seetõttu sai uus pandud
Viga väljendub samamoodi, midagi ei muutunud: Sooja mootoriga korraks seisma jättes ja uuesti käivitades viskab tempi üles, kui EGR taga.
Ilma EGR-ta on temp normis ja liikuma hakates kukub 70C-ni, nagu varem. Ross-tech-ga logisin kõik need katsetused.
EGRi jahuti asub mootori peal keskel turbo ees. Üks voolik läheb eest vaadates vasakule kohe EGR juures mootoriplokki.
Teine voolik läheb vasakule mootori taha, eelduste kohaselt kohtub ta seal salongiradika voolikuga.
Kahtulused on, et veepumbaga on miski jant. |
Ehk abiks
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
moora772
huviline
Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990
|
postitati 03.08.17 06:30
|
|
|
Käigukasti termostaat on ka vahetuatud uue vastu, läks originaal.
|
|
|
|
moora772
huviline
Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990
|
postitati 05.08.17 06:57
|
|
|
Peale EGRi välja progemist on temperatuur stabiliseerunud.
|
|
|
|
moora772
huviline
Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990
|
postitati 17.08.17 10:20
|
|
|
Case closed - probleeme ei esine.
Viga tulenes EGRist, täpsemalt ei ole juurelnud, peale progemist ei ole lihtsalt enam jamasid olnud.
|
|
|
|