Pandora
huviline
Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet
|
postitati 18.07.17 05:50
|
|
|
A6 C6 3.0TDI seguklapp
Tervist,
mure selline, et ühel päeval lisandus auto töösse väga kummaline krabin/lõgin. Kaabel ütles, et viga on seguklapiga (Stuck or difficult to move). Ka
mootori tuli põleb sellest.
Võtsin selle seguklappi siis välja ja vaatasin selle kaane alla kust pistik tuleb. Selgus, et see plastik hammasratas on nii kulunud, et käib niisama
ringi ja ei vea klappi kaasa.
Tahtsin küsida, et kas tõesti poel võimalik seda hammakat eraldi kuskilt saada ja pean terve drosseli uue ostma? Ühest auto24 kuulutusest nägin
sellist drosselit müüa ja kiri oli juures, et sisu on taastatud. Ehk siis on kuidagi võimalik seda eraldi saada?
Ühesõnaga kui keegi teab midagi täpsemalt siis oleksin tänulik. Mõtlesin, et uurin enne kui tõttan poodi uut ostma.
Ning see küsimus ka, et kas autoga sõita võib kui see klapp hetkel ei liigu ja on alati avatud asendis?
Tänud ette!
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
|
Pandora
huviline
Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet
|
postitati 18.07.17 07:56
|
|
|
Tänud. Minu isendil DPF puudub. Tehasest juba ilma tulnud. Seega seda muret pole. Põhimõtteliselt siis võin praegu sõita kuni lahenduse leian?
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 18.07.17 10:20
|
|
|
Mul oli alles täpselt sama jama. Seguklapi hammakad läinud, viimasest tulenevalt eelsüüteküünalde, dpf ja mootori kollased tuled põlemas. Mootoril
jõudu ei olnud (ala 25% vast alles) ning käigukastki piiratuna töötamas ehk autot sai kasutada aga väga ebameeldiv.
Lisaks nii autos kui autost väljas oli heli selline pärast kävitamist mõni minut, nagu subwoofer peksaks autos (madal bass, põmm põmm põmm). Ja nii, kui remondi aega ootasin, tuhanded kilomeetrid tiksusid.
Netti ja remontijatele hakkab järjest rohkem seda infot tulema ehk eks 300 000 + km ls autode drosselklappide aeg saab nüüd massiliselt läbi.
Lahendust ei olnudki peale remonti viimise, ehk uue seguklapi + töö ning hind oli 300 kanti.
Vähemalt tore on sellest ka pilti näha.
Eks kindlasti mõne treiali juures saab õigest ja tugevast plastist lasta uued hammakad teha. Pildi järgi tundub suht lihtne hammakas olevat. Võimalik,
et isegi kuskil kataloogist leitav, kuna hambad normaalse tavapärase kujuga.
Samas, kuna mootoril on metallist hammakad, miks ei võiks ka vastus olla plasti asemel metallist?
Näiteks kerge lahti harutamine:
https://www.youtube.com/watch?v=-PGFUPcax3o
|
|
|
|
walkman
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2
|
postitati 18.07.17 14:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Mul oli alles täpselt sama jama. Seguklapi hammakad läinud, viimasest tulenevalt eelsüüteküünalde, dpf ja mootori kollased tuled põlemas. Mootoril
jõudu ei olnud (ala 25% vast alles) ning käigukastki piiratuna töötamas ehk autot sai kasutada aga väga ebameeldiv.
Lisaks nii autos kui autost väljas oli heli selline pärast kävitamist mõni minut, nagu subwoofer peksaks autos (madal bass, põmm põmm põmm). Ja nii, kui remondi aega ootasin, tuhanded kilomeetrid tiksusid.
Netti ja remontijatele hakkab järjest rohkem seda infot tulema ehk eks 300 000 + km ls autode drosselklappide aeg saab nüüd massiliselt läbi.
Lahendust ei olnudki peale remonti viimise, ehk uue seguklapi + töö ning hind oli 300 kanti.
Vähemalt tore on sellest ka pilti näha.
Eks kindlasti mõne treiali juures saab õigest ja tugevast plastist lasta uued hammakad teha. Pildi järgi tundub suht lihtne hammakas olevat. Võimalik,
et isegi kuskil kataloogist leitav, kuna hambad normaalse tavapärase kujuga.
Samas, kuna mootoril on metallist hammakad, miks ei võiks ka vastus olla plasti asemel metallist?
Näiteks kerge lahti harutamine:
https://www.youtube.com/watch?v=-PGFUPcax3o |
Ma ei tea kas üldse õige aga midagi paistab müüdavat internetis:
http://www.ebay.de/itm/Steuerklappe-Drosselklappe-Reparatur-Zahnrad-fur-AUDI-A3-A4-A5-A6-A7-A8-Q5-Q7-TT-/132095096433?fits=Make%
3AAudi&hash=item1ec17b3671:g:L8oAAOSwcaFZGqh7
|
|
|
PTC
huviline
Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI e
|
postitati 18.07.17 17:33
|
|
|
Samuti kood P0638 tuli külla- seda nii 235 tkm pealt. Sai seguklapp maha võetud - ilmselgelt vaja klapi hammasratastele hambaarsti. Säästlikult
lähenedes otsustasin ebay.de'st 40 euro eest uued hammasrattad tellida - mis juba mitte plastist vaid miskist metallist. Eks vaata mis sest saab.
Huvitav millist määret sinna vahele panna?
|
|
|
Pandora
huviline
Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet
|
postitati 21.07.17 08:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Mul oli alles täpselt sama jama. Seguklapi hammakad läinud, viimasest tulenevalt eelsüüteküünalde, dpf ja mootori kollased tuled põlemas. Mootoril
jõudu ei olnud (ala 25% vast alles) ning käigukastki piiratuna töötamas ehk autot sai kasutada aga väga ebameeldiv.
Lisaks nii autos kui autost väljas oli heli selline pärast kävitamist mõni minut, nagu subwoofer peksaks autos (madal bass, põmm põmm põmm). Ja nii, kui remondi aega ootasin, tuhanded kilomeetrid tiksusid.
Netti ja remontijatele hakkab järjest rohkem seda infot tulema ehk eks 300 000 + km ls autode drosselklappide aeg saab nüüd massiliselt läbi.
Lahendust ei olnudki peale remonti viimise, ehk uue seguklapi + töö ning hind oli 300 kanti.
Vähemalt tore on sellest ka pilti näha.
Eks kindlasti mõne treiali juures saab õigest ja tugevast plastist lasta uued hammakad teha. Pildi järgi tundub suht lihtne hammakas olevat. Võimalik,
et isegi kuskil kataloogist leitav, kuna hambad normaalse tavapärase kujuga.
Samas, kuna mootoril on metallist hammakad, miks ei võiks ka vastus olla plasti asemel metallist?
Näiteks kerge lahti harutamine:
https://www.youtube.com/watch?v=-PGFUPcax3o |
See bassi heli on lisandunud minul ka. Kuid muud muutust peale selle nagu ei tähelda. Selgus, et eBays täitsa liigub neid hammakaid.
http://r.ebay.com/M587eg
http://r.ebay.com/6YiEPt
Tellisin need sinised, eks siis ole näha
|
|
|
Pandora
huviline
Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet
|
postitati 21.07.17 08:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: PTC
Samuti kood P0638 tuli külla- seda nii 235 tkm pealt. Sai seguklapp maha võetud - ilmselgelt vaja klapi hammasratastele hambaarsti. Säästlikult
lähenedes otsustasin ebay.de'st 40 euro eest uued hammasrattad tellida - mis juba mitte plastist vaid miskist metallist. Eks vaata mis sest saab.
Huvitav millist määret sinna vahele panna? |
Kas tellisid need: http://r.ebay.com/6YiEPt ?
|
|
|
Comic
huviline
Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw
|
|
PTC
huviline
Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI e
|
|
PTC
huviline
Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI e
|
postitati 22.07.17 11:34
|
|
|
Ja korda ta saigi. Ehk keerulisem oli saada need 3 imepisikest kruvi kiirelt oma kohtadale arvestades et epo kuivab suht ruttu. Ja klapi enda
kinnitamisel ühele torx poldile vähe raske ligi pääseda.
|
|
|
Pandora
huviline
Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet
|
postitati 24.07.17 09:41
|
|
|
Erinevates foorumites öeldakse, et pärast seda oleks vajalik teha kaabliga ka Throttle Body Alignment. Oskab keegi kommenteerida on see vajalik?
|
|
|
Pandora
huviline
Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet
|
postitati 06.10.17 14:51
|
|
|
Panen teema lõpetuseks ka pildi rem komplektist. Tellisin need metallist hammakad. Paigaldada oli üsna lihtne, kuigi selle hammaka keskava pidin nõksa
suuremaks puurima. Muidu hakkas pooma.
Peale seda olen ca 1000km sõitnud ja kõik tundub toimivat. Soovitan
|
|
|