Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Krister.audi
huviline
Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7, UrS4
|
postitati 04.02.19 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Tsitaat: | Algselt postitas: Krister.audi
Viimasel pildil proovisin tikkurila tööstusvärvi poluretaaniga mille peale läheb veel mastiks.
|
Kui Temadur 90, siis väga kiidan.
Uskumatult vastupidav värv just rattakoobastesse ja küljekarpidele. |
Kasutasin temadur 90. Olen samuti antud tooded varem kasutanud ja julgen ka kiita antud toodet.
Sai väike nokitsemine ettevõetud. Kapotialust kruntimiseks ettevalmistades avastasin, et roolilati kinnituse juurest jooksevad igale poole mõrad. Olin
ka varasemalt täheldanud et keegi oli rattakoopast seda püüdnud keevitada kuid mitte kõige paremini.
Otsisin täna oma punktipuuri välja ja puurisin selle koopas oleva tugevduspleki lahti. Pildilt pole hästi näha aga antud koht on tõesti vatti saanud
ja vajab uuendamist.
Plaan on mõrad kinni keevitada ja teha veel üks lisa plekk tugevduseks sinna.
Ahjaa, vahepeal sai ka auto koju toodud.
Kas keegi on mõelnud paigaldada elektrilist roolivõimendit oma autole ?
Saaks kapotialt probleemse ja kuluka roolivõimendi pumba ära kaotada ja lekkivad torud. Ise plaaniks kasutada opel corsa c elektrilist roolivõimu koos
plug and play ajuga kus saab potensiomeetriga muuta rooli keeramise raskust. On kogemus ralliauto pealt antud roolivõimuga kus teeb oma töö väga hästi
ära.
Leidsin isegi ühe s2 audi millele on see peale pandud kuid paraku jäin isegi mõtlema, et avarii trossid kaotavad siis oma mõtte ja see pole enam
turvaline, sest rool ei tõmbaks ennast avarii olukorras piisavalt sisse.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 04.02.19 23:08
|
|
|
Mul on juba mitmendad hooaega Opel Astra gen 2 pump. Ilma mingisuguse reostaadita vahel. Mass, vool, genekas, switch 12v.
Pole mingit probleemi!
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 05.02.19 06:27
|
|
|
Kuidas see Procon ten roolivõimuga seotud on?
Tross on ju kasti küljes ja kui see hakkab auto alla sõitma, siis kisub roolisammast sissepoole...
Aga roolivõimul teeks mina need lekkivad torud korda ja asi aetud. See elektriline ei ole päris alati plug n play.
Plugib küll, aga vahel ei play ta mitte midagi.
.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 05.02.19 08:37
|
|
|
Elektrohüdraulilise pumba paigaldus pole küll PnP aga mis viisakalt toimiv lahendus on tänasel päeval pnp? Isegi mudelikohased asjad tänasel päeval
vajad enne installi meeletut modimist ehk sellest PnP teemast pole mõtet üldse rääkida...
Toimimiselt on ta peajagu üle rihmülekandega hüdrovõimendist ja rajal testituna - lollikindlam. Testitud? Hüdrovõimendi kütab rv õli väga kiirelt
kuumaks, isegi kui on mingi torudest tehtud jahutus. El hüdrovõimendil ei ole laadimine nii meeletu survega, kui seda on rihmaga veetud rv. Madalam
surve - jahedam temperatuur!
Lihtsalt infoks: Procon töötab ainult siis, kui toimub laupkokkupõrge eeldusel, et kasti ja mootori padjad purunevad ja mootor hakkab liikuma - kui
viimased on jäigad siis tuleb loota käppadele. Täiesti mõttetu asi on see procon - sellise avarii puhul tuleb juba loota, et üldse elama jääd...
Teine positiivne külg - üks "mootor"/rihm vähem mida väntvõll ringi peab ajama, kui vaid saaks tänava sõidukil kaotada ära ka generaatori...
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
Krister.audi
huviline
Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7, UrS4
|
postitati 05.02.19 09:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Elektrohüdraulilise pumba paigaldus pole küll PnP aga mis viisakalt toimiv lahendus on tänasel päeval pnp? Isegi mudelikohased asjad tänasel päeval
vajad enne installi meeletut modimist ehk sellest PnP teemast pole mõtet üldse rääkida...
Toimimiselt on ta peajagu üle hüdro võimendist ja rajal testitud lollikindlam. Testitud? Hüdrovõimendi kütab rv õli väga kiirelt kuumaks, isegi kui on
mingi torudest tehtud jahutus. El hüdro võimendil ei ole laadimine nii meeletu survega, kui seda on rihmaga veetud rv. Madalam surve - jahedam
temperatuur!
Lihtsalt infoks: Procon töötab ainult siis, kui toimub laupkokkupõrge eeldusel, et kasti ja mootori padjad purunevad ja mootor hakkab liikuma - kui
viimased on jäigad siis tuleb loota käppadele. Täiesti mõttetu asi on see procon - sellise avarii puhul tuleb juba loota, et üldse elama jääd...
Teine positiivne külg - üks "mootor"/rihm vähem mida väntvõll ringi peab ajama, kui vaid saaks tänava sõidukil kaotada ära ka generaatori...
|
Olen täiesti nõus sinuga. Teisalt oleks plug and play lahendus igav.
Eks hakkan otsima võimendit, kuna endale tundub see huvitav lahendus.
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 04.04.19 10:00
|
|
|
Pole juba ammu jälginud mis siin toimub aga tore näha et veel päris mädanema pole jäetud
Tegemist jah minu ammuse pilliga
|
|
|
Krister.audi
huviline
Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7, UrS4
|
postitati 14.05.19 21:03
|
|
|
Hei, täna sai 2 aastat auto ostust. Selle puhul ka väike uuendus.
Kuna auto on nüüd kodus ja töökoda juba võimaldab kodus keevitada ja teha siis isegi pool tundi vaba aega saab auto kallal ära sisustada. Üleeile sai
siis viimane ussitaanud koht kerel ära keevitatud, kõige ebameeldivam osa minu jaoks on tehtud. Roolilati kinnitus sai liivapritsitud, parandatud ja
tagasi keevitatud.
Keregrilli peaks uuel nädalal tagasi saama rendist ja siis saab lõpuks uuesti vardasse ajada.
Palju pole vaja teha grillis, koopad värvida tööstusvärviga ja kogu põhi katta kivikaitsega.
Ahjaa, kuna päris mitmed küsind mis vahendeid keretööde juures kasutan siis ühe tooote tõstaks esile küll. Alatasa on kohti kuhu hiljem ligi ei saa,
et värvida. Samuti kahe plekki vahele võiks miskit kasutada. Ise olen aastaid kasutanud antud toodet
https://eshop.wuerth.de/Product-categories/Rust-Stop-Quattro-primer/14013006050107.cyid/1401.cgid/en/US/EUR/
Samuti sai soetatud ka elektrriline roolivõimendi. Peatselt plaan pedaalid ja asjad korra külge panna, et saaks roolivõimu paika sättida.
Vahepeal veel sai AC/DC Tig keevitus soetatud. Nüüd on võimalik enamus asju in house valmis teha. Loodaks auto suve keskpaigaks ratastele saada.
|
|
|
zaddam
huviline
Registreerunud 06.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 quattro 1.8t
|
postitati 22.05.19 07:57
|
|
|
Selle elektrilise roolivõimu paigaldamise plaani kohta võiks veidi rohkem kirjutada
|
|
|
ristokru
huviline
Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2/80
|
postitati 22.05.19 08:32
|
|
|
Üks huvitavamaid projekte mida jälgida. Edu ehitamisel!
Kindlasti kunagi ka lihtsam müüa kui sellist vaeva nähtud autoga
|
|
|
Krister.audi
huviline
Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7, UrS4
|
postitati 23.05.19 09:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zaddam
Selle elektrilise roolivõimu paigaldamise plaani kohta võiks veidi rohkem kirjutada |
Hetkel pole väga palju lisada. Plaan on originaal roolivõimendaja pump ära kaotada koos piduripommiga. Saaks kaks kulukat ja mitte kõige töökindlamat
asja kapotialt ära. Kuigi see pole eesmärk, elektrilise roolivõimendajaga pole selliseid muresi kus rajal läheb roolivõimu õli liiga kuumaks ja rool
läheb käes pehmeks. Piduri kohapealt on lahtine kas panen mõne teise audi vaakumvõimendaja või ei kasuta üldse seda. Plaan oli ka kaks eraldi
piduripeasilindrit panna, koos balancebariga kuna selline asi garaazi nurgas vedeleb. Eks teen pilte kui parasjagu kuskile sellega jõudnud olen.
Tsitaat: | Algselt postitas: ristokru
Üks huvitavamaid projekte mida jälgida. Edu ehitamisel!
Kindlasti kunagi ka lihtsam müüa kui sellist vaeva nähtud autoga
|
Aitäh hea sõna eest, vahest annab motivatsiooni juurde ehitada. Plaan on seda autot tulevasele audifännile hoida nagu praegu paljud oma isade,
vanaisade ladasid taastavad ja 10 aasta pärast on ta juba paras uunikum
.
|
|
|
ReimsR
huviline
Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI Quattro, Opel Manta
|
postitati 24.05.19 10:39
|
|
|
Jõudu ja jaksu! Kuskohast selle el. roolisamba hankisid? Said kogu komplekti ühest kohast?
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 20.06.22 09:49
|
|
|
Kaugel auto omadega on
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 20.06.22 11:10
|
|
|
Minu arust see müüdi poolikuna edasi kellelegi diisli swapi jaoks.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |