Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 b4 piduri pedaal vajub põhja, ideed otsas! (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1875)
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.17 17:37 Tsiteeri
Audi 80 b4 piduri pedaal vajub põhja, ideed otsas!



Tere, pöördun siia poole ka siis oma murega, autoks audi 80 b4 2.0 85kw ja ABS on ka.
Sai siis välja vahetatud tagumised supportid koos ketaste, klotside ja kässari trossidega, "uutel" supportitel keerasin kolvid sisse enne külge panekut. Külgepanek nägi välja selline, et vana alt ja uus kohe külge, õli kadu oli minimaalne.
Kogu süsteem sai kokku lapatud, piduriõli potska oli koguaeg täis. Õhutama hakkasin tagant parem, vasak ja eest parem, vasak. Esimesed 2-3 pumpa läheb pedaal täiesti põhja, 3-4 pump läheb kolmveerand pedaali põhja ja kõik ülejäänud pumbad vajub pedaal poolepeale, kui pumpamine katki jätta, siis saab pedaali hetke pärast uuesti põhja vajutada.

Enne võisid 90 pealt piduri põhja vajutada ja jäid hetkega seisma, praegu sõita ilma käsi kässaril ei saa, sest pedaal vajub põhja ja siis midagi natukest aega pidurdab, sai foorumis igast eemasid läbi kammitud jne, kuskil soovitati, et keera kõik nipplid lahti ja vala vedeliku peale koguaeg, nii saigi tehtud ja oma 15min jooksis vedelik, siis hakkasin eestpoolt taha nippleid kinni keerama ja lõpuks sai veel õhutatud, seis täpselt sama. Sõber arvas, et taga pidurte regulaator paneb näkku ja siis sai see vedru vahelt välja võetud ja see asjandus nipukatega üles kinni tõmmatud, peale seda läks pidurdamine veidi etemaks, aga pedaal vajub ikkagi põhja.

Sõber, kes esinduses töötab soovitas süüde sees või käiva mootoriga õhutada ja nina üles tõsta, sai ka nii tehtud, aga jälle kasu mitte midagi.

Kõik piduri torud-voolikud on kuivad, niplitest midagi ei leki jne. Pedaal põhja vajutada, siis hakkab abs krõbistama ja auto ujuma, ainult esimesed pidurid nagu rakenduvad, kui pedaal põhja ja kässarit tõmmata saab seisma jääda veidikenegi normaalsemalt. Õhutada sai nii, et siin oma 4-6 korda pedaali pumbatud, siis survet hoitud kuni sõber nipplit keeras ja alles peale nippli sulgemist sai pedaal lahti lastud.

Kõik ideed jne on teretulnud, sest iga päev 30km tööle vaja sõita.
Rahad praegu otsakorral, töökotta ei soovi ka minna, kui keegi soovib ise korda teha, siis saatke PM oma hinnaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.07.17 17:51 Tsiteeri


Arvatavasti on õhk sees ikka kuskil.
Igasugust jama on nähtud, kunagi oli ka sarnane probleem ühe autoga, lõpuks taipasime, et vale poole support on külge pandud ja õhutusnippel on all pool kui voolik. Mõnel supportil on vist võimalik ka nippli ja vooliku augud sassi ajada, mõõdud on samad.
Aga kas ABS-iga autol peab see regulaator üldse olema enam?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.17 18:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Arvatavasti on õhk sees ikka kuskil.
Igasugust jama on nähtud, kunagi oli ka sarnane probleem ühe autoga, lõpuks taipasime, et vale poole support on külge pandud ja õhutusnippel on all pool kui voolik. Mõnel supportil on vist võimalik ka nippli ja vooliku augud sassi ajada, mõõdud on samad.
Aga kas ABS-iga autol peab see regulaator üldse olema enam?


Teeninduse sõber ütles ka, et ei saa või ei pea olema, aga ikka on küljes (nüüd nagu väga ei ole enam..)
Supportitega see teema, et nippel mõlemal poolel sama kohapeal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 02.07.17 19:14 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=173136 ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 02.07.17 19:49 Tsiteeri


Nii vanal autol pakuks, et peasilindri vahetus annab kõvasti juurde, suure tõenäosusega likvideerib probleemi üldse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.17 21:05 Tsiteeri


Nii hull mure aga lahendus lihtne. Enda viga 100% ja kell 3 ööpimedas panin supportid valele poole et nippel jäi alla................ pidurid korras nüüd...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 03.07.17 04:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kilovatt
Nii hull mure aga lahendus lihtne. Enda viga 100% ja kell 3 ööpimedas panin supportid valele poole et nippel jäi alla................ pidurid korras nüüd...

Müts maha nende ees, kes oma lihtsa eksimuse sellistesse teemadesse ka kirja panevad ;) http://ufo.planet.ee/foorum/hail.gif
On ka endal öötundidel apsakaid sisse visanud asju komplekteerides, nii et hommikul tuleb uuesti lahti võtta ja mõni vidin kuhugi "vahele" lisada :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
230Ott
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Espace 4; Scenic II

postitati 04.07.17 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kilovatt
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Arvatavasti on õhk sees ikka kuskil.
Igasugust jama on nähtud, kunagi oli ka sarnane probleem ühe autoga, lõpuks taipasime, et vale poole support on külge pandud ja õhutusnippel on all pool kui voolik. Mõnel supportil on vist võimalik ka nippli ja vooliku augud sassi ajada, mõõdud on samad.
Aga kas ABS-iga autol peab see regulaator üldse olema enam?


Teeninduse sõber ütles ka, et ei saa või ei pea olema, aga ikka on küljes (nüüd nagu väga ei ole enam..)
Supportitega see teema, et nippel mõlemal poolel sama kohapeal.


Mingil põhjusel pandi neid rõhuregulaatoreid ka ABS-ga autodele külge. Ma ei uskunud oma silmi kui esimest korda seda ABS-ga auto all nägin. Ehitatud oli see 1994 aastal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 04.07.17 17:58 Tsiteeri


Eks ABS on ju pandud blokeerumise takistamiseks, mitte pidurdusjõu sildade vahel jagamise eesmärgil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.17 13:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 230Ott
Tsitaat:
Algselt postitas: kilovatt
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Arvatavasti on õhk sees ikka kuskil.
Igasugust jama on nähtud, kunagi oli ka sarnane probleem ühe autoga, lõpuks taipasime, et vale poole support on külge pandud ja õhutusnippel on all pool kui voolik. Mõnel supportil on vist võimalik ka nippli ja vooliku augud sassi ajada, mõõdud on samad.
Aga kas ABS-iga autol peab see regulaator üldse olema enam?


Teeninduse sõber ütles ka, et ei saa või ei pea olema, aga ikka on küljes (nüüd nagu väga ei ole enam..)
Supportitega see teema, et nippel mõlemal poolel sama kohapeal.


Mingil põhjusel pandi neid rõhuregulaatoreid ka ABS-ga autodele külge. Ma ei uskunud oma silmi kui esimest korda seda ABS-ga auto all nägin. Ehitatud oli see 1994 aastal.

Algusaegadel sai ABSi välja ka ju lülitada, lumise tee vmt jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.17 21:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
Tsitaat:
Algselt postitas: 230Ott
Tsitaat:
Algselt postitas: kilovatt
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Arvatavasti on õhk sees ikka kuskil.
Igasugust jama on nähtud, kunagi oli ka sarnane probleem ühe autoga, lõpuks taipasime, et vale poole support on külge pandud ja õhutusnippel on all pool kui voolik. Mõnel supportil on vist võimalik ka nippli ja vooliku augud sassi ajada, mõõdud on samad.
Aga kas ABS-iga autol peab see regulaator üldse olema enam?


Teeninduse sõber ütles ka, et ei saa või ei pea olema, aga ikka on küljes (nüüd nagu väga ei ole enam..)
Supportitega see teema, et nippel mõlemal poolel sama kohapeal.


Mingil põhjusel pandi neid rõhuregulaatoreid ka ABS-ga autodele külge. Ma ei uskunud oma silmi kui esimest korda seda ABS-ga auto all nägin. Ehitatud oli see 1994 aastal.

Algusaegadel sai ABSi välja ka ju lülitada, lumise tee vmt jaoks.

Sõbral oli selline nali, et vihmase ilmaga (jäärajal) sõitsid lülitas absi välja (tuli hakkas põlema) ja kuiva ilmaga lükkas tagasi sisse :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]