Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |
SalmI
huviline
Registreerunud 30.11.16
Asukoht: Keo Küla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 Avant 2.5TDI 88kw 1990, Skoda Superb II 2.0TDI 125kw 2011
|
|
Pange selle teem animeks üleüldine amortide hõõrumine. Mingitest vanadest audidest siin asi juba sama kaugel kui põhja korea demokaatiast
Lugupidamisega,
SalmI
|
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Premium amorditootjad üle maailma ütlevad kui ühest suust, et amordi kasulik eluiga on kuni 50 000 miili.
Aga juudid kindlasti oma sepitsustega ka kõige selle taga eksole.
|
Kulla inimene isegi Sachsi reklaamvideos on öeldud, et PEAL 50 000 miili VÕIB amortidel esineda väsimuse märke.
Jääb justkui mulje, et sa kogud siin postitusi nagu ka teistes teemades, et oma sigantuurile reklaami teha.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Jah õige. Ka Sachs on üks premium tootja ja nii ongi ehk kulla inimese mulje all olev haugub ju vale puu all aga abiks seegi.
Aitäh ka reklaami toetuse eest.
Tsitaat: | Algselt postitas: Rst
Kulla inimene isegi Sachsi reklaamvideos on öeldud, et PEAL 50 000 miili VÕIB amortidel esineda väsimuse märke.
Jääb justkui mulje, et sa kogud siin postitusi nagu ka teistes teemades, et oma sigantuurile reklaami teha. |
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Premium amorditootjad üle maailma ütlevad kui ühest suust, et amordi kasulik eluiga on kuni 50 000 miili.
|
OT amortidest jätkub.
Kust sa sellise lolluse nüüd välja võtsid?
Ühest suust nad ei ütle kindlasti sellist jama. Tsekkisin paari minu jaoks "premium" tootjat:
KONI North America LLC warrants all new KONI shock absorbers (purchased after 5/1/1980) and suspension kits (purchased after 1/1/1995) to the original
retail purchaser for use in the United States and Canada against defects in materials and workmanship, excluding mounting hardware and bushings, when
used under normal operating conditions for as long as the original purchaser owns the vehicle registered for street use on which the KONI shock
absorbers were originally installed.
Originaaltekst SIIN
Kui Konidega varem sõitnud pole, siis soovitan. Isegi siin Eestis nad ajavad mingit sellist eluaegsuse poliitikat.
50k miilist pole juttugi.
(reguleeritav Koni oli, tõsi, see amort, mis ka testpingi kõige kõvemas asendis hulluks ajas; koos madala kõva vedru ja madalaprofiilse rehviga teatas
pink, et amordid ei tööta üldse ja vaheta nad ära...)))
Ainult heavy duty bussidel ja kastikatel räägitakse midagi 300000 miilist. Mis on ligi 500k km???
Mul oli kunagi Alfa Romeo 75 3,0V6, tehasest kollased Konid all. Käisid ka alt ära ja seda meerikamoodi sissesurumist ma ei suutnud teha. Auto oli
siis 13a vana.
....................................
Saksa Bilsul USAs mingi analoogiline teema:
ThyssenKrupp BILSTEIN of America warrants its gas pressure shock absorbers against defects in workmanship and materials for as long as you, the
original purchaser, own your car. If a shock/strut malfunctions and Bilstein determines it to be defective, we will either replace it or repair it
depending on the term of the warranty based on the assembly’s model type.
Biltseini tekst siin.
Keegi on oma Kia vms auto amortidega ikka kõvasti pihta saanud....
Kasutanud siis kasvõi KYB-i vms ida poolt pärit asja, minuarust need olid Mazda 6-el tehasest all ja never polnud probleeme.
.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Õpi, mida valdkonna eksperdid asjast arvavad ja harjuta ka internetiotsinguid.
http://www.monroe.com |
Monroest ma ei arva midagi.
Minuarust nende maaletooja Automeister on neid juba 15a vaid ringi vahetanud.
Sama on Gabrieliga. (keda praegu toob ...eiteagi. Atoy?)
Mingi "premium", nagu ütled, nad ei ole kunagi olnud.
Ja kõik töökojad kaklevad kunde + maaletoojaga selle üle, kes garantii puhul vahetuse kinni maksab.
Selleks pole internetiotsinguid vaja tehagi, kui autonduses oled pisutki sees oleksid olnud.
Bilsteini Limited Warranty kohta ehk tuleb nüüd asjalik kommentaar?
Neil ju pole seda lolli reklaamiklubi juttu 50k miili kohta...
.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
|
Kui õigesti mäletan (mälu ei peta), oli algselt juttu vanemate AUDI C3 ja C4 mudelitest.
Nüüd aga jahvatatakse pikalt amortidest, kas peavad vastu 50tuh. või 300tuh. ja enamgi km.
Teema algne mõte näib olevat kadunud minevikku.
Üks avaldab arvamust, et PEAB progressiga kaasa minema ja üha uuemat tehnikat tundma õppima (ostma), mis sellest, et erinevad maksud/kohustused
küündivad kuus lihtinimese poole või enamgi sissetulekuni. Ikkagi UUS asi!
Teised taas kiidavad vana tehnikat, mis viib sihtkohani suhteliselt samaväärselt, kui just mitte arvestada , et kaubanduslik välimus ei ole vahel just
kiita.
Keegi arvestab, kui palju maksab km läbimine ja autode turvalisuse taset.
Imelik küll, aga olen uudistes lugenud ka sellest, et hukkuvad ka need juhid, kel turvavöö nõuetekohasekt kinnitatud (turvavöö päästab elu?) ja
istumise all mitte 198... .a. igati vananenud tehnika.
Lõpetage see jura, saage kokku, neetige teineteisel oma vaadete kaitseks ninasid ja ´´..... ja koidikul me otsustame, kes meist on õige ..... kas
siis AUDI omanik või eestlane´´.
Milleks vaja tühisest teemast selline ´´pommitamine´´ esile kutsuda? Just nagu 44-ndal.
Kas pidurid pole korras, vä?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Vaata. Need ja ka mõned teised pidurid võivad korras olla aga kui 100 000km sõitnud liisingu all olev iludus oma lõppenud amortide tõttu, 10 meetrit
hiljem ettenähtust on võimeline peatuma ning teema all olevale C4-le külje pealt sisse uhab siis ainult 1 on kindel - inimesed ei ole
pommikindlad.
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
|
C4 võtsin esisillast 350k pealt Boge välja ja see oli nagu uus. Asemele läks Koni ja no on hea sõita ka, ei lõhu ja on 80% peale keeratuna ideaalsed
igas sportlikus ja ka "comfort" olukorras. Garaazis ühed b5/c5 konid ca 10 vms aastat vanad, vähemalt 4 auto all olnud ning ka korralikult tappa
saanud ja näevad tõesti kesised välja, aga funktsioneerivad siiani nagu uued.
Aga pange puid edasi, ikka tore ajaviide.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
rendoqoz
huviline
Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal
|
|
Viskan ka enda sõna sekka. Ehk läheb natukene teemasse...
Enda Anneliga (98') varsti 200k KM läbi vuranud. Selle aja jooksul ei ole ta miskit suuremat väljaminekut soovinud (mille oleks põhjustanud kehv
kvaliteet või midagi taolist - vähemalt minu arvates). Tõsi, ostes oli tal mingil ime moel mootori plokid omavahel ühendatud - ju oli tegemist
kerge parandusega enne müüki.
Aasta pärast ostmist tahtis "uut" alumist plokki, kuna vanaga oli jumal teab mida tehtud. Hakkas tosooli lekkima ja ainuüksi tihendi vahetusest ei
piisanud. Pikem jutt...
See on ka suurim ühekordne väljaminek. Pärast seda enamjaolt kuluosad. Hammasrihmade vahetused, veermik (laagrid/õõtsad, 1x! terve ring amorte ja
tagumised kaks sillatala puksi (1x)... jms). Ahjaa, mingiaeg hakkas kõrgsurve pump lekkima. Täpselt ei mäleta miks, aga sai võetud teine kasutatud
pump ja töötab see siiani (vana alles ja peaks peale tihendite vahetust OK olema).
Õlivahetus 10'000 tagant, 2x olen ka käigukasti õli vahetanud. Sisemisi veovõlli otsasid ei ole vahetanud, ainult välimisi (ja ka neid mitte üle 3
korra). Viimati sai profülaktika mõttes hüdrotõukurid + klapikambrikaane tihend vahetatud (üks tõukur oli teistest natukene rohkem kulunud, muus osas
täitsa OK). Autot hoidnud ja hooldanud heaperemehelikult ja pigem ennetavalt, mitte tagantjärgi. Tee peale ei ole jätnud kordagi.
Mõistagi vanuse + läbisõidu tõttu (julgen väita, et koos kerimisega 500+t) vajaks tegemist kere, roolilatt ja turbo - lõtk siiski üsna väike. Ja siis
kliimapump. Siiski saan öelda, et juppe on saadaval, need kestavad täitsa OKilt (hetkel KYB amordid ~70'000, poolteljed 60+ jne) ja vahetus pole
keeruline.
Starterit/genekat või midagi sellist ei ole vahetanud (geneka laager/sidur ainult 1 kord). Probleeme ei ole olnud, käivitunud iga ilmaga (ka -30
kanti, krõbedamat ei mäleta). Samuti olid ees enne minupoolset vahetamist originaal Audi amordid (arvatavasti teine jooks, ei tea öelda). Ka taga olid
pidurikettad audi märkidega (natuke üle aasta tagasi sai vahetatud, ehk et kestsid ~5 aastat minu käes).
Seega kestab küll ja ei oska midagi halba öelda. Kas ta just vanakooli masin on, aga sinnapoole kindlasti. 2001+ on juba uuemad ja mõnevõrra
kapriissemad minu arust.
Veel:
Sugulase VW Passtat B5.5 (2005a aga 2001a kerega) kestis VW märkidega TRW esisild ~330 tuhat KM enne, kui vahetatud sai. Tõsi, ei oska öelda mitmes
jooks see olla võis või kas seda oli eelnevalt esinduses vahetatud mingiaeg. Aga kõik olid originaalid.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Sama siin. Mõnuga sügan selliseid kõva-haugatusi.
Palun video koos piduritestiga uute amortidega versus "tappa saanud" KONI.
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
C4 võtsin esisillast 350k pealt Boge välja ja see oli nagu uus. Asemele läks Koni ja no on hea sõita ka, ei lõhu ja on 80% peale keeratuna ideaalsed
igas sportlikus ja ka "comfort" olukorras. Garaazis ühed b5/c5 konid ca 10 vms aastat vanad, vähemalt 4 auto all olnud ning ka korralikult tappa
saanud ja näevad tõesti kesised välja, aga funktsioneerivad siiani nagu uued.
Aga pange puid edasi, ikka tore ajaviide. |
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Vaata. Need ja ka mõned teised pidurid võivad korras olla aga kui 100 000km sõitnud liisingu all olev iludus oma lõppenud amortide tõttu, 10 meetrit
hiljem ettenähtust on võimeline peatuma ning teema all olevale C4-le külje pealt sisse uhab siis ainult 1 on kindel - inimesed ei ole
pommikindlad. |
Tihti oma autol amorte oled vahetanud?
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Neid läheb ja Tallinn sööb neid mõnuga. Uued vedrud ja uued amordid lähevad alati paaris/komplektis. Suurim üllataja on olnud üks premium sakslane,
mis tuli Leipzig munakividega tänavatelt. Esimesed laibad ja tagumised aladimensioonis.
Me ju teame, et amordid-vedrud on lisaks sõidumugavusele ja turvalisusele ka invest, et mitte sillaprobleemidega tegeleda (enneaegse kulumisega
seonduvalt), rehvide hävingut sisse võtta.
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tihti oma autol amorte oled vahetanud? |
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Neid läheb ja Tallinn sööb neid mõnuga. Uued vedrud ja uued amordid lähevad alati paaris/komplektis. Suurim üllataja on olnud üks premium sakslane,
mis tuli Leipzig munakividega tänavatelt. Esimesed laibad ja tagumised aladimensioonis.
Me ju teame, et amordid-vedrud on lisaks sõidumugavusele ja turvalisusele ka invest, et mitte sillaprobleemidega tegeleda (enneaegse kulumisega
seonduvalt), rehvide hävingut sisse võtta.
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tihti oma autol amorte oled vahetanud? | |
Kui tihti oma autol amorte oled vahetanud?
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Viimased 10 aastat 100k km juures kõige rohkem.
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Kui tihti oma autol amorte oled vahetanud? |
PS: Kasutan lahke küsija algatust. Hetkel on asap vaja MB SLK 171 esiamorte. Vedrud-padjad olemas. Bilstein saada alates augusti lõpp ja orikad pea
300€/tk.
Kellel asap premium pakkuda siis PS või tel.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
|
Hehh, mõistlik inimene remondib rodsterit ikka talvel, mitte si..a suusailma hooajal, kui katus maas saaks ringi poosetada.
Aga neid poolast ja saksast juppide toojaid on ju nagu seeni peale vihma tekkinud, mis need räägivad?
Mina olen küll nendelt suht siva igasugu lolle asju saanud.
Ja kui need ei kosta midagi, siis mis sommid ntx aka Koivunen räägib? KYB-il on ju kah vaste olemas ja siin Balti Autoosad või lihtinimesele Fixus
nende käepikendus. Motonetti ma ei tea, kust need oma asjad saavad.
Ja kui tõesti keegi ei taha müüa, siis http://www.ppvaruosad.ee/, las toovad leedust
mingid kasutatud.
Kui ikka cabriol päikesepaistes esiots hüppab, siis parem ikka kui mitte midagi.
Mis see amordivahetus x4 ikka maksab.
.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Vedru läks katki ja seetõttu adhoc vaja asjaga tegeleda. Mingit prügi ei taha sinna alla panna ja kui kannatuste valgusfooris kaua punaseks jääb siis
lähevad orikad alla.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
|
Jõudu. Sul on lihtsalt mingi amordifetish. Saa juba üle. Ma arvan, et jutt C4 omanikust, kes amorti ei jaksa vahetada, on ikka 'natuke' liialdatud.
A muidu laske kenasti ikka teemasse,
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Nagu tellitud laseme kohe ikka C4 ja fetish teemasse.
Käisid Pride-il ja keegi küsis mitu nokut mahub C4 tagaistmele nii, et pomm ei lõhkeks?
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Jõudu. Sul on lihtsalt mingi amordifetish. Saa juba üle. Ma arvan, et jutt C4 omanikust, kes amorti ei jaksa vahetada, on ikka 'natuke' liialdatud.
A muidu laske kenasti ikka teemasse,
veekaheksa |
|
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
|
Teema kisub natuke lillaks ära nende nokude ja mahtumistega. Mahutage oma asjad sinna kuhu endal tarvis - C4, C7, D2 või lausa DKW Munga
mudeliseeriasse. Milleks see ajuvaba ärapanemine? Las see amort siis kestab kaua ta kestab, igaühe enda asi.
Hr tl4704487 vahetagu kasvõi oma uksepolstril kruvisid iga kahe kuu tagant kui soovib, sest need ka ju ometigi kuluvad, see on Tema enda asi mis teeb.
Minu "pommikindlused" saavad remonti nii palju kui parasjagu tarvis ja ongi kogu lugu. Üle ei tasu ka mõelda.
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
|
Ah aitab küll sellest jamast.
Isiklikul tasandil saate privas edasi suhelda.
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |