o32neal
huviline
Registreerunud 24.06.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.17 03:35
|
|
|
Audi a4 176kw b8 müsteerium
Tere!
Mureks siis antud audi a4.
Täpset ajastust ei tea ja pole aru saanud millal ta seda viga teeb.
Nimelt. Sõidad ringi ja järsku hakkab kast vahetama käike teistmoodi. Paneb natuke liiga vara vale käigu sisse. Näiteks kui võiks olla 2. Käigu pööre,
siis auto arvab et paneb 1. Käigu.
Kui viga välja lööb suretad auto välja ja vendikas ees undab päris pikalt.
On kellegil olnud selline probleem ??
Parimatega
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 05.06.17 05:37
|
|
|
Ilmselt probleemi pole, toimub tahmafiltri tühjakspõletamise protsess, mis nõuab kõrgemaid mootoripöördeid.
Toomas
|
|
|
|
o32neal
huviline
Registreerunud 24.06.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.17 06:53
|
|
|
Natuke kahtlustasin seda. Kui nii teeb siis väike hais ka üleval. Aga ebameeldivalt toimub see protsess. Kas tõesti hakkab kastile see et vaja
tavapäraselt nooremaid käike. ?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 05.06.17 09:41
|
|
|
Kas masin saab ka mõne pikema otsa või ainult lühikesi linna sõite?
Kui lased igakord masina teeäärde ja mootori seisma põletuse ajal, saad varsti rohkem muret tunda, kui kasti toimetamine.
|
|
|
|
o32neal
huviline
Registreerunud 24.06.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.17 13:22
|
|
|
Linnasõit põhiliselt. Pole nagu nüüd kohe seisma jäänud kui mure tekib. Peaks laskma arvutiga ära põletada äkki ?
|
|
|
IvarV
huviline
Registreerunud 04.08.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 3.0 TFSI
|
postitati 05.06.17 13:31
|
|
|
Kui ise põletama hakkab veel, siis mine sõida maanteel natuke aega lihtsalt.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.06.17 17:26
|
|
|
Sinu autol on selline asi, nagu kasutusjuhend.
Soovitan see läbi lugeda. Nii võid vältida oma teadmatusest põhjustatud kalleid remonte
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 09.06.17 14:37
|
|
|
Tegelikult on suht nõme lahendus, kui juht saab alles autot seisma jättes teada, et tahmaka põletus jäi pooleli ning vent ees uhab. Kui nii juhtub
pidevalt, on varsti probleemid käes nii turbo kui tahmakaga. Kohe uuesti sõitma minnes ei toimu midagi, kuna parameetrid pole enam piisavalt suured,
et põletust uuesti alustada. Parim, mida teha saab on mootor uuesti käivitada ja lasta paar minutit tiksuda, et rutem maha jahtuks see DPF süsteem.
Teine asi on start-stop süsteem. Ise olen oma autodel selle nõmeduse esimese 10 min. auto omamise jooksul maha kodeerinud, seega ei teagi tegelt, kas
foori all start-stop rakendudes DPF põletus katkeb või ei. Kui jah, siis tuleks kõigil kiiresti see maha progeda. Vist oli nii, et siiski DPF
põletades start - stop deaktiveeritakse selleks ajaks. Tavainimene ei saa mingil juhul sõites aru, kas põletus toimub, või mitte. Kolmene C7 näit. ei
tõsta mingeid pöördeid ega trikita käikudega, rääkimata manuaalkastiga B8, C6 ja C7 autodest. 176kw B8 s-tron võib-olla tõesti teeb seda, pole omanud
sellist kooslust.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 10.06.17 08:42
|
|
|
Olen kah seda meelt, et põletusprotsessi võiks lõpuni sõita. Muidugi sellest ei ole väga midagi, kui ka pooleli jätab. Jätkab järgmisel sõidul uuesti,
kui oma parameetrid kätte saab. Alati ei ole meil selleks aega, et peale sõidu lõppu nina summutisse torgata ja üks täiendav tiir teha
VAG Start-stop masinatel regenereerimisel masinat välja ei suretata. Maha kodeerimise alternatiivina on mõistlik nupule "mälu" kodeerida s.t. jätab
nupu "OFF" asendi ka peale mootori seiskamist meelde. Toimib C7 ja B8.5 (2012+) peal, B8-t ei tea.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
KrizKa
huviline
Registreerunud 23.11.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 01'
|
postitati 10.06.17 15:21
|
|
|
Ise sai kunagi ühel teisel diisliga liikuril see tahmafilter eemaldatud ning ajust välja progetud + väike chiptuning otsa ning asi liikus ikka palju
nobedamalt edasi
"Kui keegi küsib kuidas jaksan autot ülal pidada - LPG..."
|
|
|
|