mikk1992
huviline
Registreerunud 14.04.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.17 10:43
|
|
|
3.0 tdi 165 kw ketipingutid, tallad, ketid
Tere!
Siuke mure, et käima pannes 1-2sek käib kerge keti hääl edasi vaikus majas, Soovitage kohti Kus neid vahetada, mõistliku hinna eest. Ning Kes kokku
puutund sellega, palju umbes sõita saab, kui kiire vahetusega on, kui rahulikult sõita ning pähe mitte anda.
Tänud ette!!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.05.17 12:56
|
|
|
Mõni laseb mitu aastat väikse kõrinaga külmkäivitusel ja midagi ei juhtu. Seega, kui hommikuti väike kõrin sees sekundiks, ei juhtu niipea midagi.
Värske hea õli, näit. Motul 5w30 vw507 ei tee kah paha, mõnel kaob kõrin sootuks. Kui juba soojalt kah kõvasti lagistab, on asi hull ja varsti laiali
kogu katel.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 18.05.17 13:44
|
|
|
Kui kõrina põhjust üksikasjalikumalt analüüsida, siis põhjuseid on kaks:
1. kett on veninud, see on ohtlik, kuna rullik võib tõusta hamba peale ja siis on kett katki ja klapid peas.
2. midagi viga ei ole, kuid mootori seiskudes jääb nukkvõll sellisesse asendisse, kus klapivedru surub nukka ja üritab teda keerata, mistõttu nukk
avaldab survet läbi keti ka keti pingutile ja see pressitakse pikemal seismisel tühjaks.
Mootori käivitudes ja õlirõhu tekkides olugord normaliseerub ketipinguti täitudes, seega kostub hetkeks keti häält.
Ohtlik see pole, kuna lõtk tekib alati tagasituleku poolel.
Keti "veo" pool pingutub silmpilkselt, kui väntvõll hakkab liikuma.
Sellisel puhul ei ole seda kõrinat näiteks igal hommikul, vaid olenevalt sellest, mis asendisse mootor on seiskunud.
Kõrina parandamine paksema õliga on viga.
Sellega kannatab külmkäivitusel õlirõhu ja voolavuse saavutamine.
0w-30 või 5w-30 viskoossusega õli on sobilik.
|
|
|
|
Liivo
huviline
Registreerunud 22.03.17
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 18.05.17 14:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mikk1992
Tere!
Siuke mure, et käima pannes 1-2sek käib kerge keti hääl edasi vaikus majas, Soovitage kohti Kus neid vahetada, mõistliku hinna eest. Ning Kes kokku
puutund sellega, palju umbes sõita saab, kui kiire vahetusega on, kui rahulikult sõita ning pähe mitte anda.
Tänud ette!! |
Odavam on kohe korda teha,kui hiljem uus mootor otsida .
|
|
|
mikk1992
huviline
Registreerunud 14.04.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.17 14:50
|
|
|
Tänud, mõistlike vastuste eest kõigile, aga mis oleks kõige mõistlikum koht kuhu põõrduda, et kogu ketiliin ära vahetada`?
Flamenkost pakuti vahetus, kasti montaaz, stend, 900e
Forss pakkus vahetus - 1200e
Hinnad kuidagi liiga utoopilised.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 18.05.17 15:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mikk1992
Tänud, mõistlike vastuste eest kõigile, aga mis oleks kõige mõistlikum koht kuhu põõrduda, et kogu ketiliin ära vahetada`?
Flamenkost pakuti vahetus, kasti montaaz, stend, 900e
Forss pakkus vahetus - 1200e
Hinnad kuidagi liiga utoopilised. |
On sul ka aimu mis maksavad need varuosad ja töö?
Need on suht sõbralikud hinnad, võrreldes mis need olid kunagi.
|
|
|
|
mikk1992
huviline
Registreerunud 14.04.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.17 15:22
|
|
|
See mis ma kirjutasin on ainult tööö raha ilma varuosadeta.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.05.17 15:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mikk1992
Tänud, mõistlike vastuste eest kõigile, aga mis oleks kõige mõistlikum koht kuhu põõrduda, et kogu ketiliin ära vahetada`?
Flamenkost pakuti vahetus, kasti montaaz, stend, 900e
Forss pakkus vahetus - 1200e
Hinnad kuidagi liiga utoopilised. |
See on odav hind, arvestades palju sellega tööd on ja jupid (ketid, tallad, pingutid, tihendid jne) tuleks kõik uued panna, kui juba laiali.
Läbiaetud esimese otsa kolmese elule taastamine maksab kogu auto hinna tihti. Lisaks ketimajandusele on surnud tihti ka pihustid, kolded, hammasrihm,
otsaratas, ja tahmakas, kui see on muidugi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 18.05.17 16:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mikk1992
See mis ma kirjutasin on ainult tööö raha ilma varuosadeta. |
Milliseid numbreid sa silmas pead, need 900 ja 1200 ainult töö eest pole kindlasti reaalsed.
Üks härra kunagi kirjutas siin lahti kõik need tööd ja varuosad, kui õigesti mäletan, siis oli tegijaks MT Autohooldus Tartus.
Summa kokku oli alla tuhande ikka.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 18.05.17 17:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mikk1992
See mis ma kirjutasin on ainult tööö raha ilma varuosadeta. |
Peenetes töökodades ligi 100 euri h maksta on kah tore .
Tsitaat: | Algselt postitas: outlaw
Kõige levinum c6 2,7 / 3,0tdi quattro kuni 2008a 6käiku automaatkäigukastiga:
Käigukast peale maha kogu kaasnevaga (sumps lahti, õlitorud lahti, poolraam alla, õli kontroll-lisamine, põhjakate ära jms, kõik kokku tagasi) 6.8h
Mootori tagumine kaan koos kõige kaasnevaga (ka ülemised kaaned, hammasvöö jms) 4,7
Kõik ketid ja pingutid, tihendid 1,6
Kokku 13,1h x mis iganes kellegi mootoriremondi tund maksab, millest 6,8h võiks tavaline lukksepatund olla.
+ vana auto puhul lisanduvad tööd, mis kuluvad näiteks summuti poltide maha saagimiesele, taastamisele jms. Tehase ajad kehtivad kuni 3aastat vanale
autole, iga lisa liigutus lisandub tehasenormtunnile, ei maksa kogu oma soomes saadud kipsikruvivaru põhjakattesse kruvida
Tartsi listile tuleb ilmselt lisada veel:
mootorisilikoon
hammasvöö poldid
turbiini poldid
ketipingutite poldid
atm kasti torude tihendid
natuke kastiõli
natuke mootori õli
summuti tihendid
muttrid
summutitoruklamber
turbo tagasivoolu tihend
jahutusvedelik
sildade regulleerimine
Ainult ülemiste ketikaante tihendite vahetusaeg 2,5h
Ainult ülemiste ketipingutite vahetusaeg (sisaldab ketikaante, põhjakatte, jahutusvedeliku, summuti eemaldamine, jms jantimist) 5,3h
Jällegi ärge võtke kõike puhta kullana, lekkivate tihendite korral lisatöö kindlasti lekkinud õlist puhastamine + cleaner, avanematud
summutipoldid.
Õlivahetus jms hooldus tuleb kettitööle lisa ajana/tööna juurde ja on soovituslikud
Materjalide hinnad on ka erinevatel pakkujatel kindlasti erinevad kas panna oe a-osad või b-osad või pooleks.
Kogu tegevus igapäevane ja lihtne nagu hamburger
Samas võib ju nagu vanal heal Hitleri 2,5 tdi-l teha pakkumise, mootoririhm 40.-, vahetus 100.- ja iga rulli-pinguti-muuvahetustvajava tagant
kliendile helistada, et nüüd lõpuks on kõik vajalik tehtud ja vahetatud saimegi jälle 800 kokku nagu kõige ettenägelikum, kogenum, kallim pakkumine
esialgu oli...
Lugege ikka ridasid ja koguseid ka, samas võiks küsida miks ühel on mingid detailid pakkumises teisel mitte. Vastused "ei pea neid vahetama"
liigituvad valdkonda rattaid ei pea ka alla panema, saab ju kokkuhoida ja piduriketaste peal ka sõita
Auto pidamine, remont ja kulu sellele on paratamatult alati ebameeldiv-kallis. |
|
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 22.05.17 21:57
|
|
|
Teema algatajalt muidugi kõige õigem lähenemine et kohe kogu ketiliin, aga huvitav et keegi pole soovitanud ära vahetada ainult ülemisi ketipinguteid.
Töö jääb koos varuosadega 500e kanti ja enamikel mootoritel probleem kaob.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 23.05.17 11:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miky100
Teema algatajalt muidugi kõige õigem lähenemine et kohe kogu ketiliin, aga huvitav et keegi pole soovitanud ära vahetada ainult ülemisi ketipinguteid.
Töö jääb koos varuosadega 500e kanti ja enamikel mootoritel probleem kaob. |
See on heal juhul ajutine lahendus.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.05.17 20:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
See on heal juhul ajutine lahendus. |
Kogu auto on üks ajutine lahendus!
Ka originaalsüsteem on "ajutine lahendus".
Peale ülemiste vahetust saab reeglina kõrinavabalt sõita veel 50 000 km kanti, siis vajab kogu mäng vahetust, sest kett venib nii palju välja
lihtsalt, mitte ei ole ainult pingutid tuksis.
Väga paljud inimesed müüvad auto enne maha, kui 50 000 veel otsa sõidavad.
Samuti ülemiste ja alumiste vahetuse tööd peaaegu ei kattu. Väga vähe läheb raha kaotsi, kui ainult ülemised alguses teha.
Ma igal juhul arvan, et alguses mõistlik ainult ülemised vahetada ning kui probleem ei lahene, siis juba kogu mäng. Või siis kõik ülejäänud töö
mõnevõrra hiljem.
Aga jah, esimese otsa 3.0 TDI ostes peaks ikka uurima, kas ketiliin on korras, kas pihustid on korras. Need kaks asja maksavad kohe auto hinna, kui
korda tegema hakata.
|
|
|
|
mikk1992
huviline
Registreerunud 14.04.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.09.17 09:17
|
|
|
|
|
|
Germo31
huviline
Registreerunud 16.01.17
Kasutaja on eemal
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 03.11.17 16:33
|
|
|
Osad ketitallad on puudu sellest komplektist, või äkki siis ei vahetatagi neid tavaliselt, ei oska öelda seda.
|
|
|
rv30
klubiliige
Registreerunud 05.09.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi TT 8N
|
postitati 03.11.17 19:45
|
|
|
See on õudus, kuidas eestlaste kirjaoskus on alla käinud. Pealkirjas on viga ja keegi ei juhi sellele tähelepanu.
Märkus moderaatorilt: kohendasin pealkirja.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 15.08.21 12:54
|
|
|
Kasutan küsimiseks vana teemat:
Naise 165kW teeb käivitamisel koledat häält, tuleb vist kett ära vahetada.
Eesti netipoodides peamiselt FEBI ja SWAG, hinnad 500EUR kanti. Kas neid komplekte pannaksegi ja kas on ok, varem toodi enamasti originaal osad.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.08.21 04:08
|
|
|
C7 ketiliin Febi pakendis oli originaalosa lihvitud märkidega. C6-te ei oska öelda. Keegi oskab, Andrec kindlasti.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.08.21 10:29
|
|
|
C6 sama teema, et febi pakendis pingutid originaalosa lihvitud märkidega.
Endal 171kw c6 340 000 läbisõiduga, on nüüd viimased ca 3000 km teinud mõnel käivitusel kõrinat. Samas vahepeal võid mitu päeva nii sõita, nagu poleks
miskit viga. Auto saksast toodud 200 000 läbisõiduga ja ilmselt originaal asjad küljes.
Vahepeal oli mõte vahetada prooviks ainult ülemised pingutid, kuid selle kohta ka vist igasuguseid arvamusi
|
|
|
|