Lehekülgi: 1 2 |
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 17.05.18 07:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkangur
Eile õhtul lõpuks paigaldasin ning kodeerisin RNS-E tarbeks AUXi, kaabli vedasin hetkel ajutiselt käetoe alla keskkonsooli alt, tulevikus katsub mõne
parema asukoha sellele leida.
Kaabel tuli kasutajalt Rocket
|
Reklaamin oma lahendust ka, äkki pakub hoopis selline variant huvi https://gromaudio.com/store/bt3_adapters/audi_98-10_bluetooth_hands_free_car_kit.html. Juhtmevaba ja väga mugav. Ühendab
automaatselt viimase seadmega juba puldist uste lahtitegemisel. Helikvaliteet sama nagu CD või mälukaardi pealt mängides, lugu saab vahetada RNS-E
enda pealt või roolinuppudega. Midagi kodeerima ei pidanud, ühendub lihtsalt CD-boxi pistikusse.
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.18 07:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Tsitaat: | Algselt postitas: mkangur
Eile õhtul lõpuks paigaldasin ning kodeerisin RNS-E tarbeks AUXi, kaabli vedasin hetkel ajutiselt käetoe alla keskkonsooli alt, tulevikus katsub mõne
parema asukoha sellele leida.
Kaabel tuli kasutajalt Rocket
|
Reklaamin oma lahendust ka, äkki pakub hoopis selline variant huvi https://gromaudio.com/store/bt3_adapters/audi_98-10_bluetooth_hands_free_car_kit.html. Juhtmevaba ja väga mugav. Ühendab
automaatselt viimase seadmega juba puldist uste lahtitegemisel. Helikvaliteet sama nagu CD või mälukaardi pealt mängides, lugu saab vahetada RNS-E
enda pealt või roolinuppudega. Midagi kodeerima ei pidanud, ühendub lihtsalt CD-boxi pistikusse. |
Kuna antud sõiduk on õnnistatud nii cd boksi kui ka bluetooth hands freega, mille kontaktide ning kõnede juhtimine käib läbi rnse või roolinuppude,
siis hetkel ei näe sellel mõtet.
Küll aga otsiks A6 C6 analoogset varianti bose süsteemi jaoks, ehk helisisendit.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 17.05.18 08:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Reklaamin oma lahendust ka, äkki pakub hoopis selline variant huvi https://gromaudio.com/store/bt3_adapters/audi_98-10_bluetooth_hands_free_car_kit.html. Juhtmevaba ja väga mugav. Ühendab
automaatselt viimase seadmega juba puldist uste lahtitegemisel. Helikvaliteet sama nagu CD või mälukaardi pealt mängides, lugu saab vahetada RNS-E
enda pealt või roolinuppudega. Midagi kodeerima ei pidanud, ühendub lihtsalt CD-boxi pistikusse. |
A2DP helikvalitet on CD omast 1/3 ja MP3 koodekiga võrreldes 256kbit/s
aptX võiks juba CD kvaliteediga veidi võrrelda, aga antud toode ei toeta seda.
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 17.05.18 11:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Reklaamin oma lahendust ka, äkki pakub hoopis selline variant huvi https://gromaudio.com/store/bt3_adapters/audi_98-10_bluetooth_hands_free_car_kit.html. Juhtmevaba ja väga mugav. Ühendab
automaatselt viimase seadmega juba puldist uste lahtitegemisel. Helikvaliteet sama nagu CD või mälukaardi pealt mängides, lugu saab vahetada RNS-E
enda pealt või roolinuppudega. Midagi kodeerima ei pidanud, ühendub lihtsalt CD-boxi pistikusse. |
A2DP helikvalitet on CD omast 1/3 ja MP3 koodekiga võrreldes 256kbit/s
aptX võiks juba CD kvaliteediga veidi võrrelda, aga antud toode ei toeta seda. |
"Sama" kvaliteedi all pidasin silmas tavainimese kuulmist ja näiteks Spotify'd (premiumiga 320kbit/s), mille puhul minu kõrv mingeid järeleandmisi
küll ei taba. Audiofiilidele tõenäoliselt on mõni muu toodang
Sorry OT pärast.
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.18 10:54
|
|
|
Kuna tundub, et kaane tuulutus on siiski läbi omadega, sai tellitud ära ning kätte uus oem kambrikaas tuulutuse, tihendi jms tarvikutega,
nädalavahetusel plaanib ära vahetada.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.18 07:16
|
|
|
Reede öösel sai ära vahetatud kambrikaas. Varuosakood 038103469AE. Mõtlesin, et kui korra juba kapotiall tegemist oli, peaks otsima ka kõik
katteplastikud, mida teatavasti b7 tehasest enamikele peale ei pandud.
Hetkel otsin nende koode.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 21.05.18 07:36
|
|
|
Aku peale käiva plastiku koodi vast ei hakka kirjutama.
8H0103927 - kate vasakule, täht koodi lõpus sõltub konkreetsest mootorist
8H0103928 - kate paremale.
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.18 08:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Aku peale käiva plastiku koodi vast ei hakka kirjutama.
8H0103927 - kate vasakule, täht koodi lõpus sõltub konkreetsest mootorist
8H0103928 - kate paremale. |
Tänud.
Jah, nende koodid olemas vastavalt siis suur kate 8E1819447 01C ja väike kate 8E1819422A 01C.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.18 12:17
|
|
|
Vahepeal on tekkinud veel mõned pudinad järgmiste sammude suunas edasi liikumiseks.
Sline esistange, sline võre, pesurikatted, kulunud käimari asemele uus uuetüübi nupp.
Hetkel puudu paigalduseks veel numbrialus ning alumised võred.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.18 08:53
|
|
|
Salongipoolelt väike uuendus ning ka vaikselt komplekteeruvast sline keredetailidest.
Lisaks sai ära lastud mõõta kliimarõhud, freooni kogus ning ära täidetud vajaliku tasemini.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.18 11:16
|
|
|
Juuli lõpus sai ära vahetatud tagumised pidurikettad, tagumised piduriklotsid ning esimesed piduriklotsid, alla läksid TRW komplektid.
Esimesed küll ei olnud kulunud, kuid millegi pärast ei olnud enam kuigi effektiivsed.
Lisaks kuna taaskord mädanesid tagumised nri tuled maha, sai vaadatud LED versioon, seekord küll mitte OE vaid "hiinaoriginaal", kuna polnud soovi
hakata lisatakistitega jändama. Üldpilt jäi viisakas, raamatut päris lugeda auto taga ei näe.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.18 11:04
|
|
|
Täna sain kätte Audi Tallinnast OEM mootoripadjad, 11.09 lähevad vahetusse koos regulaarse talvehooldusega (õlid+filtrid).
Lisaks leidis salongi oma tee vahepeal ka 3 kodaraga audi "sport" rool, mille peaks mingihetk ilmselt üle nahatama.
Lisaks peaks vaatama mingihetk originaal põrandamatid kõik uued, hetkel juhi oma on universaalne ja see püsib seal päris närviliselt.
Ja väike tagasivaade aastasse 2016 selle auto salongist..
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 05.09.18 16:16
|
|
|
Uut matti vaja tõesti, jääb kohe silma kui uks lahti teha.
Ilus puhas.
Lauri in Audi
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.18 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri0112
Uut matti vaja tõesti, jääb kohe silma kui uks lahti teha.
Ilus puhas. |
Kas keegi oskab kommenteerida, kuidas kannatavad kriitikat need automaailma mudelijärgsed klambritega matid?
Või reaalselt kannatab kasutada ainult revalist ostetud tootekoodi järgi originaale?
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.18 08:19
|
|
|
Augustis vahetatud tagaluugi numbrituled kestsid täpselt 4 kuud, ei kestnud ka see "hiinakas" kauem kui originaalid, sest niiskus ning mingi
kummaline kondens ronis taaskord vahele.
Kuna eelmine kord tulesid vahetades jäi meelde, et põhjaplaadi kontaktid olid väsinud, sai selleks korraks välja mõeldud plaan võtta tagaluuk
pulkadeks ning ära vahetada "juhtmestiku" osa liistust, mille remontkomplekti erinevad varuosaandmebaasid näitasid:
Varuosakood: 8e0971145
Loomulikult lahti võttes selgus tõsiasi, et sakslased olid mingist aastast teinud sellele liistule muudatuse ning asendanud selle juhtmestiku osa
plastmassi valatud radade ja kontaktidega
Siiski Audiga pole shortcute, nagu ma ka seda iga kord tõden, järgmine päev tuli siiski järgi minna tervele tagumisele liistule ning kõik ühes tükis
ära vahetada.
Varuosakood: 8P48275743FZ
Loomulikult nagu alati, kasutatud autosid tarbides, avastad igasugu uhkeid eelnevate omanike tuninguid, seekord siis selline:
Taastasin originaaljuhtmestiku ning ladusin kõik kokku tagasi:
Nagu alati, kiire tunni aja juhtmepuu vahetus venis kahe õhtu pikkuseks nokitsemiseks, nüüd vähemalt taastastud originaal seisukord ning jääb vaid
loota, et jääb ka kestma.
Lisaks sai ka vahepeal tekitatud S4 esimene võre, kumb ette läheb, paistab kevadel.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 12.12.18 18:11
|
|
|
Juba 2005 aasta isendil on plastikust liist numbritulede klemmidega, seega B6 sassi ei aja praegu?
Klaasmaja letis öeldi mulle kunagi, et juhtmetega on B6 ja liistuga B7.
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.18 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Juba 2005 aasta isendil on plastikust liist numbritulede klemmidega, seega B6 sassi ei aja praegu?
Klaasmaja letis öeldi mulle kunagi, et juhtmetega on B6 ja liistuga B7. |
Jah, 2005/6 see muudatus tuligi just. Juhtmepuuga on alumiiniumliist ning trükkplaadiga on plastikust. Muudatus tehti alumiiniumi liigse oksüdeerumise
põhjustel ilmselt. Kõik see info tuli hiljem ja läbi kogemuste. Samas näitab seda juhtmestiku nii 2004-2010 a8, 2001-2006 a4/s4/rs4 ja cabriole.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.19 06:49
|
|
|
Lõpuks sai ette kruvitud nädalavahetusel audi s4 esistange koos kapotivõrega. Varakevadel läksid külge originaal kojamehed.
Lisaks sellele sai vahetatud kliimarõhu andur G65 (Hella) ning lahti võetud/puhastatud salongi sise/välisõhu klapi servo.
Hetkel on veel puudu alumised stange võred ning numbriraami ümbris, mille peale on revalisse päring/tellimus saadetud.
Esistange - 8E0807105F
S4 võre - 8E0853651K
Vasak udutule võre - 8E0807681F 01C
Parem udutule võre - 8E0807682G 01C
S4 nr alus/ümbris must 8E0807285AT3FZ
Adapter nri ja stange vahel - 8E0807083A
Vent. ava kate par. 8E0807152A
Õhusuunaja vasak coolerile- 8E0117335N
Kliimarõhu andur G65 8E0959126B
Kojamehed 4B0998002
See aga viga ei lahendanud kliima osas. andur Hella oma. jäi viga signal outside specifications ning tühikäigul kohapeal näitab aiateibaid ehk 33bari
ja 99.5%. Süüde sees 1bar ning mõned protsendid, ehk atmosfääri rõhk. Lasen rõhu kellaga üle mõõta, et kindel olla õiges süsteemi rõhus ning siis
uurib edasi- vale/praak andur?
00819- High pressure sensor (G65)
16-00- Signal outside specifications
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 03.06.19 15:01
|
|
|
Mul oli b7 kliimaga saranane viga. Aga vist täpsemalt "signal too high". Kuuma ilmaga viskas kliima tagant ära ka. Kliimaradikas oli umbes.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 03.06.19 15:53
|
|
|
B7 ikka jube väike võrreldes c6ga.
Lauri in Audi
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.19 12:55
|
|
|
Viimane seis on selline, et kuna vana anduri vahelt oli rõhk maha jooksnud nagu ma ka kahtlustasin- jäljed olid peal. Sai kliima peale rõhu mõõtmist
uuesti ära täidetud. Peale mida arvuti sappa, veakoodid olid alles, kustutasid ära ja tulid kohe tagasi. Vaatasid töötava mootoriga näitas endiselt
33bari ning 99.5%.
Ajasin kasutatud töötava originaalanduri välja, vahetasin ära, kustutasin vead ära, kliima töötas ning antud menüü jäi ilusasti puhtaks. Kuvas õige
töörõhu ning protsendid. Ühesõnaga- põhjaliku uurimise peale- töötab ainult originaalanduriga, b osa anduriga ei tööta ega hakkagi toimima antud kombo
juures. Isegi mitte Hella omaga. Minu puhul polnud ka originaal andur enam tootmises erinevate andmebaaside järgi, seega ainus variant oligi toimiv
kasutatud osa. Ehk see lahendus aitab kunagi kedagi tulevikus.
Pilt vanast arhiivist:
Osasid detaile endiselt ootan kuna tulevad tellimise peale.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
a4b7sline
huviline
Registreerunud 11.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.19 21:39
|
|
|
Tere, kui saladus ei ole kes tegi tarkvara? ja palju chipiga juurde tuli kw ja nm? ja kuidas kütuse kulu peale chippimist on?
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.19 06:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a4b7sline
Tere, kui saladus ei ole kes tegi tarkvara? ja palju chipiga juurde tuli kw ja nm? ja kuidas kütuse kulu peale chippimist on? |
Softi tegi CSG autohooldus. Täpseid numbreid ei oska öelda, kuna pingis ei ole käinud aga auto sai täiesti uue hingamise võrreldes eelneva olukorraga.
Kütusekulu on nii nagu vajutad ehk raske kommenteerida, mingit meeletut muutust ei täheldanud.
Vahepeal sain kätte revalist stange võred ning nina natuke rohkem jälle kokku- nüüd kannatab juba täiesti eest poolt ka vaadata :
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Minu poolt siia teemasse enam postitusi ei tule, seega võib selle lukku panna.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 07.06.19 10:21
|
|
|
Väga kena nina!
|
|
|
Hegol
klubiliige
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q & Audi 80 B3q 16v & Audi A4 Avant B9q & Audi Q4 e-tron q
|
postitati 07.06.19 11:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkangur
Viimane seis on selline, et kuna vana anduri vahelt oli rõhk maha jooksnud nagu ma ka kahtlustasin- jäljed olid peal. Sai kliima peale rõhu mõõtmist
uuesti ära täidetud. Peale mida arvuti sappa, veakoodid olid alles, kustutasid ära ja tulid kohe tagasi. Vaatasid töötava mootoriga näitas endiselt
33bari ning 99.5%.
Ajasin kasutatud töötava originaalanduri välja, vahetasin ära, kustutasin vead ära, kliima töötas ning antud menüü jäi ilusasti puhtaks. Kuvas õige
töörõhu ning protsendid. Ühesõnaga- põhjaliku uurimise peale- töötab ainult originaalanduriga, b osa anduriga ei tööta ega hakkagi toimima antud kombo
juures. Isegi mitte Hella omaga. Minu puhul polnud ka originaal andur enam tootmises erinevate andmebaaside järgi, seega ainus variant oligi toimiv
kasutatud osa. Ehk see lahendus aitab kunagi kedagi tulevikus.
|
Kusjuures ise maadlen siin mitu aega juba sama murega oma B7-ga. Kahtlustasin kohe algusest seda Hella anduri mitte sobivust, aga kuna kliimaremontija
leidis, et reaalselt oli ka rõhuga probleeme, siis sai vahetatud nii radikas, kui ka kuivati. Plaan oli samuti lammutuseautolt originaalandur tuua ja
proovida sellega. Kõige naljakam on see, et mingitel perioodidel kliima töötab täiesti kenasti, aga siis kui logid anduri signaali, käib see nagu sae
hammas.
Igaljuhul on sellest abi, et keegi on probleemile lahenduse leidnud ja proovin ka ise ikka anduri veel ära vahetada. Kuna ma ise igapäevaselt sellega
autoga ei sõida, siis viiimati mulle öeldi, et puhus kenasti külma jälle
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |