Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: quattro ost (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3926)
type85
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90, Type 85

postitati 13.06.05 08:43 Tsiteeri
quattro ost



Tere,

Vabandan, kui mul jäi kahe silma vahele teema, kus samu küsimusi on juba käsitletud.

Mida peaks kõige kriitilisemalt jälgima quattrot ostes:

Lugesin siit kuidas kontrollida difrite toimivust, mida veel kindlasti (ja kuidas) saaks kontrollida ise?
Ehk on mingid nõrgad kohad vms..

Priit
Seni type 85 non quattro - plaanis type 85 quattro.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 13.06.05 09:31 Tsiteeri


Niih,
difrite kohapealt siis kontrolli kas lukk töötab. Selleks lülita lukk sisse ja proovi autot ringi pöörata, st. sõida võimalikult väikest ringi pidi. Sisemine tagumine(tagumise difriluku korral) ratas peaks hakkama maad kratsima. Siis otsejoones rahulikult kiirenevalt sõites peaks ta hiljemalt ~40km/h juures luku ise välja viskama. Seda, kas lukk on reaalselt ka maha tulnud saad kontrollida jälle ringiratast sõites, nüüd ei tohi enam sisemine ratas maad kratsima hakata.

Teine asi, millega ise autot ostes alt läksin, otsi näiteks mõni tänav kus on palju kaevuluuke. Sõida seal nii, et rattad käivad just luuke pidi. Kui seda tehes hakkab tagumine ots ennast külgedele viskama, siis on väga suure tõenäosusega tagarataste külgkalde vardad omadega õhtal. See on tagasilla juures üks kallemaid lõbusid(~1000-2300 eek tükk * 2).

Difri kontrollimiseks veel üks võimalus on auto libamisi ühte otsa pidi mingi nuki peale ajada nii, et üks ratas maast õhku tuleb. Sellises situatsioonis peaks sul auto seisma jääma, kuna kogu vedu kantakse sellele õhku tõstetud rattale. Jällegi lukk sisse ja siis peaks auto rahulikult edasi sõitma.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 13.06.05 09:46 Tsiteeri


Kuna jutt on Typ85 Quattro ostmisest, siis sellel on manuaalselt vaakumiga opereeritavad difrilukud, mis ei lülita ennast mingil kiirusel iseenesest välja. Proovida saad jah nii nagu lorrap kirjutas, kui keskdifri lukk ikka töötab, siis hakkab auto jubedalt kangutama kui asfaldil kõveras trajektooris sõita. Tagadifri lukku saad muuhulgas nii kontrollida, et tõstad terve auto 1 külje üles ja keerad lüliti number 2 peale (lukus nii kesk- kui tagadiffer). Kui auto siis maha sõidab, mitte ei keeruta üleval olevaid rattaid, siis tagadifri lukk töötab.

Käiguvahetusel kostvat tagadifri kolksu ära karda - see on Audide tüüpviga, difripatjade vahetus veidi aitab seda leevendada, aga mitte päris ära kaotada. Vaata kriitilise pilguga veovõlli kattekumme jms. No nagu ikka autot ostes. Quattro-Audi ei ole mingi imeasi, vaid täiesti tavaline auto, mille kohta kehtivad kõik tavapõhimõtted. Typ85 Quattro on ostueelse ülevaatuse seisukohalt veel eriti lihtsakoeline aparaat...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
type85
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90, Type 85

postitati 13.06.05 11:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lorrap
siis on väga suure tõenäosusega tagarataste külgkalde vardad omadega õhtal. See on tagasilla juures üks kallemaid lõbusid(~1000-2300 eek tükk * 2).


on selliseid teadaolevaid "lõbusid" veel karta?

Kas käigukast peaks lülitamisel tunduma erinev esiveolise omast?

Kui kapoti all on kõik enam vähem sama, kui mitte quattrol, siis ehk seal midagi üllatavat pole.

Kui emb kumb difri lukkudest ei toimi, kas tuleks mõni muu isend välja vaadata - ehk mis on levinumad vead ja kas need on rahamahukad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 13.06.05 14:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: type85
on selliseid teadaolevaid "lõbusid" veel karta?


Hetkel küll midagit ei meenu. Arvestada tuleb muidugi sellega, et Quattro tagasild on oma ehituselt enamvähem sama mis esisild. Ehk siis lihtsalt jubinaid rohkem. Aga otseselt seda jubinate rohkust nüüd küll kartma ei pea. Kui asi korras, siis peaks ikka kestma küll. Et nagu Joel ütles, pole see Quattro mingi imeloom. Tavaline sõiduauto.

Tsitaat:
Algselt postitas: type85
Kas käigukast peaks lülitamisel tunduma erinev esiveolise omast?


Ei, minu meelest pole küll mingit vahet, kui siis teinekord ainult seda et taga võib järsemal käiguvahetusel mingit kolksu kuulda, aga jällegi, nagu Joel ütles, ei maksa sellest paanikasse sattuda. Mul kolksub ja ei ole miskit halba sest old.

Tsitaat:
Algselt postitas: type85
Kui kapoti all on kõik enam vähem sama, kui mitte quattrol, siis ehk seal midagi üllatavat pole.


Sama.

Tsitaat:
Algselt postitas: type85
Kui emb kumb difri lukkudest ei toimi, kas tuleks mõni muu isend välja vaadata - ehk mis on levinumad vead ja kas need on rahamahukad?


Mnjaaa, see on vist küll selline teema, et väga ei ole mõtet omale p....s difritega autot kaela osta, parem vaata midagit muud. Aga see on isiklik arvamus ilma faktilise tõeta.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 13.06.05 15:22 Tsiteeri


Lorrap, mida täpsemalt sa pead silmas selle rataste kratsimise all, kui keerata väikse pöörderaadiusega? Mul on niimoodi, et ümber keerates tekib selline vastik vibra või kumin. Hirmus ebameeldiv hääl ühesõnaga. Kas see ongi see kratsimine?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 13.06.05 15:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Lorrap, mida täpsemalt sa pead silmas selle rataste kratsimise all, kui keerata väikse pöörderaadiusega? Mul on niimoodi, et ümber keerates tekib selline vastik vibra või kumin. Hirmus ebameeldiv hääl ühesõnaga. Kas see ongi see kratsimine?

Tegelt ei tohiks seal mitte hääl olla vaid ikka rehv kraabib maastikul, sest lukk peaks hoidma mõlemaid rattaid pöörlemas samal kiirusel ja kui nüüd lukuga keerama hakata siis miskit ratast kakutakse lihtsalt tagasi/edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 13.06.05 16:24 Tsiteeri


mul on selline tunne, nagu see vibra tuleb kuskilt ratase alt, siis tekib resorants ja vastik kõmin kostab salongi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 13.06.05 16:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Lorrap, mida täpsemalt sa pead silmas selle rataste kratsimise all, kui keerata väikse pöörderaadiusega? Mul on niimoodi, et ümber keerates tekib selline vastik vibra või kumin. Hirmus ebameeldiv hääl ühesõnaga. Kas see ongi see kratsimine?


Kratsimise all mõtlesin ikka jah seda, et rehv kratsib maad ehk siis kraabib. Ning täpselt nii nagu Ranz kirjeldas, asi tuleneb sellest et rataste pöörlemiskiirus on sama, aga teepikkus mis on tarvis läbida, erinev.

Aga selle kumina ja vibra kohta. Oled sa 100% kindel, et see tuleb sul ikka tagant? Kui sa ümber keerates rooli päris lõppu keerad võib seda tekitada ju ka roolivõim - vist. Targemad parandavad kui ma eksin. Igatahes, kõigepealt proovi 100% selgeks teha, kust see värk tuleb, kas eest või tagant. Kui see selge, saab täpsemalt juba edasi arutada. Isiklikult ei kujuta küll ette mis sul niimoodi ringi keerates(oletan et teed seda ikka manööverdamiskiirusel, mitte ei ürita nö. kannakat sooritada) võiks kumiseda.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kirsa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 13.06.05 16:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lorrap
See on tagasilla juures üks kallemaid lõbusid(~1000-2300 eek tükk * 2).


Tartus tähe 135 pood pakub B-osa 590 eek. Muidu minu autol on hind vahemikus 1500-1800.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 13.06.05 18:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kirsa
Tartus tähe 135 pood pakub B-osa 590 eek. Muidu minu autol on hind vahemikus 1500-1800.


No seda hinda lähen kohe hommepäev ise kaema..... :o


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 13.06.05 18:17 Tsiteeri


roolivõim undab omasoodu mul :). See kumin on just väiksemal kiirusel (nagu ikka liikluses tagasi pööret tehakse). Ja terve salong hakkab vastikult kumisema. Krt, kõik, kes autos istuvad, ütlevad, et imelik. Algusest peale niimoodi olnud ja pole ennem erilist tähelepanu pööranud asjale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 13.06.05 18:55 Tsiteeri


Ahjaa,et kui keegi neid reg vardaid tahab,siis müün neid Forsist oluliselt odavamalt.

Edit: Rikastel on oma seadused...


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=12274#pid125127


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 13.06.05 22:39 Tsiteeri


Ma ostsin omale selle varda 1600 eeguga. Täna ostsin esimese õõtsa (parema ) ~2400 forsist kuna ainult A osa ja tellida ja blah blah.
Muide diffri kontrolliks ma sõitsin Prisma alla parklasse panin diffri lukku ja pöörasin siis autot sõites võimalikult väikest ringi pidi(te ju kõik teate kui kerge on seal parklas vile tulema) kui hakkas tasa vilistama siis differ sees. Pärast väljalülitamist ja mööda tillukest ringi ei vilistanud


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 16.02.06 08:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lorrap
Teine asi, millega ise autot ostes alt läksin, otsi näiteks mõni tänav kus on palju kaevuluuke. Sõida seal nii, et rattad käivad just luuke pidi. Kui seda tehes hakkab tagumine ots ennast külgedele viskama, siis on väga suure tõenäosusega tagarataste külgkalde vardad omadega õhtal. See on tagasilla juures üks kallemaid lõbusid(~1000-2300 eek tükk * 2).

Seda asja saab ka lihtsamalt ja kiiremini kontrollida. Püüa loksutada tagaratast paremale-vasakule. Kui loksub, siis varras läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 16.02.06 08:16 Tsiteeri


Mu kuubiuk eelmine omanik rääkis et Typ85 pidid sobima ka mingi 3 seeria bmw regullvardad mis pidid tunduvalt odavamad olema.

Pole asjasse süvenendud ja neid eriti uurinud seega kindel ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 16.02.06 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lorrap
See on tagasilla juures üks kallemaid lõbusid(~1000-2300 eek tükk * 2)

Kallid on nad sellepärast, et poed püüavad pähemäärida alati tervet varrast, kuid läbi läheb neist reeglina vaid alumine ots (parandage mind, kui praegu sassi ajasin). Kui tingida ja ähvardada mujalt ostmisega, siis müüakse ikka eraldi neid kah. Umbes sama, nagu ühe lühikese roolitotsa küsimisel pakutaks tervet täiskomplektset latti. Sama nähtusega seletuvad paljud kallid varuosade hinnad Eestis, nt japside remont


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 16.02.06 14:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Kallid on nad sellepärast, et poed püüavad pähemäärida alati tervet varrast, kuid läbi läheb neist reeglina vaid alumine ots.

Selles osas on õigus. Aga nii nagu mulle seletati, siis neid välimisi osi eraldi tellida ei saa. Isegi tehaselehel on komplektina vist. Ja ähvardad, et lähed teise kohta ostma? B2-le paistis ainult Lemförder neid tootvat nö b-osana ning too müüb siis teistesse poodidesse ka terveid vardaid:).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.5% - SQL: 58.5%]