Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.5 TDI ilma summutita sõitmine? (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1897)
JoelJ
huviline



Registreerunud 21.03.17
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.17 10:12 Tsiteeri
2.5 TDI ilma summutita sõitmine?



Tervitused

Selline mure siis, et 2002 Audi A4 B6 2.5 TDI summuti pütt, see, kust kaheks läheb taga summuti, on pealt mäda. Alumine plekk on korras aga pealmine oli katki ja äärtest roostes, ÜV nii ei läbi. Sai maha võetud, ära puhastatud ja plekk maha, uus vaja peale keevitada. Aga selline küsimus, et kuna veits aega läheb sellega, siis kas autoga vahepeal sõita tohib? Ei mõtle legaalsest vaatepunktist, vaid tehnilisest. Mootorist katalüsaatorini on kõik küljes, peale kati on summuti eemaldatud hetkel. Kas nii sõitmine rikub mootorit või midagi? Oleks targem autot mitte näppida nii kaua või on kõik okei?
Teine küsimus on see, et kui peale kati teha straight pipe otse taha, siis ega sellega vist ÜV ei läbi? Küsin, sest kui peaks juhtuma, et püti parandus pekki läheb ja kohe uut ei leia, on olemas kodus keevitus ja piisavalt roostevavabast terasest toru et straight pipe taha teha :D

Tänan ette vastuste eest! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 07.05.17 19:56 Tsiteeri


Mootorit ei riku enamus näpitud diislid sõidavad otsast lõpuni sirge toruga. Muidugi üv seisukohast pole see õige aga kannatab sõita küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 07.05.17 20:16 Tsiteeri


Kui müra ei ületa lubatud normi, siis lubatud.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 07.05.17 21:25 Tsiteeri


Kui see väljalase põhja all kusagil peale katalüsaatorit ära lõpeb, siis võibolla väljalaske kuum gaas ei satu just kõige paremasse kohta ja võib midagi ülemäära kuumutada seal (mingid trossid, kaablid, põhja kivikaitsemastiks...)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roltskar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0tdi Q

postitati 08.05.17 16:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Kui see väljalase põhja all kusagil peale katalüsaatorit ära lõpeb, siis võibolla väljalaske kuum gaas ei satu just kõige paremasse kohta ja võib midagi ülemäära kuumutada seal (mingid trossid, kaablid, põhja kivikaitsemastiks...)?


Ja lisame veel sinna juurde selle pisiasja,et kogu see suits ja ving hiilib salongi, mis põhjustab esialgu vaid peavalu, kuid lõpuks ei valuta enam miski...


AvE's 3 rules of troubleshooting: 1. Look for/Do the easiest thing first. 2. Don't rely on the people that tried and failed before you (usalda, aga kontrolli) 3. 90% of problems are between the driver's seat and the steering wheel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.6% - SQL: 72.4%]