henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.17 11:47
|
|
|
Audi A4 B5 1.8T 110kW - 1998 - henri125
Tervist kõigile !
Mõtlesin siis ka oma auto kohta teema siia teha.
Nii, tegemist siis Audi A4 B5 Avant 1,8t 110kw 1998.a. isendiga.
Auto peres olnud juba kolm aastat, kuid nüüdsest põhilise ajast masin seisab. Tööl käimise auto, kui nii võib öelda.
Ning tuli mõte hakata siit-sealt autot oma käe järgi ümber tegema.
Katsun kõik oma plaanid siia kirja panna ja loodan, et head foorumlased ka nõu ja jõuga aitavad kui vaja.
Esialgsed plaanid siis:
Veljed ringi vahetada, millegi põneva ja suurema vastu.
Toonklaas
Madalamaks
Värvi osas ka midagi muuta, mõned detailid vms.
Proovin ka mõned pildid lisada
Sisust ka mõned klõpsud
|
|
|
henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.17 12:13
|
|
|
Täna alustasin autost alles teemat, kuid tegelikult natuke olen jõudnud midagi ka teha
Veljed, läksid alla sellised 17tolli, endised 16 tolli läinud
Ennem alla kruvimist sai muidugi ka üle värvitud, valge tundus ahvatlev
|
|
|
henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.17 12:35
|
|
|
Homme lisan ka pildid uute velgede, värvitud esivõrega (rõngad said tehtud valgeks ja äär matt mustaks) ning madalama esininaga
|
|
|
henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.17 12:44
|
|
|
Neli-viis aastat tagasi oli mul veel üks A4, see oli siis 1.9TDI 66kW 1996.a. esivedu. Hea truu kaaslane oli, kuid jäi natuke liiga väikeseks, oli
vaja universaal soetada.
Huvitav oleks teada, kus sõiduk nüüd liigub.
Lisan mõne pildi ka, et milline selle auto algus ja lõpp minu käes oli
Algus
Vahepealne olek
Lõpp
|
|
|
henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.17 06:55
|
|
|
Oskab keegi öelda, kuidas suhtuvad meie korrakaitsjad ja ülevaatuspunktid nii-öelda Rat Look`i. Mõte oleks kapott selliseks teha.
|
|
|
VeixH
huviline
Registreerunud 23.12.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.17 14:00
|
|
|
Kui lakkitud ei old midagi
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 02.05.17 14:15
|
|
|
Minu arvates on see rondi stiil mage... Aga tulles teema juurde, siis lased passis muuta mitmevärviliseks ning kui läbivat roostet ei ole, siis ei
tohiks kellelgi ütlemist olla.
Parem kleebi mingi taolise kilega üle ja lisaks passi värvi muudatus, vähemalt ei sõida roostehunnikuga ringi.
https://autokile.eu/shop/rusty/
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 02.05.17 15:23
|
|
|
Pole ju enam aasta 2013 et taolist asja teha.
|
|
|
|
henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.17 16:42
|
|
|
Nii, auto sai vahepeal madalamaks. Lasin madalamaks hetkel ainult eest, kas tagant üldse madalamaks teen, ei oska veel öelda, vist mitte. Meeldib
nii.
Auto madalamaks tegemisel ei kasutanud ei coile ega madaldusvedrusid, tegin olemasolevaga
Ehk siis võtsin audi vedrud ära ja asemele said Diisel Mazda 6-e esivedrud, lõikasin lühemaks ja tulemus jäi hea
Vedrud head jäigad, kuid samas ka hambaid välja ei põruta ja amorti aukudest läbi sõites põhja pole ka löönud. Üpris ilusti jäid amordi pesasse istuma
ka Niiet hea sai
Lisan vedrudest pildi ka
Vasakpoolne Mazda 6-e vedru (veel lühemaks lõikamata) ja paremal Audi oma
Uued veljed all, eest madalam ja esivõre sai ka värskendust
Tegin väikese võrdluspildi ka
Enne ja pärast
Aaa.. ja mis veel, toonkile paigaldamist sai ka proovitud, 3 akent tehtud. Alguses läks küll metsa aga lõpuks tundus, et tuleb vist välja küll.
Ülejäänud ka plaanis ära teha.
Esimestele poritiibadele tulevad ka sellised suunad, oran˛ide asemel
|
|
|
henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.17 08:39
|
|
|
Vahepeal olen saanud nüüd auto kallal ka natuke nokitseda. Stange tundus kuidagi liiga tühi, niiet ette sai meisterdatud udutuled, esimese põlvkonna
Mondeo omad istusid võredesse väga hästi.
Lõikasin võredesse tule järgi kuju välja ja naksti kinni . Muidugi oli
vaja need siis põlema ka ikkagi saada. Voolu võtsin roolisamba küljest, tulede lüliti alt. Et vool tuleks peale ainult siis kui süüdet keerata.
Kollase-mustaga juhe, neid seal oli kaks. Vahele läks veel kaitse ja udukate jaoks siis eraldi lüliti.
Ülevaatusel ka midagi ei öeldud. Tulemusega ise rahul
Ja möödaminnes sai ikkagi tagatuled ka tumedamaks tehtud.
Toonklaas ka plaanis täna lõpuni ära panna, mitu nädalat juba kolme toonitud klaasiga ringi sõitnud
|
|
|
henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.17 08:54
|
|
|
Matsin maha mõtte hakata tegema niiöelda "Rat Look"-i. Aga midagi ikkagi teha tahaks veel. Niiet plaanis oleks mingi osa kapotist ja tagaluugist
stickerbombida. Just need kohad kust lakk ja värv on usinalt hakanud maha tulema, tervet detaili tegema ei hakka.
Siinkohal küsiks soovitusi ja nippe, et kuidas oleks õigem see protseduur läbi viia, kas aluspind karestada, kleepsud hiljem lakkida jne.
Kleepsud tuleks mustvalged, eBayst said tellitud, sõidavad siiapoole.
Midagi taolist tulemas
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 19.05.17 16:47
|
|
|
Tere. Oled autot algusega võrreldes kenamaks küll teinud. Endale tumedad tagatuled ei meeldi kuid maitseasi. Ühtlasem jääks helemusta tulede
toonkilega teha
Aga kui lakiga teha siis jääb suhteliselt matt. Et peaks panema ka tavalist lakki paar kihti.
Kuidas Mazda vedru istus sinna? Miks siis orig. vedru ei lõiganud?
Tagumised võiks ka natuke teha madalamad, jääks ühtlasem ja ilusam.
Kleepsude koha pealt ütleks vaid nii palju, et aluspind korrqlikult puhtaks teha ning küll nad seal püsivad.
Numbrimärgid võiks ka kahepoolse teibiga kinnitada.
Edu edaspidiseks !
|
|
|
henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.17 06:11
|
|
|
Mõte oli küll originaal vedru lõigata. Kuid vaatasin et kui lühemaks võtta ei istuks ta enam ilusti amordipessa. Sellepärast saigi võetud Mazda
vedrud, et need kitsamad ja istusid amordiga väga hästi kokku.
Võibolla tõesti mingi aeg lasen tagant ka madalamaks.
Hakkasin veel sellist asja mõtlema, et võtaks katusereelingud üldse küljest ära, saaks rohkem niiöelda "clean look"`i kui nii võib öelda
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 20.05.17 08:08
|
|
|
Seda "clean" välimust mõtlesin ka nende numbrilaudadega.
Tagumisi vedrusid saab lõigata originaale ka.
|
|
|
henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.17 09:40
|
|
|
Suvigi pole veel korralikult alanud ja talv alles kaugel, kuid tekkis idee talveks alla panna sellised plekid, ning värvida ka valgeks. Eks see
plekkvelg on maias roostetama aga eks seda näha ole . Äkki kellegi mõni
hea nipp, kuidas rooste teket natukenegi tagasi hoida ?
Veljed proovin leida võimalikult väikse ET-ga. Hea oleks leida 17 tolli plekid aga neid liigub ikka väga vähe. Siis veel paneksin flantsid ka vahele,
et istuks rattad ikka natuke laiali.
Niiet kui kellelgi siin suve jooksul peaks müüki sattuma mõni 16-17tolli plekkvelg (võimalikult väikse ET-ga, või mõned laiendatud plekkveljed) või
mõni flantsikomplekt (arvan, et 20-35mm) siis võite aga pakkuda.
|
|
|
IvarV
huviline
Registreerunud 04.08.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 3.0 TFSI
|
postitati 23.05.17 09:54
|
|
|
Milleks 17" plekid?
Pleki mõte on enamasti selles, et ta oleks odav. 17" plekid on meie maal enamasti odavama otsa valuvelje hinnaga, laiad plekid veel kindlasti
kallimadki. Võta siis juba valud, on talvel ka ilusam väljanägemine.
Lisaks, talveks flants on ilmselt halb mõte, sest soola ja pori on niigi nii palju, kui ta veel otse vastu koopa äärt pritsib, oled kevadeks mõne
keevitaja ukse taga, lootes, et ta sul tiivaääred ära vahetab.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 24.05.17 16:52
|
|
|
Plekkveljed valgena ei näe kohe üldse head välja :/
|
|
|
henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.05.17 17:28
|
|
|
Kleepsud käes, proovisin kohe kütusepaagi luuki "bombida". Panin ikkagi igaksjuhuks paar kihti lakki ka peale, eks siis näha ole mis need kleepsud
pikapeale teevad.
Kleepsude kvaliteediga rahul, tellisin Aliexpressist, 100tk olid 3 euri kopikatega. Ilmselgelt 100-st jääb liiga väheks, et kapotti ja tagaluuki ka
teha. Niiet tellisin paarsada tükki must-valgeid ja sada tükki värvilisi ka juurde. Värvilisi, sest mõte on natukene värvi ka võibolla juurde panna.
Eks näeb
Niiet paari nädala pärast saab kõvasti kleepima hakata
Pildidke kütusepaagi luugist ka, kui auto külge kruvitud saab, teen veel ühe klõpsu.
|
|
|
henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.17 10:12
|
|
|
Lisan ajaviiteks auto hetkeseisust paar pilti. Autol midagi vahepeal muutunud ei ole, kütusepaagi luuk ka nüüd jälle küljes ja täitsa meeldib. Ehk
nädala jooksul jõuab uus kogus kleepse kohale
|
|
|
henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.17 17:00
|
|
|
Kleepsud kohal. Sai nüüd siis täna pool päeva kleebitud, väga hea sai
Numbrialused võtsin ka ära, panin kõvasti kahepoolset teipi alla, sellist paksemat, jäi kõvasti kinni küll.
Järgmiseks plaanis kõrvaldada ikkagi katusereelingud ja nuputada midagi reelingute kinnituse aukude täiteks, et autos märjaks ei saaks vihmaga.
Häirivad reelingud kuidagi nüüd, ei sobi nagu enam Minu arvates
vähemalt
Mõned pildid ka siis tänasest tulemusest
|
|
|
henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.17 18:04
|
|
|
Kas keegi on b5-el reelinguid maha nokkinud või paigaldanud. Kui suured ja mitu auku katusele jääb ( vist 6 auku ? )
Mõte oli mingi see "sileda peaga ilma kantide ja värkideta" polt peale
reelingute ära võtmist asemele panna, mustaks värvida poldi pea ning silikooni või mõni rõngastihend alla ja ehk peab vett.
Või mõnel mõni muu hea idee pakkuda, või on olemas mingid originaal katted kohe ?
Kunagi mul oli üks teine b5 avant, millel polnud reelinguid küljes aga üldse ei mäleta kuidas seal augud kinni olid.
|
|
|
henri125
huviline
Registreerunud 08.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.17 19:52
|
|
|
Täna sai siis jälle natuke nokitsetud auto kallal, proovisin reelingud ära võtta. Ilma reelinguteta väga meeldis välimus aga, arvasin et augud all
ümarad, kuid ei, reelingute otstes olid ovaalsed ja keskel ainult ümar. Ning ei tulnud kuidagi ühtegi mõtet pähe kuidas veekindlalt just need ovaalsed
augud katta. Korra käis peast läbi mõte panna lihtsalt musta silikooniga midagi katteks aukudele. Kuid pidi hakkama üpris kiiresti ikkagi läbi laskma
silikooni vahelt.
Pildike ilma reelinguteta
Seega mõtlesin teha reelingud valgeks, sest neid samu musta värvi reelinguid tagasi panna, peale maha võtmisele raisatud aega, ei tundunud õige
Minuarust sobivad valged ka päris hästi, kuigi ilma oleks rohkem meeldinud.
Aga hetkel jääb mul auto välimuse muutmise poole pealt asi seisma (muidugi esimesed poritiivad tuleb ära vahetada või siis see väike roosteke mis peal
on maha ja uus värv selga, aga seda juba kunagi hiljem)
Kannaks vahepeal ka auto "hinge eest hoolt"
Pildid siis autost enne ja hetkeseisuga
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.06.17 19:58
|
|
|
Ilma reelinguteta B5 Avant näeb suht paljas (ütleks isegi nilbe) välja.
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 17.06.17 20:17
|
|
|
Mulle meeldib just ilma
|
|
|