Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.5 TDI startides vibratsioon (?) (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3057)
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.17 19:59 Tsiteeri
2.5 TDI startides vibratsioon (?)



Olen siin viimasel ajal märganud, et vahepeal kohapealt liikuma hakates on tunda/kuulda veidrat häält, nagu tekiks hetkeks mingitsorti põrin või vibratsioon gaasi andes. Kui ma ette ei kujuta, siis on seda isegi gaasipedaalist tunda. Tekib väga madalal kiirusel (samal ajal kui siduripedaali üles lasen).

Iga stardi ajal seda ei teki. Aga siiski murettekitavalt tihti. Ehk on kellelgi mingi mõte või teab?

Audi A4 B6 2.5 Q 132kW BAU 2003


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.17 20:21 Tsiteeri


Kas samalajal keerates või otse kohalt minnes?


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.17 20:25 Tsiteeri


Ma algselt mõtlesin ka, et ehk tekib ainult siis, kui rattad on kõrvale suunatud, aga olen ka otse kohapealt ära sõites seda täheldanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.17 09:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
Kas samalajal keerates või otse kohalt minnes?


Aga mida sa muidu oleks siis pakkunud? Äkki oskad mingit tüüpviga öelda, millele tähelepanu võiksin pöörata. Sest mul mõistus juba otsas :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 26.04.17 11:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
Kas samalajal keerates või otse kohalt minnes?


Aga mida sa muidu oleks siis pakkunud?


Pooltelje otsasid tõenäoliselt.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
moora772
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 26.04.17 13:29 Tsiteeri


Mul on 90Q-l midagi sarnast. Põristab aegajalt just madalatel kiirustel ja pööretele läbi kere.
Peale käigukasti ja hooratta sees oleva laagri vahetust ei muutunud midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 27.08.17 20:55 Tsiteeri


Kas see on normaalne, kui veovõllil käega loksutades on pikilõtk ja pisut on ka keerata seda võimalik? Kuskilt on mul kõrvu jäänud, et see normaalne, aga igaks juhuks küsin üle...

Hetkel nüüd see müstiline kolks ja põrin tihedamaks muutunud. Paar päeva tagasi mängisin edasi-tagurpidi käiguga. Mõlematel kordadel esimesel proovimisel (rattad olid otse) käis kolks läbi, aga kui kordasin seda käikudega mängimist, siis enam mingit heli ei kuulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 27.08.17 21:54 Tsiteeri


Mul tegi 2.5tdi kohalt startites imelikku klõksu, kolksu nii ette-, kui tahapoole startides. Veaks oli ühel mootoripadjal alumise kinnituse mõra. Pms käis kinnitus padja küljest kiirendusel klõksuga lahti. Iga kord ei teinud. Vibrat ega muid helisid ei olnud, küll aga oli seda klõksu läbi kere tunda.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.17 19:36 Tsiteeri


Okei, nüüd olen ma jõudnud sellisele järeldusele, et see põrin ja kolks pole omavahel seotud. Ja mootoripadja võib kolksuga välistada.
Aga... nüüd on see nagu aamen kirikus iga kord, kui sõitma lähen ja olen täheldanud sellist asja, et:

Kolks käib keerates vasakule poole kui pidurdan, isegi väga aeglase kiirusega (a la sisenen parklasse ja sidur all, pöörded ka all) ja kui siduri üles lasen, et vaikselt edasi veereda või n-ö õrnalt natuke hoogu juurde anda, käib veel üks kolks.

Näib nagu pidurdades läheks kuskile pinge peale ja käibki kolks. Ja kui siduri üles lasen, läheb see pinge maha ja käibki uus kolks jälle. Keegi oskab midagi pakkuda?

Piduriasjad olen kõik üle vaadanud. Midagi ei loksu, klotsi ei liigu ja absull kõik poldid olen üle pingutanud. Rattas ei loksu all, laager ei häälitse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pikkpoizz
huviline



Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.

postitati 30.08.17 20:12 Tsiteeri


Amordi tugilaager?


Horsepower sells cars, torque wins races.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.17 12:05 Tsiteeri


Aa, kolks käib ees. Ja ees pole laagrit, vaid puks.

Ja hiljuti vahetasin just esisillas kõik ülemised õõtsad ära ja siis viskasin amordi puksidele ka pilgu peale ning neil polnud häda miskit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 31.08.17 12:14 Tsiteeri


Mul tuli kirjeldatud kolks a4 b5'l nelivedusel masinal eest paremalt pidurist. Kui pidurdasid sujuvalt siis mingiaeg tegi ja kui järsult siis tegi ka. Jälile sellele ei saanudki, pikapeale harjusin ära lihtsalt. Eeldasin, et ju mingid asjad pidurisüsteemis natuke kulunud ja oligi kõik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pikkpoizz
huviline



Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.

postitati 31.08.17 13:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Aa, kolks käib ees. Ja ees pole laagrit, vaid puks.

Ja hiljuti vahetasin just esisillas kõik ülemised õõtsad ära ja siis viskasin amordi puksidele ka pilgu peale ning neil polnud häda miskit.

Ma usun, et sinu autol on ka amordi tugilaager olemas. Mõlemal pool lausa.


Horsepower sells cars, torque wins races.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 31.08.17 15:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pikkpoizz
Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Aa, kolks käib ees. Ja ees pole laagrit, vaid puks.

Ja hiljuti vahetasin just esisillas kõik ülemised õõtsad ära ja siis viskasin amordi puksidele ka pilgu peale ning neil polnud häda miskit.

Ma usun, et sinu autol on ka amordi tugilaager olemas. Mõlemal pool lausa.


B6 on mitmikhoob vedrustus ja amort rattaga kaasa ei keera vaid on paigal. Laagri vajadust pole ja seda sinna ka pandud pole, on ainult ülemises otsas kere ja amordi otsa vahel ketta kujuline puks.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 31.08.17 16:06 Tsiteeri


Sidur pekkis.

Hoia telefonis kellegi sõbra või autoabi numbrit, kes appi tuleb juhuks, kui täiesti laiali lendab.
Ja see pole tüüpviga, vaid tavaline kulumine, sest sidur on hooldusosa.
Miskit muud seal 4ja kuuga nii kiirelt ei süvene.

Kui tal pääseb alt sidurikotta piiluma, siis võiks seda teha, ehk on mingeid tükke vms.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pikkpoizz
huviline



Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.

postitati 31.08.17 17:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Tsitaat:
Algselt postitas: Pikkpoizz
Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Aa, kolks käib ees. Ja ees pole laagrit, vaid puks.

Ja hiljuti vahetasin just esisillas kõik ülemised õõtsad ära ja siis viskasin amordi puksidele ka pilgu peale ning neil polnud häda miskit.

Ma usun, et sinu autol on ka amordi tugilaager olemas. Mõlemal pool lausa.


B6 on mitmikhoob vedrustus ja amort rattaga kaasa ei keera vaid on paigal. Laagri vajadust pole ja seda sinna ka pandud pole, on ainult ülemises otsas kere ja amordi otsa vahel ketta kujuline puks.


Tänud, olen targem.


Horsepower sells cars, torque wins races.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.17 19:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Sidur pekkis.

Hoia telefonis kellegi sõbra või autoabi numbrit, kes appi tuleb juhuks, kui täiesti laiali lendab.
Ja see pole tüüpviga, vaid tavaline kulumine, sest sidur on hooldusosa.
Miskit muud seal 4ja kuuga nii kiirelt ei süvene.

Kui tal pääseb alt sidurikotta piiluma, siis võiks seda teha, ehk on mingeid tükke vms.

.


Põrin võib tõesti sidurist tulla. Pole muidugi kindel, aga ise olen ka kaalunud seda. Nüüd kaalun veel rohkem seda :D


Aga kolks ei tohiks küll sidurist tulla, kuna ma võin 10 meetrit ka aeglasti nii veereda, et sidur all ja kui lõpuks keeran, siis käib alles kolks.

Üks kribas mulle PS-i, et tal oli kunagi juhus, kus hoova šarniir oli niivõrd läbi, et pidurdades lõi end ühte asendisse ja mineku ajal lõi end teisele poole ning isegi ÜV punktis ei tuvastatud seda. Homme võtan silla šarniirid luubi alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.18 14:57 Tsiteeri


Okei, väike update ja järeldused ka.

Olen jõudnud järeldusele, et startides-pidurdades tulev kolks on seotud vasakpoolse vedruamordiga, kolks käib puksi ligidalt. Tõstukiga sai üles-alla mängitud ja iga kord, kui auto rattad vastu maad jõudsid, käis amordi üleval kolks. Kindluse mõttes vahetan kogu kupatuse kunagi ära (kahtlen, et lihtsalt puksis asi) ja eks annan uuesti märku, kas aitas.

See startides põrin ilmselt siiski sidurist.

AGA, leidsin ühe kurja juure üles. Sügavatest aukudest läbi sõites või kasvõi n-ö offroadi tehes kolksus ees mootoripadi.


https://www.upload.ee/thumb/8315776/20180411_171633.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.18 10:09 Tsiteeri


Nonii. Tundub, et ma olen selle auto juures esimene, kes käe esisillale külge on pannud.

Mootoripadja vahetusega sain suurtest aukudest läbi sõites tulnud kolksust lahti.
Nüüd vahetasin amordid ja -padjad ära, löökaukudest või kruusateel sõites tulnud kolinast sain lahti.

Sild on vaikne, kõik on hea.. peaaegu.
Pidurdades ja startides endiselt kolks. Seda tunneb ka piduripedaalist. Klotsid ca pool aastat tagasi vahetatud, käega liigutades klotsid ei liigu. Kellelgi ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.18 11:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niar
...
Pidurdades ja startides endiselt kolks. Seda tunneb ka piduripedaalist. Klotsid ca pool aastat tagasi vahetatud, käega liigutades klotsid ei liigu. Kellelgi ideid?


Leidsin idee üles. Sisemine pooltelg.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.7% - SQL: 55.3%]