Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mootori temp probleemid (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1201)
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.17 14:58 Tsiteeri
Mootori temp probleemid



Autoks on siis Audi A6 Avant C4 2,5 TDI 85 KW 1995a
Ehk keegi targem suudab aidata mind. Jama nimelt järgmine.
Jaanuari lõpus hakkas salongi ventilaator väga hirmsat häält tegema. Nii öelda viimased korisemised veel. Samal ajal täheldasin veel et salongi ei tule sooja õhku ja klaas udutas, ning tosool kadus väheke. Ventilaator sai siis mingi hetk ära vahetatud ja siis mingi hetk peale seda hakkas sõidu ajal ilusti salongi sooja tulema. Kui auto koha peal tiksus siis tuli suht jahedat õhku. Tegin ka klaasi puhtaks ja panin tosooli normi ning pole viimase ca 400km jooksul täheldanud udutamist ja erilist tosooli kadu. Nüüd huvitavaks läks eelmise nädala lõpus kui läksin koolitusele. Olin sõitnud ca 40 km ja mingil põhjusel piilusin spidoka peale. Tulemuseks siis see et avastasin et mootori tempi näitas seal ca 60 kraadi. Kuna see tundus kahtlane siis jäin teeäärde seisma ja läksin kapoti alust uurima. Tosool oli korras, mootor soe. Katsusin siis ka lõdvikuid. Termostaadist tulev lõdvik oli jahe nii nagu peab. Kõige huvitavam hakkab nüüd. Lõdvik mis siis tuleb temp andurist oli ka jummala jahe. Natuke siis pumpasin seda lõdvikut siis läks see tulikuumaks ja spidokas näitas ilusti moto töö tempiks seal peaaegu 90 kraadi. Ja hoidis seda veel järgmised 200km sihtpunktini, ning sõidu ajal tuli ka sooja salongi. Vahepeal siis auto seisis paar päeva ning siis sai lühike sõit tehtud ca 6 km. Selle sõiduga läks töö temp ilusti ca 90 kraadi juurde. Nüüd kui koolitus läbi oli oli vaja sõita ca 100 km tagasi töö juurde. Selle aja jooksul näitas töö tempiks ca 60 kraadi ja käpi neid lõdvikuid kui palju tahad töö temp ikka ei tõusnud. Peale pumpamist olid lõdvikud natuke aega tulikuumad siis jahtusid jälle maha. Nii et targemad palun aidake kus kohast viga taga ajada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tinkitonki19
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2010.a 3.0 176 kw

postitati 14.04.17 16:55 Tsiteeri


Tere, endal oli A6 c6 kerega masinal sarnane probleem kui jahutussüsteemile sattus õhk vahele (pärast jahutusvedeliku vahetust). Aitas see kui mootor käima, jahutusvedeliku paagi kork maha ja pumpasin korduvalt radikasse minevat pehmet toru. Minul aitas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.17 17:46 Tsiteeri


Millist neist kahest lõdvikust pumbata kas termostaadi oma või see mis temp anduri juurest tuleb. Autol termostaat ja tosool vahetatud eelmise aasta detsembris ja siia maani töötas asi normaalselt. Neid trikke hakkas tegema alles nüüd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 15.04.17 14:46 Tsiteeri
Mootori temp probleemid



Proovisin siis selle lõdviku pumpamise järgi. Sõitsin kõige pealt 15km. Mootor oli soe aga temp vaevu 50+. Keerasin siis paisupaagi korgi maha ja ca 1,5 min. pumpasin. Temp tõusis ca 75 kraadini. Keerasin siis korgi peale ja sõitsin ca 2km. Selle aja peale kukkus temp alla ja ülesse ei tõusnud enam. Ning temp andurist tulev lõdvik oli jahe. Peale pumpamist läks kuumaks. Siis tegin 3 pumpamist ca 2 minutist kallaku peal nina üleval. Peale igat pumpamist ajasin auto siledale maale ca 30 sekundiks. Peale seda tõmbas siis tempi normaalseks peaaegu 90 kraadi. Sõitsin siis ca 25 km. Selle aja jooksul viskas kolm korda tempi ca 55 kraadile ja siis tõusis tagasi 90 ja püsis jälle üleval. Jahutus radikas oli ka soe sees, tundub et käib ikka mingil määral läbi. Tundub et kas tõesti kuskil veel õhu mull vahel või kala kuskil mujal.
Endal käisid läbi järgmised mõtted. Enamuses ma välistasin need:

1. Jahutus radikas umbes. (Peaks minema keema ja spidolt peaks temp seda ka näitama)
2. Temp andur. (Ise enesest peaks töötama. Panin päeval käima ja võtsin pistiku maha. Pöörded tõusid ja pistiku tagasi pannes pöörded langesid)
3. Veepump ei tööta. (Ringi veab teda ju rihm ja samuti peaks mootor keema minema ja spidolt peaks temp seda ka näitama)
4. Blokk pees omadega. (Selle ka välistaks kuna tunnuseid pole.)

Mulle tundub et on mõni järgmine viga.
1. Termostaat on vigane. Hoiab kogu aeg lahtisena ennast.
2. Õhu mull on vahel. Mis nüüd liikuma hakkas.
3. Salongi radikas õhtal. Hoiab kogu aeg pikal ringil mis ei lasegi tempil tõusta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 19.04.17 13:06 Tsiteeri
Mootori temp probleemid



Probleem lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priit
moderaator
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4, Bora & Octavia

postitati 19.04.17 13:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Weiko
Probleem lahendatud.


Päris informatiivne postitus.
Võiks siis siia ka kirjutada mis viga oli.


priitpoiss --> priit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Weiko
huviline



Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.17 08:17 Tsiteeri


Veepump pani segast................


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.2% - SQL: 72.8%]