Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 10.04.17 18:51
|
|
|
A6 C6 Mount Solenoid Valve (N144), 02254 - Interface to Generator
Terekest.
Masin siis A6 C6 2006 3.0 TDI 165 kw. Käis siis aku ots maas. Pistsin kaabli sappa, et veakoodid maha lasta. Nagu sai hakkama. Käivitades läks kuidagi
pikalt käima, lõpuks võttis vedu, käis 20 sek. ja mott, seisis. Käima enam ei lähe, käiab motot niisama ringi. Kaabel sappa ja sellise vea lõi,
kustutades tuleb tagasi. Kusjuures tsekkasin tagumise istme alt etteande pumpa, pinge tuleb peale, kui starterit anda, aga kütet välja ei löö, tagasi
voolu pealt natuke niriseb. Pump õhtal? Kas see pump siis veakoodi sisse ei löögi?
Kellelgi ideid?
005489 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1571 - 001 - Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 276553 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.10
Time: 17:41:25
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 11.78 V
Bin. Bits: 1
Bin. Bits: 1
Bin. Bits: 1
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 10.04.17 19:25
|
|
|
Kui kütusepagis olevale pumbale toide peale tuleb, aga kütust paagist välja ei löö, siis paagi sisene pump vigane. Veakoodi otseselt ei anna. Kui
sõidu pealt peaks etteande pump ära väsima, siis võib mootori aju kütuse surve vea sisse lugeda.
Aku otsa maha võtmisega seost ei näe.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 11.04.17 04:34
|
|
|
Eile jah veits googeldades sai selgeks, et käivitamist see Mount Solenoid Valve ei sega. See on teine teema.
Jah peaks proovima teist pumpa, saab näha mis siis saab. Loogiliselt võttes, peaks käima minema.
Tänud Eints info eest !
Terv.
Ahti
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 11.04.17 09:08
|
|
|
Nonii, ühest otsast saad miskit käima, siis teisest otsast on mäda jälle
Tundub, et etteande pump vigane, kallasin paagi täis ja kolmandal käivitusel läks käima. Pump ei saa ilmselt teisest paagi osast kütet kätte ja tuleb
nii või naa ära vahetada.
Uued vead sees:
Töötava mootoriga aku klemmidelt mõõtsin 11,8 V seega genekas ei lae muffigi. Battery moduli alt näitab:
Address 61: Battery Regul. (4F0 910 181 F)
11:46:04 Group 010: Generator
0.00 V Generator Voltage (specified)
0.0 % Dynamic-Field Signal
Not OK Generator Interface
OK Generator
02254 - Interface to Generator
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 167
Mileage: 276556 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.11
Time: 10:21:53
00992 - Consumption Cut-Off Active
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 276556 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.11
Time: 10:21:53
ESP peksab ka segast armatuuris, kas võib olla seotud selle geneka või battery mooduliga äkki?
00493 - ESP-Sensor Unit (G419)
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 207
Mileage: 276553 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.10
Time: 18:40:52
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.04.17 10:51
|
|
|
Jah, on seotud ja suht sage viga. Vaata, et õige koodiga osa paned, muidu saad veel kord teha. Interface asub geneka küljes. Aku moodulit ära torgi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 12.04.17 12:15
|
|
|
Läks siis geneka maha võtmiseks ja pingerelee vahetus. Sain täislaetud akuga sõites töökotta ja pmst käima enam ei läind. Eks näis, mis tulemus on.
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 21.04.17 08:11
|
|
|
Sai siis genekas maha kakutud. Boschi oma, uus pingeregulaator, laagrid, harjad ja lamellid taastatud. Laadimine 14,7 V. Vead kadunud.
|
|
|
|