Lehekülgi: 1 2 |
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 10.05.17 08:40
|
|
|
Ikka on probleem alles, kolme otsaga peapumba leidsin kuid tal millegipärast üks ots kinnine, ei tea kas peaks läbi puurima? Sai ka nelja otsaga
metallist pumpasid kolm tükki proovitud kuid kõik on vanad ja roostes ning tööle ühtegi korralikult ei saanudki.
Sai ka kolmandat abs pumpa proovitud ja veelkord ka vaakumvõimendit vahetatud ning probleem endiselt sama (pedaal vajub põhja ja põhjast suure
surumise peale võtavad enamvähem)
Oskab keegi veel nõu anda mis kuradi jama see on?
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 10.05.17 10:06
|
|
|
Tere,
ei lugenud siit välja, kas välistasid mõranenud/paistetavad pidurivoolikud?
Olen ise ükskord sellist asja näinud, et esi pidurisadul oli valepidi peale pandud (e. vasak sadul paremale ja vastupidi) ning nippel jäi alla poole.
sadulast õhku kätte ei saadud ning prooviti ka mitme päeva jooksul 7 imet, enne kui lahti hammustati...
Ma muidugi ei tea, kas C4 sadulad istuvad valele poole peale.
kui kunagi põhjuse leiad, ole hea kirjuta siia ka. siis ei jää teema õhku ning kellegil võibolla sama asja lihtsam lahendada.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 10.05.17 10:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spindle
Olen ise ükskord sellist asja näinud, et esi pidurisadul oli valepidi peale pandud (e. vasak sadul paremale ja vastupidi) ning nippel jäi alla poole.
sadulast õhku kätte ei saadud ning prooviti ka mitme päeva jooksul 7 imet, enne kui lahti hammustati...
|
See peab vist ikka pime olema, kes sellist asja kohe ei märka auto alla vaadates.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 10.05.17 12:29
|
|
|
Voolikud ja suppordid said ka vahetatud ja ikka õigetpidi
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 10.05.17 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: spindle
Olen ise ükskord sellist asja näinud, et esi pidurisadul oli valepidi peale pandud (e. vasak sadul paremale ja vastupidi) ning nippel jäi alla poole.
sadulast õhku kätte ei saadud ning prooviti ka mitme päeva jooksul 7 imet, enne kui lahti hammustati...
|
See peab vist ikka pime olema, kes sellist asja kohe ei märka auto alla vaadates. |
Ju siis lugematu arv töötunde ja unetud ööd võtavad silmanägemise ära, kes teab....
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 18.05.17 08:54
|
|
|
Noniinonii lõpuks ometi on viga leitud.... esi pidurikettad ja klotsid olid kogu kurjajuur. Klotsi oli veel omajagu kuid kettad olid suht õhtal
omadega ja kolb oli ka mõlemil pool umbes 1,5cm väljas. Ei teagi nüüd kuidas see asi sai võimalik olla, kas supportites oli õlikogus nii suur, et
andis kokku suruda õli või klotsid ise vetrusid juba nii palju?
Kummaline on see, et ennem sai proovitud niimodi, et panime haamrid ja paar metallplaati supportite vahele kuid pedaal vajus ikka põhja seetõttu
välistasimegi alguses kettad ja klotsid aga juusiis andis seda kompotti ka piisavalt kokku suruda, et pedaal jõudis põrandani venida.
Oli see alles aju****/kool
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 18.05.17 09:52
|
|
|
Ma vist hetkel oskan ainult nii palju arvata enda kogemuste põhjal, et support tõmbas pidurdades ennast ka kiiva ja pedaali vabastades lükkas silindri
lihtsalt liiga palju sisse ära, nii et pedaali vajutades pidi kogu kompott uuesti kokku pressima, millest aga ei piisanud. Mul oli selline mure puksi
sees liikuvast kehvast juhthoovast (see oli lihtsalt nii mäda, et pidurdas iseenda liikumist ja painutas ketast jne). Kõik uus külge, määret
normaalselt, kork peale sellele hoova kojale ja käinud aastaid. Ma eeldan, et sel masinal olid ees ikka need "isasemad" pidurid võimalik, et
andurite ja ventketastega .
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 18.05.17 10:51
|
|
|
Supporti juhthoovad/kelgud liikusid ilusti ja sai ka teisi supporte proovitud koos teiste kelkudega aga viltu võis minna sellegipoolest kui nt. klots
ei liigu raami peal hästi kuigi klotsid kinni ei olnud.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 18.05.17 12:14
|
|
|
Ma nägin ebamäärast vahet ketta ja klotsi vahel oma juhtumi korral, just selles asendis kus pedaali lahti lasin. Ja seda siis ainult ühel pool,
millest piisas. Kelgud/klotsi kanalid olen alati üle käinud ja keraamilise määrdega "rikastanud", sellepärast pole klotsidega muresid olnud.
Kusjuures mingeid klotse pidin küll modifitseerima viiliga, et asjad normaalselt kelgu peale istuks - tootjat enam ei mäleta, aga mõlemalt poolt ja
lisaks hambast lahkus mingi 1mm vähemalt, et asi vabalt käia saaks. Ma ei imestaks kui sellised ebastandardsed klotsid oleks ka mind "läbi tõmmanud"
.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |