Pealkiri: 2.2 R5 vabalthingava asemele 2.1 turbokas
(Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1351)
jukzzzz1
huviline
Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal
postitati 02.04.17 20:10
2.2 R5 vabalthingava asemele 2.1 turbokas
Tervist! Autoks 100 C3 vanem tüüp, 2.2 R5 85kw, esivedu. Tuli huvi peale toppida R5 turbokas, ka 100 C3 pealt. Kas mootor ja kast istuvad 1:1? Mida
veel vaja peale mootori ja käimakasti ja juhtmestiku? Mida silmas pidada? Raskused?
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
postitati 02.04.17 20:50
Käimakasti võid sama jätta. Peale juhtmestiku on veel ecu-d ja leegitoru katini vaja. Kuna mõlemad on c3 pealt motod, peaks kõik 1:1 sobima. Mõlemad
motod peaks mehaanilise pritsega olema, seega kõik kütusetorud ja pump peaks ka samad olema. Tundub easy swap.
Old Audis never die. They just get faster.
jukzzzz1
huviline
Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal
postitati 03.04.17 02:53
Aitäh vastuse eest! Ootan kindluse mõttes veel vastuseid.
jukzzzz1
huviline
Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal
postitati 03.04.17 09:18
Mis on ECU? Miks vaja seda?
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
postitati 03.04.17 09:25
Kui on terve doonor kõrval, siis on mõeldav. Kui hakkad juppe otsima mööda ilma ja varasem kogemus puudub, siis ei soovita tegelema hakata.
Neid mootoreid on ka rohkem kui 1-2 variatsiooni.
ECU=engine control unit ehk mootoriaju.
Täna veel on kordades odavam osta valmis toode kui ehitama hakata toimivat versiooni.
jukzzzz1
huviline
Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal
postitati 03.04.17 14:34
Ega ma ise niikuinii ehitama ei hakka ja niipea veel mitte, lihtsalt uuriisn. Aga aitäh vastuste eest!
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.6% - SQL: 63.4%]