Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Küsimus maalritöö kvaliteedi kohta (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 7827)
SilverL
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI

postitati 22.03.17 19:51 Tsiteeri


Lühidalt kokku võttes, nüüd mullitab sealt, kust enne oli okei?

Teadjamad, mis seal siis tehti? Aluspinda pidi midagi sisse jääma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 22.03.17 20:44 Tsiteeri


Minul oli kogemus, poritiival alt servast lõi värvi lahti. Hakkasin siis üsnagi algajana ja ilmselgelt valesid vahendeid kasutades seda tiiba korda tegema. Avastasin et pisikesi mullikesi on poritiival terve kaare ulatuses suhteliselt. Tõmbasin tuimalt lamellkettaga serva haljaks, happekrunt peale, selle peale veidi pahtlit ja siis värv ja lakk. Umbes kolm kuud hiljem hakkasid pisikesed mullid tekkima, ja siis paar kuud hiljem sarnased mullid, nagu teemaalgatajal. Praeguseks on möödas 9 kuud ja serv on üleni roostes.
Ahjaa, mina tegin seda väljas ja õhtuse õhuniiskusega. Seega firmal, kel tegevusalaks keretööd ja värvmimiseks kambrid, võiks see asi ikka veidi kestvam olla, kui minul välja kukkus.
Ja paar aastat tagasi käis kaskoga terve teise poole külg värvimises ja nüüdseks on ukse aluservas mullirida ja tagatiiva nurgas ja servas väiksed mullid. Varem need kohad ei mullitanud. Tundus, et polnud see esimene värvimine sel küljel peale tehasest välja veeremist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 23.03.17 04:53 Tsiteeri


Pean ka oma tagasihoidliku arvamuse siia panema .
Tegemist võiks olla vesilihvi ja liigse kiirustamisega .


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TartuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.16
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2.3 E (1992) e. "Lendav sakslane"

postitati 23.03.17 05:25 Tsiteeri


Miskipärast mulle "iziklikhult thunndub", et kui nüüd žilettnoa või nõelaga need pildil olevad mullid tiivakaarel katki torgata, hakkab sealt vett välja voolama. Nagu vesivillidel :)

Ilmselt on tiivakaarte servades mingid väikesed roosteaugud ikkagi sees, kustkaudu vesi või niiskus pääseb alumiste krundi- või värvikihtideni. Aja möödudes asi koguneb ja koguneb, "kergitab" värvi või krundi (võimisiganessinnatiivapealepandudon) lahti ja ongi tulemus käes :)

Neid tiibu on mõttetu lappida. Kui mitte paari kuu, siis u. poole aasta möödudes hakkab seesamane "paranduskepp" otsast peale.


P.S. Mul sai kah just mõni päev tagasi üks Golf V üle võõbatud ja selle uutel esitiibadel tegin samamoodi, nagu eelmises postituses kirjeldasin: pinnad matiks, krundid sisepinnale, need kuivasid ära, kergelt pind matiks ning siis kaks kihti kivikaitset tiibadele sisse.
Kaua kestab ? Eks näis :) Kuna too on ka igapäeva sõidumasin ühel tuttaval naisterahval, siis ta pidi koheselt raporteerima, kui hakkab mingi "tsirkus" esitiibade servades pihta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 23.03.17 11:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TartuAudi


Neid tiibu on mõttetu lappida. Kui mitte paari kuu, siis u. poole aasta möödudes hakkab seesamane "paranduskepp" otsast peale.




Ei pruugi.

Ma kunagi tegin sellise katse, et selle kontori poolt müüdavat geeli kandsin samasugustele roostemullidele, nagu teemaalgataja pildil.
(enne muidugi katsetasin oma Coupe tiibadega)
Toodet ennast nende kodulehelt enam ei leia, aga praegu riiulist purgilt loen, et jutt on peal Flüssig Schmirgelpapier.
Värv, muidugi enne traadiga maha.
Mitu korda pidi seda tegema, aega läks omajagu, aga lõpuks tõepoolest sai rooste kõik kätte.

Miks ma järeldasin, et roostet enam polnud - sest keretina hakkas hästi külge ja need krobelised augud jootsin ilusasti täis. Tavalise keretinaga. Mis hakkas väga hästi külge - tina on ju musta pinna suhtes väga pretensioonikas.

Ja pidama nad jäid.
Tõsi, see oli W143 Mersu, millele kereplekke pole kuskilt võtta.

Jah, see oli see auto kui kedagi peaks huvitama.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 26.03.17 14:48 Tsiteeri


https://www.upload.ee/thumb/6831127/IMG_20170326_162323.jpg

Siin siis lubatud pilt tiiva siseküljelt. Tuleb tunnistada, et maalri teoori oli täiesti õige. Kui mitte järgmine, siis ülejärgmine talv oleks välimine roostetamine alanud ka loomuliku arengu käigus. Maalritöö kiirendas lihtsalt protsessi. Seega pean kogu asja uuesti ette võtma, küll aga mitte enam samas kohas. Väheke selline "lollidelt tulebki raha ära võtta" tunne jäi asjast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 26.03.17 15:13 Tsiteeri


Minu tagasihoidlik arvamus... Kindlutuse töö, masinale teibiga kile peale, väljast tuld ja ära imesta, kui see mõlk on rõvedalt täis pahteldatud ja pealt siis lihtsalt tuise ja lakk - korras :(. Paneb pisut mõtlema, et kui taheti ju lisatööd samuti, mitte ainult see kindlustusjuhtum ja ka see on samamoodi tehtud - omamoodi vastutulek :(. Teine variant oli tõesti kiirustamine ja pigistati lausa mõlemad silmad kinni tööd tehes. Kui keegi ütleb, et see tiib on maas käinud, siis seda küll ainult moe pärast poldid lahti ja korraks liigutatud, et jääks usutavam mulje. Aga noh kokkuvõttes, meie siin foorumis ei oska kindlasti hinnata, milline oli see omavaheline suhtlus remondikoha ja teema algataja vahel - nii et...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TartuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.16
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2.3 E (1992) e. "Lendav sakslane"

postitati 26.03.17 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madisson
https://www.upload.ee/thumb/6831127/IMG_20170326_162323.jpg


Nojah. M.O.T.T. ehk mida oligi tarvis tõestada....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 27.03.17 17:14 Tsiteeri


Igaks juhuks ikkagi küsin, kes sellise asja tegi, kui nurgatagune koht pole, ja mis lahendust nad ise pakuvad...?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 27.03.17 18:21 Tsiteeri


Ma jätaks töö tegija praegu avaldamata(pole nurgatagune koht). Vähemalt seni kuni asjad on selged kindlustuse ja tegija endaga. Ega mul reaalselt midagi loota pole, koolirahaks tuleb lugeda. Sain ju seda mida telliti- mõlgid on siledad :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hundux
huviline



Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.17 14:42 Tsiteeri


Sõltumata sellest, mis asjast edasi saab, oleks foorumi kasutajatel hea teada, kes algselt sellise sigadusega hakkama sai. Et teaks ise eemale hoida ja teisi hoiatada. Isegi üksi endast lugupidav nurgatagune koht ei tohiks teha keretöid nii, et ei vaevuta teadaolevate tüüpvigadega detaili seisukorda enne tööde alustamist välja selgitama. Selle tegija ainuke õige koht siin foorumis on siin

http://foorum.audiclub.ee/forumdisplay.php?fid=16


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 18.04.17 05:01 Tsiteeri


Tundub, et sattusin ka ise sarnase jama otsa. Lasin korda teha roostetavad tagatiiva ääred ca 2 kuud tagasi. Nüüd rehve vahetades avastasin, et tehtigi väljast korda. Seest on koopa serv jätkuvalt roostes ja ei ole võimalik, et keegi seal midagi puudutas. Kuna ka logarid olid värvi tolmused, siis ilmselt neid ei eemaldatudki. Soov oli rooste pidama saada nii hästi, kui on igapäeva autol mõistlik teha. Ma pole küll maaler aga see ei tundu olevat just kõige õigem tegevus. Tööd tegi pikkade kogemustega maaler, kuid nagu näha ei garanteeri see midagi.
Koha nime panen siis, kui asjale positiivset lahendust ei tule, hiljemalt mai lõpuks. Seniks on igasugu kommentaarid oodatud.

https://drive.google.com/drive/folders/0BxGbB5TeHsWjcVRCZU1xemFGbjA


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ralf
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Avant q 3.0tdi,c4 avant 2.5tdi

postitati 18.04.17 09:07 Tsiteeri


Plaanisin samas kohas autot värvida,kuna foorumis oli positiivne tagasi side aga õnneks jäi see asi katki.Ütles kohe ära,et kui on roostet siis ei tee.Minu halvad kogemused on selliste tegijatega nagu Ammeco Auto ja Oilikom


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 18.04.17 11:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Tundub, et sattusin ka ise sarnase jama otsa. Lasin korda teha roostetavad tagatiiva ääred ca 2 kuud tagasi. Nüüd rehve vahetades avastasin, et tehtigi väljast korda. Seest on koopa serv jätkuvalt roostes ja ei ole võimalik, et keegi seal midagi puudutas. Kuna ka logarid olid värvi tolmused, siis ilmselt neid ei eemaldatudki. Soov oli rooste pidama saada nii hästi, kui on igapäeva autol mõistlik teha. Ma pole küll maaler aga see ei tundu olevat just kõige õigem tegevus. Tööd tegi pikkade kogemustega maaler, kuid nagu näha ei garanteeri see midagi.
Koha nime panen siis, kui asjale positiivset lahendust ei tule, hiljemalt mai lõpuks. Seniks on igasugu kommentaarid oodatud.

https://drive.google.com/drive/folders/0BxGbB5TeHsWjcVRCZU1xemFGbjA


Siin, tundub, et on tegu möödarääkimisetga sinu soovide ja tööde teostaja vahel.
Sõltub, kui palju sa selle väljast värvimise eest maksid.

Seestpoolt selle rooste "õige" väljavõtmine ja peatamine on üldjuhul ikka väga kallis ja aeganõudev.
Aga nad oleks võinud selle odava kokkuleppehinna puhul vähemalt kiirkorras ära teha - rooste maha, mingi krunt + värv peale ja lisaks kindlasti korrosiooni takistav aine. Mis oleks kindlasti eeldanud ka logarite eemaldust.
150 - 200€ maksva töö eest rohkem ei saa.

See, et välisvärvis on lihvimistalla jäljed sees, see on teine teema. Neid, loomulikult, ei tohiks olla - see on otsene praak.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ReimsR
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI Quattro, Opel Manta

postitati 21.04.17 17:57 Tsiteeri


Huvitav,kas seest üldse porist puhtaks viitsiti pesta ja vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.17 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madisson
Ma jätaks töö tegija praegu avaldamata(pole nurgatagune koht). Vähemalt seni kuni asjad on selged kindlustuse ja tegija endaga. Ega mul reaalselt midagi loota pole, koolirahaks tuleb lugeda. Sain ju seda mida telliti- mõlgid on siledad :)

Igal tööl on garantii ja hetkel lõi sul viga välja garantii ajal ja sul on õigus nõuda tiiva korda tegemist.Töö tegija oleks pidanud sulle ütlema, et seda tiiba ei ole mõtet taastada ja kindlustus oleks maksnud kinni uue tiiva. Kuna töö tegija seda ei öelnud siis vastutab ta ise selle eest. Sul on õigus minna teise remonditöökohta ja lasta töö uuesti teha ja kindlustus maksab selle kinni ning nõuab praagi tegijalt raha tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.2% - SQL: 60.8%]