Lehekülgi: 1 2 |
SilverL
huviline
Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI
|
postitati 22.03.17 19:51
|
|
|
Lühidalt kokku võttes, nüüd mullitab sealt, kust enne oli okei?
Teadjamad, mis seal siis tehti? Aluspinda pidi midagi sisse jääma?
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 22.03.17 20:44
|
|
|
Minul oli kogemus, poritiival alt servast lõi värvi lahti. Hakkasin siis üsnagi algajana ja ilmselgelt valesid vahendeid kasutades seda tiiba korda
tegema. Avastasin et pisikesi mullikesi on poritiival terve kaare ulatuses suhteliselt. Tõmbasin tuimalt lamellkettaga serva haljaks, happekrunt
peale, selle peale veidi pahtlit ja siis värv ja lakk. Umbes kolm kuud hiljem hakkasid pisikesed mullid tekkima, ja siis paar kuud hiljem sarnased
mullid, nagu teemaalgatajal. Praeguseks on möödas 9 kuud ja serv on üleni roostes.
Ahjaa, mina tegin seda väljas ja õhtuse õhuniiskusega. Seega firmal, kel tegevusalaks keretööd ja värvmimiseks kambrid, võiks see asi ikka veidi
kestvam olla, kui minul välja kukkus.
Ja paar aastat tagasi käis kaskoga terve teise poole külg värvimises ja nüüdseks on ukse aluservas mullirida ja tagatiiva nurgas ja servas väiksed
mullid. Varem need kohad ei mullitanud. Tundus, et polnud see esimene värvimine sel küljel peale tehasest välja veeremist.
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 23.03.17 04:53
|
|
|
Pean ka oma tagasihoidliku arvamuse siia panema .
Tegemist võiks olla vesilihvi ja liigse kiirustamisega .
|
|
|
|
TartuAudi
huviline
Registreerunud 14.09.16
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2.3 E (1992) e. "Lendav sakslane"
|
postitati 23.03.17 05:25
|
|
|
Miskipärast mulle "iziklikhult thunndub", et kui nüüd žilettnoa või nõelaga need pildil olevad mullid tiivakaarel katki torgata, hakkab sealt vett
välja voolama. Nagu vesivillidel
Ilmselt on tiivakaarte servades mingid väikesed roosteaugud ikkagi sees, kustkaudu vesi või niiskus pääseb alumiste krundi- või värvikihtideni. Aja
möödudes asi koguneb ja koguneb, "kergitab" värvi või krundi (võimisiganessinnatiivapealepandudon) lahti ja ongi tulemus käes
Neid tiibu on mõttetu lappida. Kui mitte paari kuu, siis u. poole aasta möödudes hakkab seesamane "paranduskepp" otsast peale.
P.S. Mul sai kah just mõni päev tagasi üks Golf V üle võõbatud ja selle uutel esitiibadel tegin samamoodi, nagu eelmises postituses kirjeldasin:
pinnad matiks, krundid sisepinnale, need kuivasid ära, kergelt pind matiks ning siis kaks kihti kivikaitset tiibadele sisse.
Kaua kestab ? Eks näis Kuna too on ka igapäeva sõidumasin ühel tuttaval
naisterahval, siis ta pidi koheselt raporteerima, kui hakkab mingi "tsirkus" esitiibade servades pihta
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 23.03.17 11:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TartuAudi
Neid tiibu on mõttetu lappida. Kui mitte paari kuu, siis u. poole aasta möödudes hakkab seesamane "paranduskepp" otsast peale.
|
Ei pruugi.
Ma kunagi tegin sellise katse, et selle kontori poolt müüdavat geeli kandsin samasugustele
roostemullidele, nagu teemaalgataja pildil.
(enne muidugi katsetasin oma Coupe tiibadega)
Toodet ennast nende kodulehelt enam ei leia, aga praegu riiulist purgilt loen, et jutt on peal Flüssig Schmirgelpapier.
Värv, muidugi enne traadiga maha.
Mitu korda pidi seda tegema, aega läks omajagu, aga lõpuks tõepoolest sai rooste kõik kätte.
Miks ma järeldasin, et roostet enam polnud - sest keretina hakkas hästi külge ja need krobelised augud jootsin ilusasti täis. Tavalise keretinaga. Mis
hakkas väga hästi külge - tina on ju musta pinna suhtes väga pretensioonikas.
Ja pidama nad jäid.
Tõsi, see oli W143 Mersu, millele kereplekke pole kuskilt võtta.
Jah, see oli see auto kui kedagi peaks huvitama.
.
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 26.03.17 14:48
|
|
|
Siin siis lubatud pilt tiiva siseküljelt. Tuleb tunnistada, et maalri teoori oli täiesti õige. Kui mitte järgmine, siis ülejärgmine talv oleks
välimine roostetamine alanud ka loomuliku arengu käigus. Maalritöö kiirendas lihtsalt protsessi. Seega pean kogu asja uuesti ette võtma, küll aga
mitte enam samas kohas. Väheke selline "lollidelt tulebki raha ära võtta" tunne jäi asjast.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 26.03.17 15:13
|
|
|
Minu tagasihoidlik arvamus... Kindlutuse töö, masinale teibiga kile peale, väljast tuld ja ära imesta, kui see mõlk on rõvedalt täis pahteldatud ja
pealt siis lihtsalt tuise ja lakk - korras . Paneb pisut mõtlema, et kui
taheti ju lisatööd samuti, mitte ainult see kindlustusjuhtum ja ka see on samamoodi tehtud - omamoodi vastutulek . Teine variant oli tõesti kiirustamine ja pigistati lausa mõlemad silmad kinni tööd tehes. Kui keegi ütleb, et see
tiib on maas käinud, siis seda küll ainult moe pärast poldid lahti ja korraks liigutatud, et jääks usutavam mulje. Aga noh kokkuvõttes, meie siin
foorumis ei oska kindlasti hinnata, milline oli see omavaheline suhtlus remondikoha ja teema algataja vahel - nii et...
|
|
|
TartuAudi
huviline
Registreerunud 14.09.16
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2.3 E (1992) e. "Lendav sakslane"
|
postitati 26.03.17 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madisson
|
Nojah. M.O.T.T. ehk mida oligi tarvis tõestada....
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 27.03.17 17:14
|
|
|
Igaks juhuks ikkagi küsin, kes sellise asja tegi, kui nurgatagune koht pole, ja mis lahendust nad ise pakuvad...?
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 27.03.17 18:21
|
|
|
Ma jätaks töö tegija praegu avaldamata(pole nurgatagune koht). Vähemalt seni kuni asjad on selged kindlustuse ja tegija endaga. Ega mul reaalselt
midagi loota pole, koolirahaks tuleb lugeda. Sain ju seda mida telliti- mõlgid on siledad
|
|
|
hundux
huviline
Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.17 14:42
|
|
|
Sõltumata sellest, mis asjast edasi saab, oleks foorumi kasutajatel hea teada, kes algselt sellise sigadusega hakkama sai. Et teaks ise eemale hoida
ja teisi hoiatada. Isegi üksi endast lugupidav nurgatagune koht ei tohiks teha keretöid nii, et ei vaevuta teadaolevate tüüpvigadega detaili
seisukorda enne tööde alustamist välja selgitama. Selle tegija ainuke õige koht siin foorumis on siin
http://foorum.audiclub.ee/forumdisplay.php?fid=16
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 18.04.17 05:01
|
|
|
Tundub, et sattusin ka ise sarnase jama otsa. Lasin korda teha roostetavad tagatiiva ääred ca 2 kuud tagasi. Nüüd rehve vahetades avastasin, et
tehtigi väljast korda. Seest on koopa serv jätkuvalt roostes ja ei ole võimalik, et keegi seal midagi puudutas. Kuna ka logarid olid värvi tolmused,
siis ilmselt neid ei eemaldatudki. Soov oli rooste pidama saada nii hästi, kui on igapäeva autol mõistlik teha. Ma pole küll maaler aga see ei tundu
olevat just kõige õigem tegevus. Tööd tegi pikkade kogemustega maaler, kuid nagu näha ei garanteeri see midagi.
Koha nime panen siis, kui asjale positiivset lahendust ei tule, hiljemalt mai lõpuks. Seniks on igasugu kommentaarid oodatud.
https://drive.google.com/drive/folders/0BxGbB5TeHsWjcVRCZU1xemFGbjA
12.301@181km/h
|
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Avant q 3.0tdi,c4 avant 2.5tdi
|
postitati 18.04.17 09:07
|
|
|
Plaanisin samas kohas autot värvida,kuna foorumis oli positiivne tagasi side aga õnneks jäi see asi katki.Ütles kohe ära,et kui on roostet siis ei
tee.Minu halvad kogemused on selliste tegijatega nagu Ammeco Auto ja Oilikom
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 18.04.17 11:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
Tundub, et sattusin ka ise sarnase jama otsa. Lasin korda teha roostetavad tagatiiva ääred ca 2 kuud tagasi. Nüüd rehve vahetades avastasin, et
tehtigi väljast korda. Seest on koopa serv jätkuvalt roostes ja ei ole võimalik, et keegi seal midagi puudutas. Kuna ka logarid olid värvi tolmused,
siis ilmselt neid ei eemaldatudki. Soov oli rooste pidama saada nii hästi, kui on igapäeva autol mõistlik teha. Ma pole küll maaler aga see ei tundu
olevat just kõige õigem tegevus. Tööd tegi pikkade kogemustega maaler, kuid nagu näha ei garanteeri see midagi.
Koha nime panen siis, kui asjale positiivset lahendust ei tule, hiljemalt mai lõpuks. Seniks on igasugu kommentaarid oodatud.
https://drive.google.com/drive/folders/0BxGbB5TeHsWjcVRCZU1xemFGbjA |
Siin, tundub, et on tegu möödarääkimisetga sinu soovide ja tööde teostaja vahel.
Sõltub, kui palju sa selle väljast värvimise eest maksid.
Seestpoolt selle rooste "õige" väljavõtmine ja peatamine on üldjuhul ikka väga kallis ja aeganõudev.
Aga nad oleks võinud selle odava kokkuleppehinna puhul vähemalt kiirkorras ära teha - rooste maha, mingi krunt + värv peale ja lisaks kindlasti
korrosiooni takistav aine. Mis oleks kindlasti eeldanud ka logarite eemaldust.
150 - 200€ maksva töö eest rohkem ei saa.
See, et välisvärvis on lihvimistalla jäljed sees, see on teine teema. Neid, loomulikult, ei tohiks olla - see on otsene praak.
.
|
|
|
ReimsR
huviline
Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI Quattro, Opel Manta
|
postitati 21.04.17 17:57
|
|
|
Huvitav,kas seest üldse porist puhtaks viitsiti pesta ja vaadata.
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.04.17 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madisson
Ma jätaks töö tegija praegu avaldamata(pole nurgatagune koht). Vähemalt seni kuni asjad on selged kindlustuse ja tegija endaga. Ega mul reaalselt
midagi loota pole, koolirahaks tuleb lugeda. Sain ju seda mida telliti- mõlgid on siledad |
Igal tööl on garantii ja hetkel lõi sul viga välja garantii ajal ja sul on õigus nõuda tiiva korda tegemist.Töö tegija oleks pidanud sulle ütlema, et
seda tiiba ei ole mõtet taastada ja kindlustus oleks maksnud kinni uue tiiva. Kuna töö tegija seda ei öelnud siis vastutab ta ise selle eest. Sul on
õigus minna teise remonditöökohta ja lasta töö uuesti teha ja kindlustus maksab selle kinni ning nõuab praagi tegijalt raha tagasi.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |