Tsitaat: | Algselt postitas: Heiki21
Muidu mootori õlitus ei toimu korrektselt.
Teine väitis, et on ka saanud hakkama linnas 5 käik ja umbes 1200-1300 pööret.
Ei osanud ma sellest midagi arvata ja mõtlesin küsida, et mis teie arvate? |
Õlitus sõltub ju sellest, mis õli sees ning mis seisukorras on õlipump ja kogu mootor.
Pisut ka mootori ehitusest.
Kas see teine väitja seda ka teadis, palju ta autol selle 1200 pöördega õlirõhk on...?
Minu saanil on midagi 4bar`i tuuris, seega võib ka sellist pööret lubada, ei juhtu ta`ga midagi.
Uue, garantiiauto puhul on muidugi kah savi.
Ülejäänud võiksid nii madala pöördega sõitmisest hoiduda.
Mäletan aega, kui Tulika Takso läks Volgadelt uutele Omegatele üle; juhid jäid needsamad vanakooli papid, kes ennegi olid olnud.
Ja üsna mitu juhust oli ikka, kui Omegal läks nukkvõll garantiiga vahetusse, kuna oli kulunud. Papid sõitsid selle 1,8 mootoriga samamoodi edasi nagu
Volgagagi, s.o. ülimadalatel pööretel, et kütust kokku hoida. Nii nagu nad eluaeg harjunud olid olnud.
Ja eks neile pärast tehti mingit sõktõmmi ka ja harjutasid end ümber.
.
|