tarmo655
huviline
Registreerunud 16.08.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.17 08:13
|
|
|
Audi a6 c6 3,0tdi quattro 165kw mure käigukastiga
Tere mure siis selles, et vaja käigukast vahetada. Kas uus kast tuleb kopeerida vms? Kas ise saab kodeeritud või peab Audi esindusse minema? Endal
juhe olemas.
Tänud ette.
|
|
|
aadukesekene
huviline
Registreerunud 13.12.11
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C6 S-line 3,0TDI Quattro
|
postitati 06.03.17 11:13
|
|
|
Kui läheb täpselt sama kast, saab kokku panna vana juhtploki ja asjadega, siis ei ole esindust vaja.
Kui panna kogu mant uue kasti oma, on vaja esindust.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 06.03.17 11:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo655
Tere mure siis selles, et vaja käigukast vahetada. Kas uus kast tuleb kopeerida vms? Kas ise saab kodeeritud või peab Audi esindusse minema? Endal
juhe olemas.
Tänud ette. |
Kui uue kasti paned,siis vaata, et aju pistikut lahti ei tee, kui selle lahti võtad sõidad esindusse enivei.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.03.17 17:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aadukesekene
Kui läheb täpselt sama kast, saab kokku panna vana juhtploki ja asjadega, siis ei ole esindust vaja.
Kui panna kogu mant uue kasti oma, on vaja esindust. |
Oled sa muidu kursis, kus ZF6HP19A-l "juhtplokk" asub?
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Kui uue kasti paned,siis vaata, et aju pistikut lahti ei tee, kui selle lahti võtad sõidad esindusse enivei. |
Aga sina?
Sorry mehed, aga te panete ikka täiesti segast praegu. 6HP kasti aju on kasti sees, õli sees. Kui sa selle kasti eemaldad siis täiesti loogiline, et
võtad pistiku lahti! Kasti aju on ühes tükis hüdraulikaplokiga.
Ning mootoriaju pistiku lahti võtmisega ei juhtu absoluutselt mitte midagi, isegi kui süüdet sisse-välja keerata.
Kastil võib olla component protection - ei oska peast öelda. Immot kui sellist seal veel ei ole. Käivitub ja sõidab ta nagunii, aga soft on vaja üle
kirjutada sellega, mis vanas kastis oli, component protection on vaja maha võtta, kui see seal on ning kast on vaja uuesti kodeerida. Viimasega aitab
esindus.
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 06.03.17 18:43
|
|
|
Väljendasin võib-olla veits vildakalt, pidasin silmas, et ajupistikut, mis asub kastis, ei võtaks lahti hüdraulika bloki küljest. Jah on ta
hüdraulikabloki küljes, aga kahjuks või õnneks annab teda sealt blokist eraldada. Kui tuleb sama koodiga kast, siis saab jätta vana aju ja laod kõik
muu uue. Selliseljuhul ei pea esindusse sõitu ette võtma, muidu tulebki mängu component protection. Tõstad alla uue kasti uue ajuga, siis sõidad
esindusse.
Aga mina? Jah, ma 6HP kasti seest piisavalt näinud.
|
|
|
aadukesekene
huviline
Registreerunud 13.12.11
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C6 S-line 3,0TDI Quattro
|
postitati 07.03.17 09:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: aadukesekene
Kui läheb täpselt sama kast, saab kokku panna vana juhtploki ja asjadega, siis ei ole esindust vaja.
Kui panna kogu mant uue kasti oma, on vaja esindust. |
Oled sa muidu kursis, kus ZF6HP19A-l "juhtplokk" asub?
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Kui uue kasti paned,siis vaata, et aju pistikut lahti ei tee, kui selle lahti võtad sõidad esindusse enivei. |
Aga sina?
Sorry mehed, aga te panete ikka täiesti segast praegu. 6HP kasti aju on kasti sees, õli sees. Kui sa selle kasti eemaldad siis täiesti loogiline, et
võtad pistiku lahti! Kasti aju on ühes tükis hüdraulikaplokiga.
Ning mootoriaju pistiku lahti võtmisega ei juhtu absoluutselt mitte midagi, isegi kui süüdet sisse-välja keerata.
Kastil võib olla component protection - ei oska peast öelda. Immot kui sellist seal veel ei ole. Käivitub ja sõidab ta nagunii, aga soft on vaja üle
kirjutada sellega, mis vanas kastis oli, component protection on vaja maha võtta, kui see seal on ning kast on vaja uuesti kodeerida. Viimasega aitab
esindus. |
Kahjuks/õnneks küll.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 07.03.17 13:11
|
|
|
Enamjaolt on siiski kasutatud kastil mingisugune lammutuse poolne garantii ja märgid peal, mis sellise teguviisi välistab.
Normaalne on esindusel lasta ära kodeerida, vaevalt, et sellega üle tunni aja läheb. Võimalik, et Forss saab ka seda teha.
Juhul, kui vanal kastil mingisugune mehhatroonika viga oli, saab selle niimodi käkkides kaasa.
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 07.03.17 20:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kasti aju on ühes tükis hüdraulikaplokiga.
Kastil võib olla component protection - ei oska peast öelda. Immot kui sellist seal veel ei ole. Käivitub ja sõidab ta nagunii, aga soft on vaja üle
kirjutada sellega, mis vanas kastis oli, component protection on vaja maha võtta, kui see seal on ning kast on vaja uuesti kodeerida. Viimasega aitab
esindus. |
Kasti "aju" on suhteliselt lihtsalt eemaldatav hüdraulikaploki küljest ja teisele ümbertõstetav eeldusel et hüdraulikaosa koodid klapivad. Kui ei
siis võib suht loterii olla.
Kui panna terves tükis uus kast alla, siis on vaja maha võtta component protection ja kodeerida juhtplokk vastavalt autole. Enne selle tegemist auto
EI käivitu ja ei sõida mitte kuhugi!
Mingit softi otseselt pole vaja üle kirjutada. Kui peal on mingi muldvana versioon, siis oleks mõistlik seda uuendada tehase serveri kaudu.
Ja c6 puhul pole ma veel teadlik mitte ühestki pistikust, ei kastis ega ka mujal, mille lahti võtmisel ja kokku panemisel midagi nii hullu juhtuks et
esindusse peab jooksma
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.03.17 09:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Enne selle tegemist auto EI käivitu ja ei sõida mitte kuhugi! |
Oled 100% kindel, et ka 6HP puhul nii on?
|
|
|
|
EvilS
huviline
Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.17 09:38
|
|
|
Mis te siin vaidlete Ma parem kopeerin teile lõigu Audi SSP 385'st,
lehekülg 52:
Immobiliser in gearbox control unit
The automatic gearbox has been integrated in the immobiliser system since the launch of the A6 Avant at SOP* in wk** 02/05. These modifications were
initially made to the 6-speed automatic gearbox 09L and multitronic 01J.
The notchback versions of the A6 and A8 with 09E, 09L and 01J gearboxes were subsequently rolled out at SOP in wk 22/05 (model year '06).
The 0AT, 0B6, 0BQ and 0AW gearboxes have been integrated in the immobiliser system since SOP.
All aforementioned gearbox versions all have an integrated control unit (mechatronics). The relatively inaccessible (and hence secure) installation
location and the dependency on the gearbox control unit for positive engagement represent an ideal basis for implementation of the immobiliser.
*SOP = start of production
**wk = week
01J, 0AN and 0AW gearbox (multitronic)
The multitronic generally does not have a mechanical limp-home function. The modifications with regard to the immobiliser apply only to the software
and electronic components of the gearbox control unit.
09E, 09L gearbox
In addition to the changes to the control unit's software and hardware, the hydraulic control unit was modified so that no drive is transmitted in
the deenergised condition. For this purpose, the characteristic curve of several electrical pressure control valves was inverted. For more
information, refer to "Mechatronics" of the 09L gearbox on page 21.
Note
In the following vehicle versions (and older), the automatic gearbox is not integrated in the immobiliser system:
Audi A3
Audi TT / TTR
Audi A4 (the B6 and B7 series)
Audi Cabrio (the B6 and B7 series)
Audi Q7 with 09D gearbox
As at March '08
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 08.03.17 10:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Enne selle tegemist auto EI käivitu ja ei sõida mitte kuhugi! |
Oled 100% kindel, et ka 6HP puhul nii on? |
100% kindel.
Süüde sisse uue kastiga ja odomeetri asemel ilutseb kiri SAFE.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.03.17 13:59
|
|
|
Ei teadnudki, et C6-l kastis juba immo on. Jälle targem. Tundub, et keset mudeli väljalaskmist hakati peale panema seda ning algusaastate omadel ei
ole.
Arvasin, et B8/C7 hakkas see pihta.
Ehk siis jah, kui moodul vahetada jookseb immo peale - mitte isegi component protection ei ole esialgu probleemiks. Aga eks nende kahe asja
kodeerimine käib käsi-käes.
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 08.03.17 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ei teadnudki, et C6-l kastis juba immo on. Jälle targem. Tundub, et keset mudeli väljalaskmist hakati peale panema seda ning algusaastate omadel ei
ole. |
2005a c6l on see juba peal. Läbikäidud teema.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
tarmo655
huviline
Registreerunud 16.08.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.17 12:58
|
|
|
Audi a6 c6 3,0tdi quattro 165kw mure käigukastiga
Ok
Ühesõnaga kui lihtsalt kasti äravahetamiseni sama koodiga kasti vastu siis pole vaja minna esindusse?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.03.17 14:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo655
Ok
Ühesõnaga kui lihtsalt kasti äravahetamiseni sama koodiga kasti vastu siis pole vaja minna esindusse? |
Ainult siis pole vaja minna esindusse, kui tõstad juhtplokid ringi kastide sees, mida saab teha eeldusel, et vana juhtplokk on töökorras ning kastide
hüdraulikaplokid on samad.
Kui tuimalt terve kasti ära vahetad, siis pead minema, või täpsemalt puksiirigia vedama auto esindusse.
|
|
|
|
tarmo655
huviline
Registreerunud 16.08.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.17 10:56
|
|
|
Audi a6 c6 3,0tdi quattro 165kw mure käigukastiga
Selge pilt?Kuidas ja kas on võimalik juhtplokki kontrollida.Kas juhtploki vahetus keeruline?Tänud.
|
|
|
tarmo655
huviline
Registreerunud 16.08.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.17 16:35
|
|
|
Audi a6 c6 3,0tdi quattro 165kw mure käigukastiga
Küsimus kas HKG koodiga kasti asemele võib panna JML koodiga kasti ja kas auto sõidab ka peale seda?Tänud.
|
|
|
tarmo655
huviline
Registreerunud 16.08.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.17 18:04
|
|
|
Auto korras!Tänud kes abiks olid.Alla läks siis JML koodiga kast aju võtsin vanast kastist kõik toimib.Teema lukku.
|
|
|