Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Roolilati vahetus. (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 4318)
raydu21
huviline



Registreerunud 15.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.17 18:29 Tsiteeri
Roolilati vahetus.



Tere!
Roolilatt oli omadega läbi (lekkis korralikult) ning tuli vahetus ette võtta. Töökojas vana latti ära võttes selgus, et see oli servoga ja nõnda sai taastatud latt alla pandud. Probleem aga on selles, et rool on väga raske tühikäigul ja praktiliselt võimatu liigutada ennem kui gaasi ei anna - gaasi andes läheb kergemaks ja nagu kõik oleks korras.

Sama lugu on ka sõites - pidurdamisel keerama hakates poob rooli täiesti kinni ja sõida või otse võssa, aga kui gaasi annad siis jällegi töötab.

Milles võiks probleem olla - kas asi võib olla latis, elektroonikas,õlis või on paigaldamisega midagi valesti ja hoopis viga ikkagi allapandud latis.

Kui kellegil kogemusi, siis kuulaksin hea meelega ja eks annan jooksvalt teada, mis sellest asjast edasi saab, sest auto läheb tagasi mehhaniku juurde, kes proovib õli vahetada ja asja uurida.



Auto: 2000 aasta A6 avant 2,5 TDI 132 kw , esivedu, automaat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 04.03.17 05:35 Tsiteeri


Äkki pump ära tapetud kui lekkiva latiga ringi sõidetud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 04.03.17 06:00 Tsiteeri


Mitte äkki vaid suhteliselt kindlalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raydu21
huviline



Registreerunud 15.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.17 09:06 Tsiteeri


Arvate siis, et selle uuema lati pump on läbi - no eks tuleb lasta siis see ära vahetada - garantii anti pool aastat latile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 04.03.17 09:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raydu21
Arvate siis, et selle uuema lati pump on läbi - no eks tuleb lasta siis see ära vahetada - garantii anti pool aastat latile.

Pump ei ole latis, vaid pump on mootori küljes ja see on sul ilmselt siis vahetamata, kui ainult latt vahetati.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raydu21
huviline



Registreerunud 15.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.17 09:47 Tsiteeri


Selge pilt - eks selgitan asja välja. Samas kui lekkiva latiga pump töötas veel korralikult, kas siis saab asi selles olla - igatahes väärib uurimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 04.03.17 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raydu21
Selge pilt - eks selgitan asja välja. Samas kui lekkiva latiga pump töötas veel korralikult, kas siis saab asi selles olla - igatahes väärib uurimist.

Lati vahetusega sai ilmselt süsteemi ka värske õli pandud. Võib olla, et sai vale õli sisse. Pigem usun, et värske õli on vedelam, kui vana ja seetõttu ei suuda enam kulunud pump piisavat survet üles saada. Kas on mingi erinevus ka rooli raskuses külma mootoriga kohe peale auto käivitamist (õli külmana natuke paksem), võrreldes peale pikemat sõitu, kui mootor ja samuti ka roolivõimu süsteem juba soe (soojana õli vedelam)?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raydu21
huviline



Registreerunud 15.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.17 10:27 Tsiteeri


Vahet ei tunne, sest kohe alguses auto käima pannes ei ole samuti võimalik rooli keerata ennem kui gaasi ei anna. Ise arvasin ka et ei saa survet üles ja võibolla ongi nüüd vedalam õli sees ja asi selles. Tänud ideede eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 04.03.17 10:36 Tsiteeri


Enda autol oli pump läbi, siis läks rool sooja mootoriga ikka väga raskeks (tühikäigul). Külma mootoriga sai mõned km sõita isegi normaalselt. Sai proovitud alustuseks õlivahetust, aga see tegi selle normaalselt toimimise aja veel lühemaks. Lisaks sellele oli mnt peal sõites kurvides rooli pöörates tunda sellist vastikut jõnksutamist, kus iga paari kraadi rooli keeramise järel oli rool kergem ja siis jälle raskem. Raske kirjeldada seda, aga väge ebameeldiv ja häiriv oli see sõites. Häiris isegi rohkem, kui tühikäigul raske rool, kuna päris kiirelt õppisin ära mootori pöördeid pööramise ajal natuke kõrgemal hoidma (pidurdamise ajal madalam käik sees ja käigu vahetuse ajal natuke rohkem gaasi peal hoides vms).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raydu21
huviline



Registreerunud 15.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.17 11:28 Tsiteeri


Nii - asjalood on nüüd niikaugel, et sai ka pump ära vahetatud ja selgus, et asi ei olnud ikkagi selles, sest probleemid jätkuvad. Rool muutub endiselt raskeks ja imelik sisin kostub rooli keerates. Ehk on viga lati paigalduses või mõnes muus asjas...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 13.03.17 13:09 Tsiteeri


Voolikud/torud on ikka õiget pidi küljes?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raydu21
huviline



Registreerunud 15.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.17 15:12 Tsiteeri


hea küsimus - eks lasen need ka üle vaadata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sank
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.11
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 C5 Avant (hitler)

postitati 14.03.17 10:26 Tsiteeri


Surve turul lati peal stuts millel klapp/filter sees. Äkki sai uue lati oma ja umbes/ei toimi. Osadel lattidel ka lati pealsetel torudel sarnased stutsid mis kipuvad ka saba andma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raydu21
huviline



Registreerunud 15.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.17 11:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sank
Surve turul lati peal stuts millel klapp/filter sees. Äkki sai uue lati oma ja umbes/ei toimi. Osadel lattidel ka lati pealsetel torudel sarnased stutsid mis kipuvad ka saba andma.


ühe toru pidi ta koos latiga välja vahetama alguses, kuna see oli läbi või läks vahetuse ajal katki. Praegune plaan on seesama toru uuesti välja vahetada ja õhtul selgub kas asi oli selles, kui mitte siis latil garantii ja läheb vahetusse tõenäoliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raydu21
huviline



Registreerunud 15.03.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.17 19:45 Tsiteeri


Nii auto lõpuks garaa˛is - rool on enamvähem korras, st enam ei ole raske, aga koha peal keerates on mingi susin ikkagi.

Probleem oligi selles torus, millel on klapp sees - asendustoru, mille esimesena ära vahetas oli 1 klapiga, aga oli vaja 2 klapiga. (Jälle jääb arusaamatuks, miks ei vaadanud seda esialgu vana lati pealt ära)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.1% - SQL: 54.9%]