Et kellel on kogemus või mingit teavet vigadest mis võivad tekkida, siis andke teada, hetkel tean, et turbo õli torud vms... on liiga lähedal
kolektorile ja siis võib turbo kiirelt õhtul olla omadega, aga seda saab parandada. ehk on veel sellised asju? mis tasuks ülekontrollida ja või ümber
teha.
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
... et siis hakkad Saksa inseneride "pooleliolevat" tööd ümber tegema?
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
postitati 07.06.05 11:23
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
... et siis hakkad Saksa inseneride "pooleliolevat" tööd ümber tegema?
Selliseid vigasid on paraku uute mudelite puhul tihti läbi lastud. Auto tuleb ju võimalikult kiirelt konveierile saata. Kui ma ei eksi, siis
tsiklimaailmas oli Honda Magna mingi mootori tüüpviga puudulik nukkade õlitus ja netis liigub õpetusi, kuidas seda uusi torusid vedades parandada.
Honda pole vist ka ju muidu tsiklite alal päris käpard?
Oma kunagine töökaaslane on ka just täpselt samasuguse Audi A4 avant 1.8 T 1996 turbodega hädas olnud.
yksmeesvargam2elt
huviline
Registreerunud 06.06.05
Kasutaja on eemal
postitati 08.06.05 14:03
Kui keegi oskab, anda mõne õpetliku lingi siis oleksin selle eest ka vägagi tänulik
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 20.0% - SQL: 80.0%]