Lehekülgi: 1 2 3 |
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 24.11.19 07:17
|
|
|
Salongimootori harjad nii otsas, et iga lülitus seda tööle ei pane.
Uus külge ja elu nagu lill.
|
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Avant q 3.0tdi,c4 avant 2.5tdi
|
postitati 24.11.19 08:35
|
|
|
Kui salongiventilaatorit vahetad siis omast kogemusest soovitan originaal panna või vanal harjad vahetada.B osa puhimisvõimsus jätab soovida.B osa oli
120 ja originaal vist mingi 200 kanti,eelmisel aastal.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 24.11.19 14:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ralf
Kui salongiventilaatorit vahetad siis omast kogemusest soovitan originaal panna või vanal harjad vahetada.B osa puhimisvõimsus jätab soovida.B osa oli
120 ja originaal vist mingi 200 kanti,eelmisel aastal. |
Ei ole hind väga muutunud. Forss oli Topran 120, orikas 200 tuuris.
Kärab ka odav....sai Topran, puhub viisakalt ilma hälveteta.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 13.12.19 20:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: ralf
Kui salongiventilaatorit vahetad siis omast kogemusest soovitan originaal panna või vanal harjad vahetada.B osa puhimisvõimsus jätab soovida.B osa oli
120 ja originaal vist mingi 200 kanti,eelmisel aastal. |
Ei ole hind väga muutunud. Forss oli Topran 120, orikas 200 tuuris.
Kärab ka odav....sai Topran, puhub viisakalt ilma hälveteta. |
Ei tahtnud odavat, läks hoopis Lamborghini oma:
Töö, nagu ikka, @ Differ OÜ.
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 03.06.20 12:08
|
|
|
OSKAB KEEGI ULATADA ABIKÄE?
Selle autoga on olnud huvitavad lood viimaselajal. Ressursse on kõvasti panustatud, aga masin sõita ei soovi.
Et siin mitte ruumi „maast ja kuust“ pajatamisele raisata, on masin saanud nt.:
- uus generaator
- uus aku
- käigukastiõli on vahetatud (Differ OÜ)
- muud tavapärasemad hooldustööd @ Differ OÜ (sh. sildade korrastamine)
- seoses pisikese taguosa rihtimisega kaasliikleja poolt (analoogne sellele, mis juhtus auto ostupäeval) keretööd auto tagastange ja külgede
korrastamisega @ Midnight Customs (sh. uued tagumised parkimisandurid): auto on keretööde poolest pea-aegu tiiru peale saanud
Läbisõit jõudnud 302 000km juurde.
AGA!
Masinat vaevab elektriprobleem. Auto on olnud defekteerimises Forsis, Andrese käes Differ OÜ’s ja veel mingite kolmandate asjapulkade juures. Andres
vahetas ära generaatori, peale sai pandud uus aku (Varta). Senimaani lahendust pole leitud.
Aku laeb üleöö tühjaks. „Täkku andes“ käivitub kohe ja laeb probleemideta.
Eile sõites Uuest Maailmast Rocca al Maresse auto pardakompuutri tabloo järgi laadis 10%’i pealt ca. 70%’ni. Andres olla proovinud erinevaid
multimeediamooduleid, aga nende vahetamine polevat probleemi sisu muutnud.
Ise oskan mõelda kahest lahendusest:
1) Kas keegi oskab/soovib ise või oskab soovitada kedagi auto (Audi) elektrisüsteemide pädevusega, kes võtaks antud probleemi lahendamise ette
Tallinnas või Tallinna lähiümbruses?
Eeldus on, et tegija suudab vähemasti tuvastada probleemi.
2) Kas keegi, kellel endal vähe nutti elektrisüsteemi seisukohast, soovib endale viisakas korras 3.0TDI’d, mis vajaks natuke diagnoosimist ja
probleemilahendust?
Tegin eile mõned pildid masinast. Täielikult värvi saanud osad on selgesti eristatavad, lisaks on tehtud väiksemaid kohalikke parandusi.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 03.06.20 12:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Kas keegi oskab/soovib ise või oskab soovitada kedagi auto (Audi) elektrisüsteemide pädevusega, kes võtaks antud probleemi lahendamise ette
Tallinnas või Tallinna lähiümbruses? |
Urmas ehk samru ehk?
|
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 03.06.20 13:29
|
|
|
Äkki uus aku on ka defekte? (Tõenäosus väike, kuid siiski olemas)
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.20 14:06
|
|
|
Võibolla rumal küsimus, kuid kas uus aku ka laadimismoodulile suudeti ära tuvastada ning amperaasiajalugu nulli läks?
Kui on endiselt "vana aku" mooduli jaoks, siis jääbki neid akusid vahetama, käitumine sama.
Teinekord enne terve auto laiali lammutamist või väljavahetamist tuleb alustada kõige lihtsamatest asjadest.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
maamees28
huviline
Registreerunud 10.06.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.20 18:21
|
|
|
Kas on mõõdetud või siis on teada mitme ampriline voolu kadu on?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 03.06.20 19:10
|
|
|
Autol on reaalne voolu kadu. MMI kaitse eemaldamisel kadus tarbimine ära. Üksaaval sai mooduleid lahti ühendatud ja MMI nupud ka kangi ümbert. Korraks
nagu kadus tarbimine siis ära kui ekraani juhtplokk sai eemaldatud aga uut plokki proovides oli tarbimine endiselt alles. Ekraan ka lahti ühendatud
aga siis oli ikka tarbimine.
|
|
|
|
ipi
huviline
Registreerunud 06.07.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro '97
|
postitati 04.06.20 13:25
|
|
|
Sõbral oli probleem, mitte küll audiga aga chrysler voyageriga, et üsna tihti jooksis aku tühjaks, probleem leiti kui hakati termokaameraga releesid
üle vaatama, ehk üks relee oli teistest soojem (mille termokaamera ära näitas) vahetati see välja oli aku tühjenemismure kadunud. Relee oli lühises,
sellest ka kuumenemine.
voolu tarbimine ei tohiks auto seistes olla üle 0,2 A kui ma sõbra ütlust õigesti mäletan.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 04.06.20 16:12
|
|
|
Tean juhust kui uuendati MMI ära ja peale seda oli sarnane voolukadu kadunud, tasuks sama proovida ehk ?
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 05.06.20 17:16
|
|
|
Aitäh igasuguste soovituste eest.
Täna otsustas masin, et soovib Andrese juurde saada kõiki neid soovitusi proovima ja tegi Piibe maanteel Tallinna suunal 9.5km enne Kehrat sellise
triki:
|
|
|
|
mkendra
huviline
Registreerunud 27.08.06
Asukoht: St. Julian's, Malta
Kasutaja on eemal
Auto: mis iganes kätte juhtub
|
postitati 06.06.20 11:40
|
|
|
Kui see auto ka varuosadeks peaks mingi hetk minema, siis olen potentsiaalselt salongist huvitatud.
MK
|
|
|
|
KOMA
huviline
Registreerunud 22.04.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.20 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ipi
Sõbral oli probleem, mitte küll audiga aga chrysler voyageriga, et üsna tihti jooksis aku tühjaks, probleem leiti kui hakati termokaameraga releesid
üle vaatama, ehk üks relee oli teistest soojem (mille termokaamera ära näitas) vahetati see välja oli aku tühjenemismure kadunud. Relee oli lühises,
sellest ka kuumenemine.
voolu tarbimine ei tohiks auto seistes olla üle 0,2 A kui ma sõbra ütlust õigesti mäletan. |
0,04 A on normaalne tühjenemist vool. Ja on lihtsamaid mooduseid varga otsimiseks, kui termokaamera .
VCDS HEX CAN; KTS ; OpCom
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 26.06.20 21:09
|
|
|
Läks kaubaks 3300€ eest ilma akuta.
Ostis ära Carbuy OÜ, seega ilmselt võite oodata turule väikese juurdehindlusega.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |