1. Karterituulutus atmosfääri - hakkab salongis haisema. Kui mootor korras on, siis sealt ei tule nagunii midagi.
Võib panna õhulugeja ja turbo vahele selle (nagu stockis). Kollektori otsa võib ära kaotada. Viimast pead nagunii tegema, kui tahad atmosfääri panna,
sest muidu läheb õhukogus valeks ning tõmbab kollektorisse õuest ilma filtrita õhku.
2. Paagituulutusega sama teema - kui kapoti all lahti jätad, hakkab haisema.
3. Sellel mootoril ei ole MAP andurit. MAP käib kollektorisse (manifold absolute pressure). Sellel on vaid turborõhuandur, mis vaakumit ei näita, kuna
on drosselist eespool. Antud rõhuandurit kasutab aju selleks, et juhtida drosselklappi ja reguleerida turborõhku. Peab asuma cooleri ja
drosselklapi vahel. Kui cooleri peal pole ruumi või on ebamugav, pane sellest edasi kuskile enne drosselit, kus ruumi on - vahet ei ole.
|
|