Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 1.8t APU (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1137)
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 02.03.17 18:58 Tsiteeri
1.8t APU



Ahoi!
1Kas karterituulutuse torud võib lasta kõik atmosfääri, nii et ei läheks sisselaskesse, n75 jääks põhimõtteliselt ainsaks asjaks külge?
2 Paagituulutuse otsa võib lahti jätta ja see solenoid sealt eemaldada?
3 MAP sensori asukoht peab olema kindlasti cooleri peal või võib asukohta muuta ka?
Mootor läheb b4 kere peale ja üleliigset vaja pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.03.17 04:32 Tsiteeri


1.Mina panin ölikoguja vahele.
2.Vöib
3.Jätaks sama koha peale


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 03.03.17 06:52 Tsiteeri


Kuna c5-l on selline vasakus nurgas olev püstine cooler ja MAP on cooleri küljes ja see ei mahu b4 kerel kuhugi.
Asenduseks on sharani madal pikk cooler.
Võibolla panna peale koolerit torutükk ja sinna teha andurile koht, kas toimib samahästi?
Cooleri otsavannil on õhu voolukiirus väike aga torus on kiirem, kas see võib mõjutada? Rõhk muidugi sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 03.03.17 07:54 Tsiteeri


1. Õhulugeja alles, siis ei tohi või pigem ei ole soovituslik.
MAP peab kirjeldama toimuvat ja pole kivisse raiutud see asukoht.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.03.17 11:11 Tsiteeri


1. Karterituulutus atmosfääri - hakkab salongis haisema. Kui mootor korras on, siis sealt ei tule nagunii midagi.
Võib panna õhulugeja ja turbo vahele selle (nagu stockis). Kollektori otsa võib ära kaotada. Viimast pead nagunii tegema, kui tahad atmosfääri panna, sest muidu läheb õhukogus valeks ning tõmbab kollektorisse õuest ilma filtrita õhku.

2. Paagituulutusega sama teema - kui kapoti all lahti jätad, hakkab haisema.

3. Sellel mootoril ei ole MAP andurit. MAP käib kollektorisse (manifold absolute pressure). Sellel on vaid turborõhuandur, mis vaakumit ei näita, kuna on drosselist eespool. Antud rõhuandurit kasutab aju selleks, et juhtida drosselklappi ja reguleerida turborõhku. Peab asuma cooleri ja drosselklapi vahel. Kui cooleri peal pole ruumi või on ebamugav, pane sellest edasi kuskile enne drosselit, kus ruumi on - vahet ei ole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 03.03.17 14:21 Tsiteeri


No selge siis.
Aitäh teile.
Taaub siis ikka torud ära ühendada.
Ma mõtlesi, et see ikka MAP aga no näed ei olegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.4% - SQL: 70.6%]