Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 1.9tdi 81kw kaob jõud (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 7929)
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 11.06.18 10:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HannesH
Nüüd on kusjuures väga huvitav muster välja kujunenud. Turbo toimib nagu peab just ÖÖSITI, siis kui välisõhk on jahedam (umbes 10 kraadi) ja niiskem. (Hakkab ilusti 2000juures tõmbama ja laseb pikalt lõpuni.) Päeval kui soe ja päike väljas siis enam ei turbo nii ei toimi. Paned pastla põhja ja venib ja mõtleb ja siis 3000juures hakkab tõmbama.) Mis komponente mootori juures välisõhk mõjutab? Õhulugeja vist? Või on veel mingeid andureid ja asju?
Õhulugeja, n75 ja geomeetria klapp tuleks üle vaadata. Arvuti võib viga näidata, aga samas ei pruugi. Mina alustaks n75 puhastusest ja liiguks siis edasi alles kui kindel, et toodab vaakumit. Alles ühel tuttava autol tegin seda ja naudib nüüd jälle kiiremat autot. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HannesH
huviline



Registreerunud 02.07.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.18 13:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Õhulugeja, IAT andur jne. Vii diagnostikasse, saad kiiremini vaevast lahti. ;)


Ilmselt tõesti. Kõige mõistlikum vast oleks viia esindusse diagnosti? Neil vast selle mootoriga kõige rohkem kokkupuudet olnud ja selle viimase paarikümne aasta jooksul kui see moto eksisteerinud on, selliseid sümpomeid ja vigu parandada tulnud. Ehk isegi mingi FAQ välja kujunenud.

Mõned nädalad tagasi Forssis sain veidi naljaka teeninduse osaliseks, kui läksin "ülerõhu" murega sinna. Poole tunniga pandi kohe diagnoos ära, et "vaakummembraan on vigane ja, et käega liigutades turbo geomeetria takerdumist ei täheldanud." Panin siis uue membraani aga tuhkagi ei muutunud. Läksin uuesti sinna diagnoosi ja tuli vastus, et "Kahtlustavad turbo takerdumist suurte koormuste all". Võtsin turbo maha, proovisin näpuga geomeetria hooba liigutada, see liikus mingi 2mm edasi-tagasi.. Siis kogu jõuga seda hooba lükates, järsku hüppas mingi cm edasi. Niimoodi jõuga pressisin seda 10 korda edasi tagasi läbi tahma kuni hakkas kergemalt liikuma see käik.. Vot mis imega see geomeetria nende käes "vabalt" liikus, ei tea..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 12.06.18 06:27 Tsiteeri


Kõige lihtsam on n75 ikkagi puhtaks pesta ja kõik vaakumvoolikud kriitiliselt üle vaadata. Kui võimalik võiks keegi eraisik üle vaadata ka arvutiga, kas on mingi viga sees, mis millegile viitaks. Esinduses mina kahtlen sügavalt, et nemad selle vea leiavad, või kui leiavad, siis mis raha eest. :D
Tsitaat:
Algselt postitas: HannesH
Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Õhulugeja, IAT andur jne. Vii diagnostikasse, saad kiiremini vaevast lahti. ;)


Ilmselt tõesti. Kõige mõistlikum vast oleks viia esindusse diagnosti? Neil vast selle mootoriga kõige rohkem kokkupuudet olnud ja selle viimase paarikümne aasta jooksul kui see moto eksisteerinud on, selliseid sümpomeid ja vigu parandada tulnud. Ehk isegi mingi FAQ välja kujunenud.

Mõned nädalad tagasi Forssis sain veidi naljaka teeninduse osaliseks, kui läksin "ülerõhu" murega sinna. Poole tunniga pandi kohe diagnoos ära, et "vaakummembraan on vigane ja, et käega liigutades turbo geomeetria takerdumist ei täheldanud." Panin siis uue membraani aga tuhkagi ei muutunud. Läksin uuesti sinna diagnoosi ja tuli vastus, et "Kahtlustavad turbo takerdumist suurte koormuste all". Võtsin turbo maha, proovisin näpuga geomeetria hooba liigutada, see liikus mingi 2mm edasi-tagasi.. Siis kogu jõuga seda hooba lükates, järsku hüppas mingi cm edasi. Niimoodi jõuga pressisin seda 10 korda edasi tagasi läbi tahma kuni hakkas kergemalt liikuma see käik.. Vot mis imega see geomeetria nende käes "vabalt" liikus, ei tea..



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HannesH
huviline



Registreerunud 02.07.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.18 08:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Kõige lihtsam on n75 ikkagi puhtaks pesta ja kõik vaakumvoolikud kriitiliselt üle vaadata. Kui võimalik võiks keegi eraisik üle vaadata ka arvutiga, kas on mingi viga sees, mis millegile viitaks. Esinduses mina kahtlen sügavalt, et nemad selle vea leiavad, või kui leiavad, siis mis raha eest. :D
Tsitaat:
Algselt postitas: HannesH
Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Õhulugeja, IAT andur jne. Vii diagnostikasse, saad kiiremini vaevast lahti. ;)


Ilmselt tõesti. Kõige mõistlikum vast oleks viia esindusse diagnosti? Neil vast selle mootoriga kõige rohkem kokkupuudet olnud ja selle viimase paarikümne aasta jooksul kui see moto eksisteerinud on, selliseid sümpomeid ja vigu parandada tulnud. Ehk isegi mingi FAQ välja kujunenud.

Mõned nädalad tagasi Forssis sain veidi naljaka teeninduse osaliseks, kui läksin "ülerõhu" murega sinna. Poole tunniga pandi kohe diagnoos ära, et "vaakummembraan on vigane ja, et käega liigutades turbo geomeetria takerdumist ei täheldanud." Panin siis uue membraani aga tuhkagi ei muutunud. Läksin uuesti sinna diagnoosi ja tuli vastus, et "Kahtlustavad turbo takerdumist suurte koormuste all". Võtsin turbo maha, proovisin näpuga geomeetria hooba liigutada, see liikus mingi 2mm edasi-tagasi.. Siis kogu jõuga seda hooba lükates, järsku hüppas mingi cm edasi. Niimoodi jõuga pressisin seda 10 korda edasi tagasi läbi tahma kuni hakkas kergemalt liikuma see käik.. Vot mis imega see geomeetria nende käes "vabalt" liikus, ei tea..


Vaakumvoolikud panin uued. Veamälu olen vaadanud ja seal oli ainult overboost viga, mis tulenes kinni tahmunud turbost. Turbo ja selle küljes olev geomeetriat liigutav vaakummembraan said uued. N75-te võib pesta või teist proovida küll. Kuidas see pesu täpsemalt välja näeb, et igast torust brake cleanerit sisse? :D Veider natuke kuidas välisõhu tempi muutus küll selle tööd mõjutada saaks aga proovida võib :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 12.06.18 09:45 Tsiteeri


Jah mina loputasin ta läbi igast august sisse lastes, tuli päris palju mustust välja, eks see võib olla ka ajutine lahendus, aga siis tead, et pead uue ostma, kui asi toimib peale seda. Ma nüüdseks 4-l autol nii teinud ja peale seda on pikalt toiminud. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HannesH
huviline



Registreerunud 02.07.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.06.18 10:25 Tsiteeri


Käisin topautos diagnostikas ja tulemus oli, et "Õhulugeja näit 30% vale ning turbo rõhk tühikäigul 1050mbar, peaks olema 1150mbar." Kõik on väga tore aga hiljem märkasin töölehel "Seat leon 1.9d 77kw" Mul on nimelt 81kw versioon. Kas need diagnostitulemused peavad ikka vett kui mu moto tulemusi võrreldi 77kw-se tulemustega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Madman
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.9 81kw

postitati 23.06.18 15:27 Tsiteeri


Oli ka sarnane juhtum, kus ainult 95km/h ja põhjagaasiga tekib hetkeks õrn kakkuv vibra ning ise ei suutnud tuvastada millest see küll võib tekkida - viisin siis diagnostimehe juurde kes lubas, et leiab põhjuse.

Ütleski lõpuks, et õhulugeja on väsinud ja turbo rõhud paigast.

Lisaks mainis, et mootoripadjad vaja ära vahetada.

Selle tulemusega mina rahul ei olnud kuna tal polnud anda saadud tulemused ning võrdluseks eeldatavad korras süsteemi logid. Selgus ka, et tegi need näidud kohapeal tuuritades ning läks argumenteerimiseks tema pädevus ja kas sellise töö eest üldse on õigustatud raha võtmine.

Siis kukkus seletama, et nii vana auto ja veermik kindlasti paigast kuigi veovõllid uued ning samuti ka kogu puksimajandus, isegi mootoripadjad on uued ning eelmevalt juba olin 3/4 käiguga vastavad kontrollid teinud MAF / turbole ning need on välistatud.

Ta ei kontrollinud isegi mootori ajastust mis oli liiga varajane. (Hammasrihm hiljuti vahetatud kuid kakkumine esines samuti varem)

Ühesõnaga ajaraiskamine oli see käik ja neid tühikäigu diagnostimehi tõsiselt küll ei võtaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HannesH
huviline



Registreerunud 02.07.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.06.18 12:35 Tsiteeri


Sõltub vast kohast kah.. Aga käisin neile Topautos mainimas seda valede kw asja. Hooldusnõunik ütles, et süsteemis on lihtsalt valed kw aga tegelikult on asi ja tulemused õiged. Et auto pandi vin koodi järgi süsteemi. Homme panen uue õhulugeja siis paistab kas nad ajavad kägu või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.6% - SQL: 62.4%]