Lehekülgi: 1 2 3 |
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 16.02.17 12:34
|
|
|
Pääsesin ka koju ja nägin ära. Tip-top kokkuvõte. Tänud roltskar. Näis, kas nüüd tervenen niipalju, et saab nv-l sõitma haapsi. Driving school needed.
|
|
|
|
Evil9
|
postitati 16.02.17 22:09
|
|
|
Esimene video selle "teistsuguse" kaamera seest ka üleval! Kvaliteet küll maru kehva nende pakkimiste tõttu. Originaal 33 Mb ja HD ning peale
convertimist 3,14 Mb aga abiks ikka vast! Üritan täiendada ning pildid ka kuskile üles saada.
Coup ja veel
Nelikvedu - must have!
|
|
|
|
roltskar
klubiliige
Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0tdi Q
|
postitati 17.02.17 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Evil9
Esimene video selle "teistsuguse" kaamera seest ka üleval! Kvaliteet küll maru kehva nende pakkimiste tõttu. Originaal 33 Mb ja HD ning peale
convertimist 3,14 Mb aga abiks ikka vast! Üritan täiendada ning pildid ka kuskile üles saada.
Coup ja veel |
Ma rikkusin ka kõvasti kvaliteeti, kuna pidevalt oli vaja ümber pakkida, sest programm tähtis kinni kiiluda
Lõpuks oli kõik minu halva mobla kaamera tasemel.
AvE's 3 rules of troubleshooting: 1. Look for/Do the easiest thing first. 2. Don't rely on the people that tried and failed before you
(usalda, aga kontrolli) 3. 90% of problems are between the driver's seat and the steering wheel
|
|
|
|
Evil9
|
postitati 19.02.17 21:57
|
|
|
Mul isegi puudus valiku võimalus. Lihtsalt, et video YT üles panna tuleb antud kaamera videot 2x convertida. Endale ka alles uus asi aga ju siis nii
on õige. Kvaliteedist alles ei jäänud küll mitte midagi. Pea 10x kokku pakitud ikkagi. Pean millalgi aega leidma ja teised videod ka üles susima. Aga
no mitte ei ole seda aega. Ideaal oleks ka kokku keevitada. Jällegi, napib aega. Mingit ainult oma lõbuks filmimist ju ka pole mõtet teha
Nelikvedu - must have!
|
|
|
|
roltskar
klubiliige
Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0tdi Q
|
|
Uk_
klubiliige
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 RS4
|
postitati 24.02.17 05:42
|
|
|
L6puks sain miskit valmis
https://youtu.be/9a-vZ2pT9RA
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast
you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 25.02.17 10:49
|
|
|
Vajutasin olematut like nuppu.
|
|
|
|
Evil9
|
postitati 25.02.17 20:42
|
|
|
Good, good. Ma ikka oma rehvide pärast nii viisakas
Nelikvedu - must have!
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 25.02.17 21:52
|
|
|
Kobe video. Mis mesilane see ~17.33 möödus?
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 26.02.17 10:47
|
|
|
Miski krosskardi laadne toode. Omavalmistatud. 350hp? ja kaal sellel ka ca 400kg. Igatahes jube võimas ja jube kerge.
|
|
|
|
roltskar
klubiliige
Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0tdi Q
|
postitati 26.02.17 11:00
|
|
|
Mul omal on kodus selline kuri kimalane 750cc ja kaaluklass kas seal 250-300 kg vahel. Väga kuri masin, eriti ilma tagumise diffrita
Oleks 11'ndal käru vaba olnud, oleks ehk sellega tulnud jää pealegi
AvE's 3 rules of troubleshooting: 1. Look for/Do the easiest thing first. 2. Don't rely on the people that tried and failed before you
(usalda, aga kontrolli) 3. 90% of problems are between the driver's seat and the steering wheel
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |