Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C6 3.0 TDi eelsüüteküünlad (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3671)
HRG
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007

postitati 05.02.17 08:38 Tsiteeri
A6 C6 3.0 TDi eelsüüteküünlad



Külmema kraadiga ei tahtnud auto enam väga hästi käima minna ja arvuti näitas viga 3. ja 4. küünlas.
ElsaWin nende vahetuse kohta midagi erilist ei räägi, lihtsalt palju hoiatusi ja mõned Audi tööriistad ning küünla värvus (mis 2004 sügisest alates peaks kõik olema punased ehk metallist?).
Aga küsimused sellega seoses:
1) Kuidas hakata silindreid lugema, et 3. ja 4. leida? Auto ees seistes vasakul läheb 1-2-3 ja paremalt 4-5-6?
2) Kas küünla kork tuleb niisama tõmmates ära või vaja mingeid nippe?
3) Kas tavalise padruniga pääseb sinna küünla pessa või ongi vaja Audi spets tööriista?
4) Kas pärast uue küünla panekut peab arvutiga ka midagi kodeerima või autole õpetama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 05.02.17 08:42 Tsiteeri


Eelsüüte küünlaid võiks ikkagi korraga vahetada, täpselt nagu vahetad ka bensukal süüteküünlaid. Pole ju vaja, et üks või mitu küünalt teistest kehvemini toimiks (vanusega paraku küünlad väsivad ja ei lähe enam nii kiirelt ja nii kuumaks, kui uued). Seega võta poest 6 uut küünalt näppu ja vaheta (või lase vahetada) kõik korraga ära.

Ja uusi küünlaid julgeks BERU omasid soovitada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 05.02.17 08:55 Tsiteeri


1. Järjekord peaks nii olema jah.
2. Tõmmates, ei pruugi lihtsalt tulla.
3. Tava padrun, ei mingit spets asja.
4. Ei.
5. Soojalt, et tuleks kergemalt lahti.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 05.02.17 09:05 Tsiteeri


Ära ainult juhtmest tõmba, pane kaabliside pistiku ümber ja tõmba sellest.
Uute paigaldamisel ära unusta puhastada keermed kaantes ja kasutada paigaldamiseks sobiliku määret.
Näiteks motonet müüb pihustipaigaldus rasva, kasuta seda.
Arvutiga on lõpuks mõistlik veakoodid kustutada.
https://youtu.be/b33O8GeqqaA


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HRG
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007

postitati 05.02.17 09:46 Tsiteeri


Tänud nii kiirete ja asjalike vastuste eest. Ostan siis kõik uued küünlad ja määret.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 05.02.17 14:26 Tsiteeri


Võti võiks selline olla, päris tavaline padrun ei sobi:



http://www.autokataloog.ee/files/912/9355/Picture/p--K2676--padrun-tooriist-kamasa.jpg

Lisaks soojale mootorile peab mõistlikku jõudu kasutama, muidu pooleks ja jama palju.
Ise olen ühte C6-e küünalt meelitanud tunni, siis õnnestus tervelt kätte saada.
Mingi suva "kangiga" väänates keerad rauselt puruks. Lutid saab edukalt kätte näpitsatega, mis on peente ja kõveraks keeratud otstega.
Mitte ühtegi põhjust ei näe neid 6 kaupa vahetada, kui hiljuti on näiteks 3tk vahetatud.
Edu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 05.02.17 15:03 Tsiteeri


Väga hea tähelepanek, vanade eemaldamisel on isegi avamiseks moment ette antud, et vältida katkemist.
Tõesti, võib vahetada näiteks kolm järelejäänud küünalt.
Aga kui eelmine omanik, või näiteks ka praegune, oleks siiski vahetanud kohe kõik küünlad korraga, oleks see lisatöö olemata.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HRG
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007

postitati 05.02.17 17:09 Tsiteeri


Palju tal lahtikeeramisjõud olla võiks? Saaks mingi momentvõtmega vaikselt avada - ei lõhuks ära vähemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 05.02.17 17:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HRG
Palju tal lahtikeeramisjõud olla võiks? Saaks mingi momentvõtmega vaikselt avada - ei lõhuks ära vähemalt.

Vaikselt meelitada ja saab kah hakkama. Tundes lahti keerates nõksu, uuesti kini ja uus katse, ehk kinni lahti nõkutades saaks samuti hakkama.
Padrun jah selline, mis mahuks ja kusagile ei takerduks.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HRG
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007

postitati 05.02.17 17:21 Tsiteeri


Eks peab vaikselt katsetama. Mootor enne korralikult soojaks ja vaikselt keerama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 05.02.17 17:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X

Ja uusi küünlaid julgeks BERU omasid soovitada.


Ja/või ka Bosch.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 05.02.17 21:52 Tsiteeri


Enne lahti keeramist, kui oled piibu ära võtnud, vaata, et sodi silindrisse ei kuku. Minu 6 aastat vanal autol oli piibu ümbruses küünlasüvendis pea linnupesa jagu igasugust prahti, mille pidin suruõhuga enne minema puhuma. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.5% - SQL: 58.5%]