Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: quattro manuaali keskdiffri kinni keevitamine (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2087)
kristo599
huviline



Registreerunud 09.01.13
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.17 22:27 Tsiteeri
quattro manuaali keskdiffri kinni keevitamine



Tsitaat:
kui näiteks keskdiffril on hambad maas kas on võimalik see kinni keevitada või hakkab murdma kuidagi?
ja kas neid on ka erinevaid ülekandeid?

Kui näiteks keskdiffril on hambad maas, kas on võimalik see kinni keevitada või hakkab murdma kuidagi?
Kas neid on ka erinevaid ülekandeid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 31.01.17 07:54 Tsiteeri


Alles see oli, kui C5 oli kallis ja unistuste auto.

Nüüd juba aeg sealmaal, et lähevad põlluralliks.
Kuidas muidu sellist pornohuvi seletada...?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 01.02.17 09:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Alles see oli, kui C5 oli kallis ja unistuste auto.

Nüüd juba aeg sealmaal, et lähevad põlluralliks.
Kuidas muidu sellist pornohuvi seletada...?


Neid tonniseid raipeid on ikka päris mitu aastat võimalik osta olnud.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.02.17 12:37 Tsiteeri


Esiveolise kast alla, pisut põhja alt pudinaid vähemaks ja liigub jälle kui tõesti õiget vidinat pole võtta. Tänavaliiklusesse sellisega küll asja pole kui on midagi kinni ja jäigaks keevitatud, kuna pikalt see kompott ei kesta ja annab ilmselt kuskilt mujalt kindlasti järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 01.02.17 12:47 Tsiteeri


Vastus küsimusele on selline, ülekandeid on erinevaid ning kui kinni keevitad siis jagab ette ja taha võrdselt jõudu. Keeramisel hakkab auto rattaid hakkima ja kinni pooma.


Naine ütles kord:kas sul ple üldse mingeid traditsioone peale AC dragi ma mõtlen.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
zaddam
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 quattro 1.8t

postitati 09.02.17 19:25 Tsiteeri


Eelmine kuu just oli mul endal juhus, et torsen lagunes ära ja eelnevalt oli suur loks torsenis (audi a6c5).
Keevitasin kinni ja üle 70ne sõites otsis väga palju teed ja tahtis nagu kraavi hüppata ning jõudu ei olnud autol nagu üldse. Siis käis mingi raksakas põhja all ära ja auto hakkas ilusti tee peal seisma ja palju kergemini veerema ja liikuma. Järgi oli jäänud ainult tagavedu. Praegusel hetkel olen arvamusel, et minu autol on kunagi kas käigukasti või tagadiffrit vahetatud ja käigukasti ja tagadiffri ülekanned erinevad peale seda. Sellest tingituna ilmselt mul torsen oli suure loksuga ja lagunes ära ka, ning peale torseni keevitamist otsis teed.
Kuid peale seda kui ainult tagavedu järgi jäi, siis hilisemal uurimisel (oli ära murdunud see peenem võll, mis käigukastist tuleb ja kui käik sees oli, siis sai seda peenemat võlli vabalt käega keerata) jõudsin järeldusele, et torsenit oleks võimalik ka nii keevitada, et tuleb käigukastist väljund ja läheb vedu otse tagasilda. Selleks tuleks jätta torsenis alles ainult tagumise poole hammasrattad ja kokku keevitada, niimoodi esisillale ülekannet ei toimuks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 09.02.17 20:21 Tsiteeri


Rikkis automaatkaste vedeleb igal pool, kas nende torsenid ei sobi manuaalide otsa?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 10.02.17 07:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Rikkis automaatkaste vedeleb igal pool, kas nende torsenid ei sobi manuaalide otsa?

Ei sobi


Naine ütles kord:kas sul ple üldse mingeid traditsioone peale AC dragi ma mõtlen.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.6% - SQL: 62.4%]