KrizKa
huviline
Registreerunud 23.11.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 01'
|
postitati 29.01.17 18:41
|
|
|
Tagumised katalüsaatorid 4,2 V8 D2 A8/S8
Tere
Selline tore juhtum kus käisin ülevaatusel ning heitgaasid olid tublilt normidest väljas. Ülevaataja ronis auto alla tuli välja et eelmine omanik on
leiutanud endale H-pipe lahenduse ning et tagumised katalüsaatorid olid asendatud resonaatoritega. Kuna pean selle porno nüüd likvideerima siis on
küsimuseks kas keegi teab millised universaalsed katalüsaatorid mõõtmetelt sinna lähevad? Plaanis osta ainult metallelemendiga katid. Lisaks kas tasub
osta "sport" katalüsaatorid? Resonaatorid võtan relakaga maha ning kinnitan katalüsaatorid klambriga - plaanis on niikuinii paari aasta pärast
väljalaskesüsteem uuendada/vahetada
Tegin auto alt ka pilte kes huvi tunnevad: pildid LINK
"Kui keegi küsib kuidas jaksan autot ülal pidada - LPG..."
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 30.01.17 08:17
|
|
|
No mina küll piltidelt pornot ei näinud, pigem on tegu intiimse lähedusega teki all ja sedagi vaid juhul, kui seal ikka peavad katid olema.
See H on samuti külge pandud väga proffi keevitaja poolt, mina sellist õmblust küll ei valda.
See, et VAG-idel need sumpside ühenduskorud + klambrid (odavad!) ära ussitavad, on pandud sinna galvaanilise paari tekitamiseks, et sumpsi ennast
(kallis!) rooste vastu kaitsta.
Ma käiks mootori diagnostis kõigepealt, ehk näitab see midagi hoopis.
|
|
|
90b3
huviline
Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.17 08:22
|
|
|
Lihtsamaid variante on küll, ei pea hakkama midagi maha lõikama ja uut asemele ostma ja keevitama
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 30.01.17 08:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
No mina küll piltidelt pornot ei näinud, pigem on tegu intiimse lähedusega teki all ja sedagi vaid juhul, kui seal ikka peavad katid olema.
See H on samuti külge pandud väga proffi keevitaja poolt, mina sellist õmblust küll ei valda.
See, et VAG-idel need sumpside ühenduskorud + klambrid (odavad!) ära ussitavad, on pandud sinna galvaanilise paari tekitamiseks, et sumpsi ennast
(kallis!) rooste vastu kaitsta.
Ma käiks mootori diagnostis kõigepealt, ehk näitab see midagi hoopis. |
Need on siiski resod seal. Katalüsaatorid on lapikud originaalis A8'l.
|
|
|
|
KrizKa
huviline
Registreerunud 23.11.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 01'
|
postitati 30.01.17 08:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
No mina küll piltidelt pornot ei näinud, pigem on tegu intiimse lähedusega teki all ja sedagi vaid juhul, kui seal ikka peavad katid olema.
See H on samuti külge pandud väga proffi keevitaja poolt, mina sellist õmblust küll ei valda.
See, et VAG-idel need sumpside ühenduskorud + klambrid (odavad!) ära ussitavad, on pandud sinna galvaanilise paari tekitamiseks, et sumpsi ennast
(kallis!) rooste vastu kaitsta.
Ma käiks mootori diagnostis kõigepealt, ehk näitab see midagi hoopis. |
Need on siiski resod seal. Katalüsaatorid on lapikud originaalis A8'l. |
Jah, seal peavad olema katalüsaatorid. 4 katalüsaatorit on kokku, 2 tükki mootori juures ja 2 all. H-keevituse kohta midagi halba ma ei ütle aga
ÜV'ga mässamiseks lihtsalt kõige muu kõrvalt aega vähe. Ilma katalüsaatoriteta läbi ei saa ning lisaks ajab katalüsaatori puudumine lambda anduri
hulluks mis omakorda teeb küttesegu valeks.
"Kui keegi küsib kuidas jaksan autot ülal pidada - LPG..."
|
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 30.01.17 10:48
|
|
|
See H on seal originaalis. Kattide asemel lihtsalt resod muud midagi.
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 30.01.17 11:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KrizKa
Ilma katalüsaatoriteta läbi ei saa ning lisaks ajab katalüsaatori puudumine lambda anduri hulluks mis omakorda teeb küttesegu valeks.
|
Ok, ma puusalt arvasin, et tagalambdad on anyway välja progetud, muidu oleks ju spidoplokis muid tulesid ka peale valgustuse ja põleva check`iga sa
vaevalt, et ülevaatusele läksid...
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.01.17 15:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KrizKa
ning lisaks ajab katalüsaatori puudumine lambda anduri hulluks mis omakorda teeb küttesegu valeks. |
Väljamõeldis, millel pole reaalsusega mitte midagi ühist.
|
|
|
|
KrizKa
huviline
Registreerunud 23.11.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 01'
|
postitati 05.02.17 10:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: KrizKa
Ilma katalüsaatoriteta läbi ei saa ning lisaks ajab katalüsaatori puudumine lambda anduri hulluks mis omakorda teeb küttesegu valeks.
|
Ok, ma puusalt arvasin, et tagalambdad on anyway välja progetud, muidu oleks ju spidoplokis muid tulesid ka peale valgustuse ja põleva check`iga sa
vaevalt, et ülevaatusele läksid... |
Android Torque app ja hiina bluetooth OBD2 lugeja -> Clear Fault Codes.
Lambda viga suht tihti lööb välja kui vähekenegi "talda anda"
"Kui keegi küsib kuidas jaksan autot ülal pidada - LPG..."
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 05.02.17 10:49
|
|
|
Eemaldatud katt ei põhjusta esimese lambda viga ja küttesegu see rikkaks ei aja.
Lambda vigane, vaakumleke kuskil, õhulugeja vigane jne. Uued katid paned, siis võid nendest kiiresti lahti saada.
|
|
|
|
KrizKa
huviline
Registreerunud 23.11.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 01'
|
postitati 05.02.17 11:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Eemaldatud katt ei põhjusta esimese lambda viga ja küttesegu see rikkaks ei aja.
Lambda vigane, vaakumleke kuskil, õhulugeja vigane jne. Uued katid paned, siis võid nendest kiiresti lahti saada. |
Uued katid all siis vaatab mida OBD2 ütleb, kui annab ikka lambda viga siis vahetab ära - nagu ikka, elimineerimise küsimus.
"Kui keegi küsib kuidas jaksan autot ülal pidada - LPG..."
|
|
|
|
KrizKa
huviline
Registreerunud 23.11.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 01'
|
postitati 05.02.17 11:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
See H on seal originaalis. Kattide asemel lihtsalt resod muud midagi. |
Originaalis H-pipe? Kvaliteedi järgi seda raske uskuda
"Kui keegi küsib kuidas jaksan autot ülal pidada - LPG..."
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 05.02.17 11:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KrizKa
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Eemaldatud katt ei põhjusta esimese lambda viga ja küttesegu see rikkaks ei aja.
Lambda vigane, vaakumleke kuskil, õhulugeja vigane jne. Uued katid paned, siis võid nendest kiiresti lahti saada. |
Uued katid all siis vaatab mida OBD2 ütleb, kui annab ikka lambda viga siis vahetab ära - nagu ikka, elimineerimise küsimus. |
Lambda eluiga on kuskil 100-120 000km.
|
|
|
|