Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Tagumised katalüsaatorid 4,2 V8 D2 A8/S8 (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 4827)
KrizKa
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2 01'

postitati 29.01.17 19:41 Tsiteeri
Tagumised katalüsaatorid 4,2 V8 D2 A8/S8



Tere

Selline tore juhtum kus käisin ülevaatusel ning heitgaasid olid tublilt normidest väljas. Ülevaataja ronis auto alla tuli välja et eelmine omanik on leiutanud endale H-pipe lahenduse ning et tagumised katalüsaatorid olid asendatud resonaatoritega. Kuna pean selle porno nüüd likvideerima siis on küsimuseks kas keegi teab millised universaalsed katalüsaatorid mõõtmetelt sinna lähevad? Plaanis osta ainult metallelemendiga katid. Lisaks kas tasub osta "sport" katalüsaatorid? Resonaatorid võtan relakaga maha ning kinnitan katalüsaatorid klambriga - plaanis on niikuinii paari aasta pärast väljalaskesüsteem uuendada/vahetada

Tegin auto alt ka pilte kes huvi tunnevad: pildid LINK


"Kui keegi küsib kuidas jaksan autot ülal pidada - LPG..."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 30.01.17 09:17 Tsiteeri


No mina küll piltidelt pornot ei näinud, pigem on tegu intiimse lähedusega teki all ja sedagi vaid juhul, kui seal ikka peavad katid olema.
See H on samuti külge pandud väga proffi keevitaja poolt, mina sellist õmblust küll ei valda.

See, et VAG-idel need sumpside ühenduskorud + klambrid (odavad!) ära ussitavad, on pandud sinna galvaanilise paari tekitamiseks, et sumpsi ennast (kallis!) rooste vastu kaitsta.

Ma käiks mootori diagnostis kõigepealt, ehk näitab see midagi hoopis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
90b3
huviline



Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.17 09:22 Tsiteeri


Lihtsamaid variante on küll, ei pea hakkama midagi maha lõikama ja uut asemele ostma ja keevitama ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 30.01.17 09:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
No mina küll piltidelt pornot ei näinud, pigem on tegu intiimse lähedusega teki all ja sedagi vaid juhul, kui seal ikka peavad katid olema.
See H on samuti külge pandud väga proffi keevitaja poolt, mina sellist õmblust küll ei valda.

See, et VAG-idel need sumpside ühenduskorud + klambrid (odavad!) ära ussitavad, on pandud sinna galvaanilise paari tekitamiseks, et sumpsi ennast (kallis!) rooste vastu kaitsta.

Ma käiks mootori diagnostis kõigepealt, ehk näitab see midagi hoopis.

Need on siiski resod seal. Katalüsaatorid on lapikud originaalis A8'l.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KrizKa
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2 01'

postitati 30.01.17 09:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
No mina küll piltidelt pornot ei näinud, pigem on tegu intiimse lähedusega teki all ja sedagi vaid juhul, kui seal ikka peavad katid olema.
See H on samuti külge pandud väga proffi keevitaja poolt, mina sellist õmblust küll ei valda.

See, et VAG-idel need sumpside ühenduskorud + klambrid (odavad!) ära ussitavad, on pandud sinna galvaanilise paari tekitamiseks, et sumpsi ennast (kallis!) rooste vastu kaitsta.

Ma käiks mootori diagnostis kõigepealt, ehk näitab see midagi hoopis.

Need on siiski resod seal. Katalüsaatorid on lapikud originaalis A8'l.


Jah, seal peavad olema katalüsaatorid. 4 katalüsaatorit on kokku, 2 tükki mootori juures ja 2 all. H-keevituse kohta midagi halba ma ei ütle aga ÜV'ga mässamiseks lihtsalt kõige muu kõrvalt aega vähe. Ilma katalüsaatoriteta läbi ei saa ning lisaks ajab katalüsaatori puudumine lambda anduri hulluks mis omakorda teeb küttesegu valeks.


"Kui keegi küsib kuidas jaksan autot ülal pidada - LPG..."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattrodiisel
klubiliige



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 30.01.17 11:48 Tsiteeri


See H on seal originaalis. Kattide asemel lihtsalt resod muud midagi.


Street stock 2000W @ 151.4DB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 30.01.17 12:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KrizKa
Ilma katalüsaatoriteta läbi ei saa ning lisaks ajab katalüsaatori puudumine lambda anduri hulluks mis omakorda teeb küttesegu valeks.


Ok, ma puusalt arvasin, et tagalambdad on anyway välja progetud, muidu oleks ju spidoplokis muid tulesid ka peale valgustuse ja põleva check`iga sa vaevalt, et ülevaatusele läksid...:P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.01.17 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KrizKa
ning lisaks ajab katalüsaatori puudumine lambda anduri hulluks mis omakorda teeb küttesegu valeks.

Väljamõeldis, millel pole reaalsusega mitte midagi ühist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KrizKa
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2 01'

postitati 05.02.17 11:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: KrizKa
Ilma katalüsaatoriteta läbi ei saa ning lisaks ajab katalüsaatori puudumine lambda anduri hulluks mis omakorda teeb küttesegu valeks.


Ok, ma puusalt arvasin, et tagalambdad on anyway välja progetud, muidu oleks ju spidoplokis muid tulesid ka peale valgustuse ja põleva check`iga sa vaevalt, et ülevaatusele läksid...:P


Android Torque app ja hiina bluetooth OBD2 lugeja -> Clear Fault Codes.

Lambda viga suht tihti lööb välja kui vähekenegi "talda anda"


"Kui keegi küsib kuidas jaksan autot ülal pidada - LPG..."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 05.02.17 11:49 Tsiteeri


Eemaldatud katt ei põhjusta esimese lambda viga ja küttesegu see rikkaks ei aja.
Lambda vigane, vaakumleke kuskil, õhulugeja vigane jne. Uued katid paned, siis võid nendest kiiresti lahti saada.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KrizKa
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2 01'

postitati 05.02.17 12:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Eemaldatud katt ei põhjusta esimese lambda viga ja küttesegu see rikkaks ei aja.
Lambda vigane, vaakumleke kuskil, õhulugeja vigane jne. Uued katid paned, siis võid nendest kiiresti lahti saada.


Uued katid all siis vaatab mida OBD2 ütleb, kui annab ikka lambda viga siis vahetab ära - nagu ikka, elimineerimise küsimus.


"Kui keegi küsib kuidas jaksan autot ülal pidada - LPG..."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KrizKa
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2 01'

postitati 05.02.17 12:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattrodiisel
See H on seal originaalis. Kattide asemel lihtsalt resod muud midagi.


Originaalis H-pipe? Kvaliteedi järgi seda raske uskuda :o


"Kui keegi küsib kuidas jaksan autot ülal pidada - LPG..."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 05.02.17 12:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KrizKa
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Eemaldatud katt ei põhjusta esimese lambda viga ja küttesegu see rikkaks ei aja.
Lambda vigane, vaakumleke kuskil, õhulugeja vigane jne. Uued katid paned, siis võid nendest kiiresti lahti saada.


Uued katid all siis vaatab mida OBD2 ütleb, kui annab ikka lambda viga siis vahetab ära - nagu ikka, elimineerimise küsimus.

Lambda eluiga on kuskil 100-120 000km.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 63.1% - SQL: 36.9%]